TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 »

Posted by _Jedi on Nov-14-2004 13:32:

^die pre-opening is alleen op uitnodiging.

Er zullen wel wedstrijden volgen waar je die kan winnen.

Posted by Kaidreas on Nov-14-2004 19:56:

^das eigenlijk wel slecht nieuws voor de mystique dan.. mor ja, twas daar toch al aan het doodbloeden naar het schijnt.

Posted by pooley on Nov-14-2004 23:05:

mystique was just omgeschakeld naar hardstyle / voos hollands gedoe dus

Posted by Kaidreas on Nov-15-2004 14:38:

ja maar die hardstyle trekt wel op geen kloten en het trekt geen volk. alleen maar als er een mono event is.. dan komen er toch wel Major dj's op af. die organisator vraagt al een tijd dat ik is af kom, maar tja tis nie echt mijn ding.
misschien wel beter kben benieuwd wat ze daar dan gaan doen.

Posted by eieregooie on Nov-17-2004 02:55:

Damnit... de 27e is dus TrancEmotion... Die avond vieren mijn ouders hun 25-jarig huwelijk, dus ik kan er wederom niet bij zijn

Posted by Freezel on Nov-17-2004 08:52:

17-12-2004 Godskitchen Birmingham
Armin van Buuren, Thrillseekers, Insigma, Jon O'Bir, Remy & Pulser Verder ook James Zabiela

Iemand interesse? Ik ga er bijna zeker weer naar toe

Posted by pooley on Nov-17-2004 08:58:

Hoeveel kost zo'n ticket + vliegtuig?
Overnacht je daar dan ook Chris?

Posted by Freezel on Nov-17-2004 09:06:

quote:
Originally posted by pooley
Hoeveel kost zo'n ticket + vliegtuig?
Overnacht je daar dan ook Chris?

Voor onder de 200 euro heb je een retourtje vanuit Amsterdam met studentenkorting Geen overnachting, ik slaap op het vliegveld wel bij, want de 18e heb ik Innercity 's avonds

Posted by Beaufix on Nov-19-2004 19:16:

quote:
Originally posted by Freezel
17-12-2004 Godskitchen Birmingham
Armin van Buuren, Thrillseekers, Insigma, Jon O'Bir, Remy & Pulser

How much is it ?

Posted by djcresto on Nov-19-2004 19:18:

quote:
Voor onder de 200 euro heb je een retourtje vanuit Amsterdam met studentenkorting Geen overnachting, ik slaap op het vliegveld wel bij, want de 18e heb ik Innercity 's avonds

dit weekendje is bij mij al volgeboekt jammer genoeg

Posted by Freezel on Nov-20-2004 07:03:

quote:
Originally posted by djcresto
dit weekendje is bij mij al volgeboekt jammer genoeg

Gewoon in 2005 met een grote groep gaan, vliegtuigje afhuren

quote:
Originally posted by Beaufix
How much is it ?

I payed 175 euro's for the flight and I expect to spend around 30-40 euro's for drinks/food

Posted by Beaufix on Nov-20-2004 12:21:

quote:
I payed 175 euro's for the flight and I expect to spend around 30-40 euro's for drinks/food

WOW

Posted by Freezel on Nov-20-2004 12:27:

quote:
Originally posted by Beaufix
WOW

You're suprised or do you think I'm crazy to do it?

Posted by pooley on Nov-20-2004 19:34:

Heenvlucht (dit is een rechtstreekse vlucht)
Brussels London, Heathrow LH 6528 17/12 15:25 15:35
Terugvlucht (dit is een rechtstreekse vlucht)
London, Heathrow Brussels LH 6701 18/12 08:30 10:40

correct Chris?

cheap

Prijs 1 volwassene : 46,00 EUR + 42,94 EUR taks = 88,94 EUR
Totale prijs ( 1 Volwassenen ) = 88,94 EUR

Welke vluchtr pak jij (om wat uur heen en wnr terug?)

Posted by Freezel on Nov-20-2004 21:21:

Ik vlieg rechtstreeks naar Birmingham. In maart ging ik via London, is wel te doen, maar is 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Heen met de trein is nog wel te doen, maar de terugreis na een avond feesten viel redelijk zwaar en toen ook nog lang wachten op vertrek terug naar Nederland.

Dit zijn mijn vluchtnummers van Amsterdam naar Birmingham en terug:

Vrijdag 17 December
Vluchtnummer: KL1431
Vertrek Amsterdam: 18:10
Aankomst Birmingham: 18:30

Zaterdag 18 December
Vluchtnummer: KL1424
Vertrek Amsterdam: 10:50
Aankomst Amsterdam: 13:10

Ik hoef nu dus relatief kort te wachten op het vliegveld en heb geen lange treinreis voor de boeg. Het feest is om 6:00 - 6:30 afgelopen, dus rustig aan doen naar het vliegveld toe. Daar nog ff slapen, winkels bekijken en naar huis. Ik raad je dus echt aan om rechtstreeks naar Birmingham te vliegen.

Via www.klm.be (zoek naar "special fares for students") kan je proberen met studentenkorting rechtstreeks vliegen naar Birmingham. Het moet natuurlijk wel beschikbaar zijn Kost je ongeveer 200 euro, ongeveer net zoveel als eerst naar Londen vliegen en dan nog treinen FredNova en Emma kunnen je misschien wel meer info over geven over de vlucht en andere dingen

Posted by FUSyke on Nov-21-2004 08:12:

Opening Club Luxury, Gent

Luxury is de nieuwste aanwinst op het gebied van uitgaan in Gent. Gevestigd aan de overpoort, een exclusieve club, met alle toeters en bellen, opent op 10 december 2004 zijn deuren voor een ieder die een stukje kwaliteit en onderscheid mist in de huidige uitgaanscultuur.

A new club is born

10 december, 22:01 gaan de deuren open, op deze openingsnacht kan je wel niet zomaar binnen, only presale, tickets die je kan kopen bij Music Man te Gent, of via mail kan bestellen, [email protected][/email] . Een limited capacity tijdens de opening maakt het een heel stuk aangenamer om de club te ontdekken dan een overvolle zaal en een lange wachtrij aan de kassa. Na de openingsnacht zal bekendgemaakt worden wat de juiste formule zal worden van de club, every month, every week,� Wat er wel al bekend kan gemaakt worden, is dat elke nacht een nieuwe nacht word, nieuwe fx, nieuwe decors,�

Luxury music

Club Luxury zal vanaf de start wekelijks, sssst, maandelijks op vrijdag geopend zijn. De top uit de trance//techno genre, bijgestaan door DJ Svensson en DJ Dave Cler zullen er draaien. To name a few? Laat het een natte droom zijn, jullie zullen jullie oren niet geloven wie de komende tijd de revue zal passeren. Elke nacht zal er een deel live opgenomen worden, voor een compilatie van groots formaat, neem het maar letterlijk, groots, to be amazed.

�Luxury�
Overpoort � Stalhof 5
9000 Gent
Opening 10/12/04 Only presale; tickets by Music Man and [email][email protected]
Soon website, secret beta-location: www.luxury.be.tf

Posted by FUSyke on Nov-21-2004 08:19:

Als de eerste editie (10/12) meevalt dan wordt er direct een tweede editie aangekondigd met een special guest, wie mag ik nog niet zeggen maar het zal mij zeker naar de club lokken Hopelijk gaat de eerste editie goed want er staan nog grote namen op hun verlanglijstje Eindelijk eens Trance in Gent, daar zat ik allang op te wachten. En in een gezellig zaalke (zelfde zaalke waar mijn fuif met TCX & Bax gaat doorgaan) ... dit kan wel iets goeds worden

Posted by _Jedi on Nov-21-2004 12:50:

^Kristof, hou ons zeker op de hoogte ivm die club, plz!

Een feestje met Tom & Bax .. .. when? .. heb hier precies iet gemist....

Posted by djcresto on Nov-21-2004 12:54:

quote:
Originally posted by _Jedi
^Kristof, hou ons zeker op de hoogte ivm die club, plz!

Een feestje met Tom & Bax .. .. when? .. heb hier precies iet gemist....

tis nie echt een trancefeestje

hopelijk wordt het iets met die club, maar das meer een concept in de rector als ik het goe begrijp?

Posted by FUSyke on Nov-21-2004 13:04:

Club Luxury is idd in De Rektor.

Mijn fuif is met TCX & Bax. Waarschijnlijk gaan er nog 1 of 2 dj's zijn die commercieel zullen draaien; dus het zal een half Trancefeestje worden maar daarom niet minder Wat info:

The Mindhunters Night
Donderdag 03/02/05
De Rektor - Stalhof 5 (Bij de Overpoort) - Gent
DJ's: TCX - Bax en andere ...

Posted by _Jedi on Nov-21-2004 13:24:

^thx mannen .. dju kga echt nen agenda moeten maken met die al die feestjes erin .. ..

Posted by Tiger777 on Nov-21-2004 14:30:

quote:
Originally posted by FUSyke
Club Luxury is idd in De Rektor.

Mijn fuif is met TCX & Bax. Waarschijnlijk gaan er nog 1 of 2 dj's zijn die commercieel zullen draaien; dus het zal een half Trancefeestje worden maar daarom niet minder Wat info:

The Mindhunters Night
Donderdag 03/02/05
De Rektor - Stalhof 5 (Bij de Overpoort) - Gent
DJ's: TCX - Bax en andere ...

Omdat het dichtbij is zal'ek (ondanks mijn examens) eens komen kijken

Posted by FUSyke on Nov-21-2004 14:32:

quote:
Originally posted by Tiger777
Omdat het dichtbij is zal'ek (ondanks mijn examens) eens komen kijken

Ideale ontspanning �

Posted by Tiger777 on Nov-21-2004 14:33:

zolang het ma goeie muziek is he (en vooral niet te duur is! )

Posted by FUSyke on Nov-21-2004 14:44:

quote:
Originally posted by Tiger777
zolang het ma goeie muziek is he (en vooral niet te duur is! )

Kaartje kost VVk 2� en ADK 2,5�. En 1,5� voor een cola enzo. Kaartjes kun je bij mij verkrijgen en binnenkort ook bij Brooklyn (Veldstraat - Gent)

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 »