TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »


Posted by New Wave on Mar-01-2004 21:01:

Jowww, gasten!

Eagle, echt helemaal top dat je speciaal nog naar Addiction bent gekomen. Hoop dat je een beetje leuke indruk heb gekregen van de wazige nederlandse TAers die zonder enige drugs en alcohol (behalve Snuggle dan ) al gefreakt met elkaar om gaan

Echt jammer dat de andere belgen niet geweest waren want het was echt een leuk feestje!!

Echt kut voor je dat je er niet in mocht.
Ik kan je reactie wel begrijpen.

Laten we hopen dat jullie groep niet door gekanker en gezeik uit elkaar valt want dat zou zonde zijn.
Bij ons hebben we in middels al een hechte groep gecreeerd waar we flink mee kunnen stappen, het wordt er allemaal nog gezelliger door.

Groeten!

ps. (WAAR ZIJN GVD IN BELGIE AL DIE FRITERIEN LANGS DE SNELWEGEN GEBLEVEN!?!?!?!?!IK KEN GEEN BELGISCHE FRIET MEER ETEN LANGS DE WEG!!! )


Posted by djcresto on Mar-01-2004 22:12:

ondertussen heb ik die plaat gevonden die perry draaide rond kwart na 7 met die mega diepe bass. Volledig de dansvloer stond toch te trillen. Op men discman gaf dat natuurlijk niet zo'n leuk effect. Ben het nummer toevallig tegengekomen in de set van markus op transcend 1 (zalige set trouwens)

titel is pinkbox special - simple als ik het goed heb


Posted by pooley on Mar-01-2004 23:06:

More new waves and less snuggles please


Posted by toettoet on Mar-01-2004 23:33:

quote:
Originally posted by djcresto
ondertussen heb ik die plaat gevonden die perry draaide rond kwart na 7 met die mega diepe bass. Volledig de dansvloer stond toch te trillen. Op men discman gaf dat natuurlijk niet zo'n leuk effect. Ben het nummer toevallig tegengekomen in de set van markus op transcend 1 (zalige set trouwens)

titel is pinkbox special - simple als ik het goed heb



Nee echt !!! Dat meen je niet! Ik heb dat nummer wel, maar ik herkende het totaal niet door die bass. Mijn god, ik herken de bass nu inderdaad zeg. Thanx bro!!!


Posted by eieregooie on Mar-02-2004 01:45:

quote:
Originally posted by djcresto
ondertussen heb ik die plaat gevonden die perry draaide rond kwart na 7 met die mega diepe bass. Volledig de dansvloer stond toch te trillen. Op men discman gaf dat natuurlijk niet zo'n leuk effect. Ben het nummer toevallig tegengekomen in de set van markus op transcend 1 (zalige set trouwens)

titel is pinkbox special - simple als ik het goed heb



Dat zou best weleens kunnen


Posted by pooley on Mar-02-2004 14:25:

rap reportje op men site gezet dan maar


Posted by Buoyant on Mar-02-2004 16:01:

quote:
Originally posted by djcresto
grrrr
sharen die boel

ik heb enkel al eerste 20 min van perry zen set



willen wel , maar hoe kunnen ???

gewoon nog ff wachten denk ik, da vermenigvuldigt zichzelf wel


Posted by super-styleR on Mar-02-2004 16:32:

En voor de mensen die erop wachten kan ik 1 ding zeggen : MIKE zen set is feno-me-naal


Posted by TOR on Mar-02-2004 17:33:

de set is te groot voor Benny's ftp zeker?

(heb zelf maar 50mb webspace )


Posted by CygnusX on Mar-02-2004 17:36:

quote:
Originally posted by TOR
de set is te groot voor Benny's ftp zeker?


Ik vrees er ook voor. Max 14kb/s


Posted by pooley on Mar-02-2004 17:46:

ei is your man


Posted by emma on Mar-02-2004 18:34:

hey, moeten jullie nu wat weten ...
wereldkampion paaldansen was aanwezig in de asta zaterdag !

=> Nog even wat betreft Denise Mulder de wereld kampioen paaldansen....ze heeft weldegelijk haar optreden gedaan.
Vanwege de weigering van M.I.K.E. om de muziek te onderbreken voor de show is deze verplaatst naar de kleine zaal boven.


en er zijn nog leuke pix verschenen op site van asta ! www.asta.nl


Posted by pooley on Mar-02-2004 18:40:

Hehe ik zei het nog tegen cresto.
Eerst die paal er zetten, mooie soundeffects in zijn set, dan ineens die paal weer weghalen zonder dat er iets gebeurd was

Voor alles is er een verklaring, merci emma


Posted by Buoyant on Mar-02-2004 18:44:

1 2 Tieteuuuuuuuuuh




(sorry,ik liet me even gaan)


Posted by Gladius on Mar-02-2004 18:54:

quote:
Originally posted by pooley
Hehe ik zei het nog tegen cresto.
Eerst die paal er zetten, mooie soundeffects in zijn set, dan ineens die paal weer weghalen zonder dat er iets gebeurd was

ah lol was da voor da op den achtergrond? al da kloppen enz?


Posted by pooley on Mar-02-2004 19:00:

Yep dat was dat


Posted by SilentEagle on Mar-02-2004 19:09:

Goeie keuze van MIKE.


Posted by Buoyant on Mar-03-2004 09:46:

welke set willen jullie het liefste?


die van armin, mike , of perry ???

wel snel reageren dan kan ik het vandaag of morgen nog regelen dat jullie die kunnen downloaden, ze kunnen helaas niet alle 3 in een keer
ze moeten om de beurt derop gezet worden ( te weinig webspace)

ik hoor het wel


Posted by djcresto on Mar-03-2004 10:38:

quote:
Originally posted by Buoyant
welke set willen jullie het liefste?


die van armin, mike , of perry ???

wel snel reageren dan kan ik het vandaag of morgen nog regelen dat jullie die kunnen downloaden, ze kunnen helaas niet alle 3 in een keer
ze moeten om de beurt derop gezet worden ( te weinig webspace)

ik hoor het wel


Mike!!!!!!!!!!
ik denk dat ik voor de meesten onder ons spreek dan
Mike zen set is ook veruit het langst en van armin zijn er al zo veel sets te downen. Die van perry is een beetje kort en die heb ik al ondertussen


Posted by Buoyant on Mar-03-2004 11:25:

quote:
Originally posted by djcresto
Mike!!!!!!!!!!
ik denk dat ik voor de meesten onder ons spreek dan
Mike zen set is ook veruit het langst en van armin zijn er al zo veel sets te downen. Die van perry is een beetje kort en die heb ik al ondertussen



oke dan wordt het Mike, maar ik moet hem wel in mp3Pro zetten, dan is ie half zo groot (want heb niet zoveel ruimte vrij). Dan moede nog wel ff een plugin installeren (voor de gene die nog niet bekend zijn met mp3Pro) en dan is er minimaal geluidsverlies!!!!



Edit: u contacteert mij als u intresse hebt (downloadlink posten mag niet)


Posted by super-styleR on Mar-03-2004 13:23:

En als jullie de set hebben id track 22 @ minuut 115~118 ! it's massive


Posted by Wildfir3 on Mar-03-2004 13:58:

quote:
Originally posted by Buoyant
oke dan wordt het Mike, maar ik moet hem wel in mp3Pro zetten, dan is ie half zo groot (want heb niet zoveel ruimte vrij). Dan moede nog wel ff een plugin installeren (voor de gene die nog niet bekend zijn met mp3Pro) en dan is er minimaal geluidsverlies!!!!



Edit: u contacteert mij als u intresse hebt (downloadlink posten mag niet)


ik heb 250mb webspace, dunno ofger iets mee kunt doen. Files moeten wel in .rar met paswoord er op.


Posted by TOR on Mar-04-2004 17:40:

alle sets worden vrijdagavond nog es uitgezonden.

22u op ETS-Global


Posted by Freezel on Mar-04-2004 18:13:

quote:
Originally posted by TOR
alle sets worden vrijdagavond nog es uitgezonden.

22u op ETS-Global

21 uur of 22 uur, ligt eraan of ik een set van 2 uur heb op ETS of niet


Posted by TOR on Mar-04-2004 18:15:

ik veronderstelde automatisch 2 uur


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.