TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men nu e du ju på väg å lära känna oss... Själv har jag träffat runt 50 SWETAs och känner mer eller mindre lika många... ingen kände jag innan så jag har SWETA allt att tacka för |
Ja, jag vet att det är larvigt 
| Originally posted by SteveTranz4ever jag har SWETA allt att tacka för |
| Originally posted by Glorie jag me! Schysta människor hela bunten, som jag träffat. vissa har ja mer kontakt me, andra mindre. Skulle gärna träffa fler... off forumet så att säga... "gå ut med", "hänga med", "ta en fika med" etc. men det e ju rätt svårt när ingen bor i LKPG. träffa folk från internet är kul, jag har inga dåliga erfarenheter, bara bra (och jag har träffat en del) |
dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween
weeeeeeeeeeeeee

| Originally posted by Proximus dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween weeeeeeeeeeeeee |
nu ska det fan funka!!!

swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka

Zliten, hehe, aaa det låter bra det!
jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån
rå 
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen?
jag måste ha trott att du var äldre
ja trodde du var över 25
men jag ser att jag kanske hade fel.
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat
hehe, rätt skönt iofs
Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar 
| Originally posted by Glorie swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka ![]() Zliten, hehe, aaa det låter bra det! jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån rå ![]() Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? jag måste ha trott att du var äldre ja trodde du var över 25 men jag ser att jag kanske hade fel.och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat hehe, rätt skönt iofs Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar |
över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med..
Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...

| Originally posted by swe_Trancer Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det... |
jag skulle vilja se bild på glorie...den du la upp förut funkar inte längre
| Originally posted by Glorie och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat hehe, rätt skönt iofs Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar |

)| quote: |
| Originally posted by Zliten Haha näää va inte rädd för att jag ska ta med några fiskar.. men bli däremot över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med.. |
fiskar är lagom 
| Originally posted by swe_Trancer Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det... |

| Originally posted by ScuL inget fel med liten snabbmat ibland ![]() (jag äter det varje fest och efter festen igen )kul bild. vart var det. nånstans i mälaren området lr? jag gillar sjöar fiskar är lagom ![]() nej tack ![]() det e kanske liten för stor förresten.. |
| Originally posted by Glorie och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat hehe, rätt skönt iofs Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar |
faktist rätt skönt att köpa en cheese burger eller två efter en slutfestat kväll.
| Originally posted by zamson Ska nog inte tänka på saken........ - och jojje (zliten).. var är min bbbrouting så här dags? |
| Originally posted by Zliten Hehe ge mig bara 5 min Andy.. Måste bara onanera först... haha |
ge dig ivägg jojje, andy är min. 
okej da.... ska sköta om vattenkraftverket da... Är du nöjd Zammie
Och proximus du kommer alltid vara ägd av den store greken.. Vi hade ert rike i många år.. 
| Originally posted by Zliten hihi det var i Hagaparken ( Brunnsviken ) i Solna.. Den var faktiskt lagom stor den Aborren |

| Originally posted by Glorie du me dina oljebullar |
... jag menade faktiskt hotdogs, hamburgare och flera andra saker 
| Originally posted by JayBee hehe sant men det beror mest på att det inte finns så mycket annat öppet klockan 3 på natten faktist rätt skönt att köpa en cheese burger eller två efter en slutfestat kväll. |
.. jag får ta McBreakfast 
Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss...
| Originally posted by mindshooter Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss... |
| Originally posted by Glorie Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? jag måste ha trott att du var äldre ja trodde du var över 25 men jag ser att jag kanske hade fel. |
Tar det som et kompliment uansett, selv om jeg kun er 19. Blir 20 den 2.februar, og da er det lite som skal stoppe meg fra å gjøre langt flere Sverige-turer i fremtiden
tips
vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt.