TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by swe_Trancer on Dec-02-2003 17:41:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men nu e du ju på väg å lära känna oss... Själv har jag träffat runt 50 SWETAs och känner mer eller mindre lika många... ingen kände jag innan så jag har SWETA allt att tacka för

jo man lär ju träffas nån gång

Posted by NooN on Dec-02-2003 20:41:

Ja, jag vet att det är larvigt

Posted by Glorie on Dec-02-2003 21:32:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
jag har SWETA allt att tacka för

jag me! Schysta människor hela bunten, som jag träffat. vissa har ja mer kontakt me, andra mindre. Skulle gärna träffa fler... off forumet så att säga... "gå ut med", "hänga med", "ta en fika med" etc.
men det e ju rätt svårt när ingen bor i LKPG.

träffa folk från internet är kul, jag har inga dåliga erfarenheter, bara bra (och jag har träffat en del)

Posted by Zliten on Dec-02-2003 21:40:

quote:
Originally posted by Glorie
jag me! Schysta människor hela bunten, som jag träffat. vissa har ja mer kontakt me, andra mindre. Skulle gärna träffa fler... off forumet så att säga... "gå ut med", "hänga med", "ta en fika med" etc.
men det e ju rätt svårt när ingen bor i LKPG.

träffa folk från internet är kul, jag har inga dåliga erfarenheter, bara bra (och jag har träffat en del)

Det var kul att höra glorie..
Då kan vi ta en fika någon gång kommer förbi Linköping

Den dagen jag tar körkort dvs..

Posted by Proximus on Dec-02-2003 21:52:

dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween

weeeeeeeeeeeeee

Posted by Zliten on Dec-02-2003 22:00:

quote:
Originally posted by Proximus
dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween

weeeeeeeeeeeeee

Bra där Proximus du är upplärd av den bästa

Posted by swe_Trancer on Dec-02-2003 22:00:

nu ska det fan funka!!!

Posted by Glorie on Dec-02-2003 22:10:

swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka

Zliten, hehe, aaa det låter bra det! jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån

Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? jag måste ha trott att du var äldre ja trodde du var över 25 men jag ser att jag kanske hade fel.

och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat hehe, rätt skönt iofs Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar

Posted by Zliten on Dec-02-2003 22:14:

quote:
swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka

Zliten, hehe, aaa det låter bra det! jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån

Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? jag måste ha trott att du var äldre ja trodde du var över 25 men jag ser att jag kanske hade fel.

och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat hehe, rätt skönt iofs Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar

Haha näää va inte rädd för att jag ska ta med några fiskar..

men bli däremot över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med..

PS: Vi Sthlm-are äter väldigt mycket på Mcd kan jag tilläga..

Posted by swe_Trancer on Dec-02-2003 22:15:

Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...

Posted by Zliten on Dec-02-2003 22:19:

quote:
Originally posted by swe_Trancer

hahah ok... ska tänka på saken

Posted by swe_Trancer on Dec-02-2003 22:20:

Smile Tongue

jag skulle vilja se bild på glorie...den du la upp förut funkar inte längre

Posted by ScuL on Dec-02-2003 22:30:

quote:

inget fel med liten snabbmat ibland
(jag äter det varje fest och efter festen igen )

quote:
Originally posted by Zliten
Haha näää va inte rädd för att jag ska ta med några fiskar..

men bli däremot över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med..

kul bild. vart var det. nånstans i mälaren området lr?
jag gillar sjöar fiskar är lagom

quote:

nej tack

det e kanske liten för stor förresten..

Posted by Zliten on Dec-02-2003 22:33:

quote:
Originally posted by ScuL
inget fel med liten snabbmat ibland
(jag äter det varje fest och efter festen igen )

kul bild. vart var det. nånstans i mälaren området lr?
jag gillar sjöar fiskar är lagom

nej tack

det e kanske liten för stor förresten..

hihi det var i Hagaparken ( Brunnsviken ) i Solna.. Den var faktiskt lagom stor den Aborren

Posted by JayBee on Dec-02-2003 23:06:

quote:
hehe sant men det beror mest på att det inte finns så mycket annat öppet klockan 3 på natten faktist rätt skönt att köpa en cheese burger eller två efter en slutfestat kväll.

Posted by zamson on Dec-02-2003 23:14:

quote:

Ska nog inte tänka på saken........

-
och jojje (zliten).. var är min bbbrouting så här dags?

Posted by Zliten on Dec-02-2003 23:17:

Sneaker Pimp

quote:
Originally posted by zamson
Ska nog inte tänka på saken........

-
och jojje (zliten).. var är min bbbrouting så här dags?

Hehe ge mig bara 5 min Andy.. Måste bara onanera först... haha

Posted by zamson on Dec-02-2003 23:25:

quote:
Hehe ge mig bara 5 min Andy.. Måste bara onanera först... haha

va bryska alla har blvit.. man kan ju alltid säga nåt fint som att "rasta hunden" eller liknande

Posted by Proximus on Dec-02-2003 23:26:

ge dig ivägg jojje, andy är min.

Posted by Zliten on Dec-02-2003 23:29:

Evil1

okej da.... ska sköta om vattenkraftverket da... Är du nöjd Zammie

Och proximus du kommer alltid vara ägd av den store greken.. Vi hade ert rike i många år..

Posted by ScuL on Dec-03-2003 00:02:

quote:
hihi det var i Hagaparken ( Brunnsviken ) i Solna.. Den var faktiskt lagom stor den Aborren

hmm. om man försökar att fiska i en park i holland blir man häktad tror jag..

quote:
du me dina oljebullar

de finns bara med nyår tyvärr ... jag menade faktiskt hotdogs, hamburgare och flera andra saker

quote:
Originally posted by JayBee
hehe sant men det beror mest på att det inte finns så mycket annat öppet klockan 3 på natten faktist rätt skönt att köpa en cheese burger eller två efter en slutfestat kväll.

hehe. jag har aldrig den där problem.. när jag kommer från en fest har klockan slugit 7 .. jag får ta McBreakfast

// nu räckar det med off-topic kommentaret

Posted by mindshooter on Dec-03-2003 01:56:

Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss...

Posted by SWE_TRANCE on Dec-03-2003 02:21:

quote:
Originally posted by mindshooter
Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss...

jupp, du kan väl ta och "städa" lite

Posted by Sand Leaper on Dec-03-2003 07:33:

quote:

Jasså? Hva fikk deg til å tro at jeg var så gammel da? Tar det som et kompliment uansett, selv om jeg kun er 19. Blir 20 den 2.februar, og da er det lite som skal stoppe meg fra å gjøre langt flere Sverige-turer i fremtiden

Posted by staz on Dec-03-2003 08:38:

tips

vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt.

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »