TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »
| quote: |
| Originally posted by Eis Onneks on vaan kes�biisi, eik� mik��n vuoden hitti, kes� sent��n loppuu kohta... |
| Originally posted by Mr.Mystery Onhan toi Dragostea Din Tei vitsi? |
Olen varmasti onnenpekka - en ole nimitt�in ikin� kuullut tuota biisi�. 
| Originally posted by BetaFactory Olen varmasti onnenpekka - en ole nimitt�in ikin� kuullut tuota biisi�. |
| Originally posted by GrimReaper melkein joka radiokanavalla |
| Originally posted by diffas Onneksi melkein! Eip� taida l�yty� meik�l�isen suosiman radiokanavan arkistoista moista tuubaa. Choose quality instead of Shidd! |
| Originally posted by MekkaFIN Mik�s on t�� sun radiokanava? |
Groove on paras, Ylexin aamut ja TTI ovat sitten seuraavana.
Ylex:� kuuntelen itse, jos radiota kuuntelen, para tarjonta imo, joitain poikkeuksia lukuun ottamatta. 
| Originally posted by diffas Seh�n on p�iv�nselv�; Groove Fm. Selektiota sopivasti. |
| Originally posted by MekkaFIN Eip� taida t��ll�p�in kuulua... |
Antennia katolle, jos helpottaisi.
Hui hai, olipas kuivat erotiikka messut kuopiossa. N�k�j��n sama p�tee messuihinkin, ett� ei kannata t�mm�sen espoolaisen menn� keh� kolmosen ulkopuolella minnekk��n tapahtumiin. 
| Originally posted by Puuhis Hui hai, olipas kuivat erotiikka messut kuopiossa. N�k�j��n sama p�tee messuihinkin, ett� ei kannata t�mm�sen espoolaisen menn� keh� kolmosen ulkopuolella minnekk��n tapahtumiin. |
Huoh...
Mik�h�n funktio noilla hyttyskarkoitteilla oikein on kun eilen varmaan puoli purkkia sit� itseeni sivelin ja olen silti aivan hyttysenpuremilla...
| Originally posted by Mr.Mystery Huoh... Mik�h�n funktio noilla hyttyskarkoitteilla oikein on kun eilen varmaan puoli purkkia sit� itseeni sivelin ja olen silti aivan hyttysenpuremilla... |
| Originally posted by MekkaFIN Ei niill� tee mit��n... =) |
On se kumma kun itikat ei mua kiusaa, oon varmaan vaa senverran kylm�verinen :I
tai sitten vaan tottunut niihin...
| Originally posted by Eis On se kumma kun itikat ei mua kiusaa, oon varmaan vaa senverran kylm�verinen :I tai sitten vaan tottunut niihin... |
Uijui kun kahvihammasta kolottaa. 
| Originally posted by Puuhis Uijui kun kahvihammasta kolottaa. |

| Originally posted by Mr.Mystery Ei en�� ![]() *slurp* |
O-Zone vs Ozone, kumpi on parempi? ![]()
| Originally posted by nekholm O-Zone vs Ozone, kumpi on parempi? |
| Originally posted by Eis Taitaa se Ozone olla.. |
| Originally posted by nekholm O-Zone vs Ozone, kumpi on parempi? |