TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 »
^die pre-opening is alleen op uitnodiging.
Er zullen wel wedstrijden volgen waar je die kan winnen.
^das eigenlijk wel slecht nieuws voor de mystique dan.. mor ja, twas daar toch al aan het doodbloeden naar het schijnt.
mystique was just omgeschakeld naar hardstyle / voos hollands gedoe dus
ja maar die hardstyle trekt wel op geen kloten en het trekt geen volk. alleen maar als er een mono event is.. dan komen er toch wel Major dj's op af. die organisator vraagt al een tijd dat ik is af kom, maar tja tis nie echt mijn ding.
misschien wel beter kben benieuwd wat ze daar dan gaan doen.
Damnit... de 27e is dus TrancEmotion... Die avond vieren mijn ouders hun 25-jarig huwelijk, dus ik kan er wederom niet bij zijn 
17-12-2004 Godskitchen Birmingham
Armin van Buuren, Thrillseekers, Insigma, Jon O'Bir, Remy & Pulser
Verder ook James Zabiela 
Iemand interesse? Ik ga er bijna zeker weer naar toe 
Hoeveel kost zo'n ticket + vliegtuig?
Overnacht je daar dan ook Chris?
| quote: |
| Originally posted by pooley Hoeveel kost zo'n ticket + vliegtuig? Overnacht je daar dan ook Chris? |
Geen overnachting, ik slaap op het vliegveld wel bij, want de 18e heb ik Innercity 's avonds
| Originally posted by Freezel 17-12-2004 Godskitchen Birmingham Armin van Buuren, Thrillseekers, Insigma, Jon O'Bir, Remy & Pulser |
| Originally posted by Freezel Voor onder de 200 euro heb je een retourtje vanuit Amsterdam met studentenkorting Geen overnachting, ik slaap op het vliegveld wel bij, want de 18e heb ik Innercity 's avonds |
| Originally posted by djcresto dit weekendje is bij mij al volgeboekt jammer genoeg |

| Originally posted by Beaufix How much is it ? |
| Originally posted by Freezel I payed 175 euro's for the flight and I expect to spend around 30-40 euro's for drinks/food |
| Originally posted by Beaufix WOW |
Heenvlucht (dit is een rechtstreekse vlucht)
Brussels London, Heathrow LH 6528 17/12 15:25 15:35
Terugvlucht (dit is een rechtstreekse vlucht)
London, Heathrow Brussels LH 6701 18/12 08:30 10:40
correct Chris?
cheap
Prijs 1 volwassene : 46,00 EUR + 42,94 EUR taks = 88,94 EUR
Totale prijs ( 1 Volwassenen ) = 88,94 EUR
Welke vluchtr pak jij (om wat uur heen en wnr terug?)
Ik vlieg rechtstreeks naar Birmingham. In maart ging ik via London, is wel te doen, maar is 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Heen met de trein is nog wel te doen, maar de terugreis na een avond feesten viel redelijk zwaar en toen ook nog lang wachten op vertrek terug naar Nederland.
Dit zijn mijn vluchtnummers van Amsterdam naar Birmingham en terug:
Vrijdag 17 December
Vluchtnummer: KL1431
Vertrek Amsterdam: 18:10
Aankomst Birmingham: 18:30
Zaterdag 18 December
Vluchtnummer: KL1424
Vertrek Amsterdam: 10:50
Aankomst Amsterdam: 13:10
Ik hoef nu dus relatief kort te wachten op het vliegveld en heb geen lange treinreis voor de boeg. Het feest is om 6:00 - 6:30 afgelopen, dus rustig aan doen naar het vliegveld toe. Daar nog ff slapen, winkels bekijken en naar huis. Ik raad je dus echt aan om rechtstreeks naar Birmingham te vliegen.
Via www.klm.be (zoek naar "special fares for students") kan je proberen met studentenkorting rechtstreeks vliegen naar Birmingham. Het moet natuurlijk wel beschikbaar zijn
Kost je ongeveer 200 euro, ongeveer net zoveel als eerst naar Londen vliegen en dan nog treinen
FredNova en Emma kunnen je misschien wel meer info over geven over de vlucht en andere dingen 
Opening Club Luxury, Gent
Luxury is de nieuwste aanwinst op het gebied van uitgaan in Gent. Gevestigd aan de overpoort, een exclusieve club, met alle toeters en bellen, opent op 10 december 2004 zijn deuren voor een ieder die een stukje kwaliteit en onderscheid mist in de huidige uitgaanscultuur.
A new club is born
10 december, 22:01 gaan de deuren open, op deze openingsnacht kan je wel niet zomaar binnen, only presale, tickets die je kan kopen bij Music Man te Gent, of via mail kan bestellen, [email protected][/email] . Een limited capacity tijdens de opening maakt het een heel stuk aangenamer om de club te ontdekken dan een overvolle zaal en een lange wachtrij aan de kassa. Na de openingsnacht zal bekendgemaakt worden wat de juiste formule zal worden van de club, every month, every week,� Wat er wel al bekend kan gemaakt worden, is dat elke nacht een nieuwe nacht word, nieuwe fx, nieuwe decors,�
Luxury music
Club Luxury zal vanaf de start wekelijks, sssst, maandelijks op vrijdag geopend zijn. De top uit de trance//techno genre, bijgestaan door DJ Svensson en DJ Dave Cler zullen er draaien. To name a few? Laat het een natte droom zijn, jullie zullen jullie oren niet geloven wie de komende tijd de revue zal passeren. Elke nacht zal er een deel live opgenomen worden, voor een compilatie van groots formaat, neem het maar letterlijk, groots, to be amazed.
�Luxury�
Overpoort � Stalhof 5
9000 Gent
Opening 10/12/04 Only presale; tickets by Music Man and [email][email protected]
Soon website, secret beta-location: www.luxury.be.tf
Als de eerste editie (10/12) meevalt dan wordt er direct een tweede editie aangekondigd met een special guest, wie mag ik nog niet zeggen maar het zal mij zeker naar de club lokken
Hopelijk gaat de eerste editie goed want er staan nog grote namen op hun verlanglijstje
Eindelijk eens Trance in Gent, daar zat ik allang op te wachten. En in een gezellig zaalke (zelfde zaalke waar mijn fuif met TCX & Bax gaat doorgaan) ... dit kan wel iets goeds worden
^Kristof, hou ons zeker op de hoogte ivm die club, plz!
Een feestje met Tom & Bax ..
.. when? .. heb hier precies iet gemist.... 
| Originally posted by _Jedi ^Kristof, hou ons zeker op de hoogte ivm die club, plz! Een feestje met Tom & Bax .. .. when? .. heb hier precies iet gemist.... |

Club Luxury is idd in De Rektor.
Mijn fuif is met TCX & Bax. Waarschijnlijk gaan er nog 1 of 2 dj's zijn die commercieel zullen draaien; dus het zal een half Trancefeestje worden maar daarom niet minder
Wat info:
The Mindhunters Night
Donderdag 03/02/05
De Rektor - Stalhof 5 (Bij de Overpoort) - Gent
DJ's: TCX - Bax en andere ...
^thx mannen .. dju kga echt nen agenda moeten maken met die al die feestjes erin .. .. 
| Originally posted by FUSyke Club Luxury is idd in De Rektor. Mijn fuif is met TCX & Bax. Waarschijnlijk gaan er nog 1 of 2 dj's zijn die commercieel zullen draaien; dus het zal een half Trancefeestje worden maar daarom niet minder Wat info:The Mindhunters Night Donderdag 03/02/05 De Rektor - Stalhof 5 (Bij de Overpoort) - Gent DJ's: TCX - Bax en andere ... |
| Originally posted by Tiger777 Omdat het dichtbij is zal'ek (ondanks mijn examens) eens komen kijken |
zolang het ma goeie muziek is he (en vooral niet te duur is!
)
| Originally posted by Tiger777 zolang het ma goeie muziek is he (en vooral niet te duur is! ) |