TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]
| quote: |
| Originally posted by x-dream Okej....Jag f�rst�r....Meddela mig eller mindshooter om detta n�r du har kollat upp de...... |
| Originally posted by reveal jag kan ju ladda upp annars men jag ska unders�ka att s�tta upp en till server, har extra dator och lina som b�r r�cka, s� det fixar sig nog |
var f�r vi grejor att ladda upp? AG k�nns lite meningl�st, det har ju alla �nd�
| Originally posted by reveal var f�r vi grejor att ladda upp? AG k�nns lite meningl�st, det har ju alla �nd� |
jag har SKITmycket bra l�tar....X-dream har SKITmycket bra l�tar och det har du s�kert ocks�....det senaste dygnet har jag l�rt k�nna Paul wilson h�r fr�n forumet och harn har skickat mig ett antal helt ohittbara l�tar som regerar! S� material har vi.....beh�ver bara space......Om du fixar det s� �r du v�lkommen in i:
NU J�VLAR SM�LLER DET! Nu ere bah och komme till den svenska sektionen och diskutera utav bara helvete f�r nu finns den �ntligen d�r 

Re: Lite halvkul...
| Originally posted by Gaby MAN BLIR IMPOTENT AV HOUSEMUSIK Det s�ger i allefall en grupp italienska forskare som h�vdar att 66 % av italiens unga klubbes�kare haft impotensproblem efter att ha lyssnat p� housemusik. I f�rs�ksgruppen ingick 500 personer mellan 16 och 24. En av forskarna h�vdar att det bland annat �r den n�stintill totala avsaknaden av melodi som �r orsaken till sexolusten. Problemet �r dock endast tempor�rt, som tur �r. http://www.grammofon.nu/np/viewnews...99804038,62200, S� h�ll er till trance!!! |
det e en b�ttre rush �n extasy!! JAG LOVAR !!! lol
h�r �r den gaby 
den var or�rd p� mer �n 30 dagar och d� visas den normalt s�tt inte, man f�r v�lja att visa poster som �r �ldre �n s� om man vill se den
Tycker fortfarande man ska l�sa denna tr�den.
Varf�r l�sa?
N�r ingen skriver i en thread s� �ker den automatiskt bak i systemet och tillslut visas den inte p� f�rsta sidan....l�sa g�r man n�r man inte vill att n�n ska kunn a skriva mer p.g.a att folk s�ger taskiga saker till varandra eller om n�n uttalar sig p� ett s�tt som uppmanar till flamewar....ser inga s�dana tendenser h�r 
SAWEET 
| Originally posted by mindshooter l�sa g�r man n�r man inte vill att n�n ska kunn a skriva mer p.g.a att folk s�ger taskiga saker till varandra eller om n�n uttalar sig p� ett s�tt som uppmanar till flamewar....ser inga s�dana tendenser h�r ![]() SAWEET |
...fast nu j�vlas jag lite med Aendy...lite diskution ska det v�l bli eller ??