TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by AirPole on Apr-09-2005 14:25:

quote:
Originally posted by MaGiK54
God de Lynx, doen ik de brugklas zat, had iemand die, maar das geen paar jaar geleden hoor, das inmiddels ook al wel weer 13 a 14 jaar geleden

Jah toch wel he

Ach ja, over een paar jaar weten de voortbrengselen van de nieuwe Breezer-generatie niet eens meer wat een Nintendo 8-bit ook maar weer was...

Posted by babbel on Apr-09-2005 18:14:

quote:
Ben ik de enige hiero die met GT4 bezig is??

nope

zit op iets van 26% nu, moet alleen ergens een beetje een snellere auto vandaan halen voor de endurance races

Posted by MaGiK54 on Apr-10-2005 15:20:

quote:
Originally posted by Remy D
JEUHHH EINDELIJK DE POST!! HIJS BINNEN

RESIDENT EVIL 4

Ben echt zo blij als een kind die voor het eerst sneeuw ziet. WOW SUPER eindelijk na al die jaren gewacht te hebben. Ben zo blij en hier niet meer te zien totdat ik hem uitgespeeld heb.

Echt vette shit, gisteren ff bij vrienden thuis gespeeld en gezien.......

Posted by Remy D on Apr-10-2005 15:34:

quote:
Echt vette shit, gisteren ff bij vrienden thuis gespeeld en gezien.......

jah hij is te goddelijk, echt 1 van mijn mooiste spelervaringen ooit. Ga zo voor de 2e keer beginnen.

Posted by MaGiK54 on Apr-10-2005 15:37:

quote:
Originally posted by Remy D
jah hij is te goddelijk, echt 1 van mijn mooiste spelervaringen ooit. Ga zo voor de 2e keer beginnen.

Maat van me had hem in 18 uur uit, voor de tweede keer in iets meer dan 12 uur

Posted by Remy D on Apr-10-2005 15:58:

had hem in iets meer dan 17 uur voor de 1ste keer, 2e keer moet ik dus nog beginnen. Maar té brúúúúúúút

Posted by SnuggLe on Apr-18-2005 09:41:

Hmmmm...Monkey Ball Deluxe zou er de 15e al zijn....is er NOG niet!

Posted by New Wave on Apr-18-2005 11:37:

AGRR Me computer moet wel heel erg snel komen kan ik eindelijk Brothers in arms spelen!

Posted by Little Theseus on Apr-18-2005 16:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hmmmm...Monkey Ball Deluxe zou er de 15e al zijn....is er NOG niet!

Kak is dat, ik zit er ook op te wachten!!!
Heb je super monkey ball wel gewoon? Want dan ken je vast wel Monkey Target. Mijn Highscore is 5120

Pas nog de hele dag de nieuwste mario party gespeeld. Echt geniaal die microfoon die erbij zit. De taal op duits zetten en vervolgens een quiz doen, je komt niet meer bij!

Posted by SnuggLe on Apr-18-2005 17:30:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kak is dat, ik zit er ook op te wachten!!!
Heb je super monkey ball wel gewoon? Want dan ken je vast wel Monkey Target. Mijn Highscore is 5120

Pas nog de hele dag de nieuwste mario party gespeeld. Echt geniaal die microfoon die erbij zit. De taal op duits zetten en vervolgens een quiz doen, je komt niet meer bij!

LOL!
Op duits zetten en een quiz doen
Superkomisch

Damn, alleen daarom zou ik al een Nintendo gaan kopen, voor al die mario-party's. Als ik wat geld over heb, en zin heb in een impulsaankoop, dan ga ik dat ook doen ook

Nee ik heb monkey ball niet gewoon, heb nl. een ps2. Monkey Ball Deluxe is de eerste game daarvan die ook naar de PS2 komt. Snap niet dat ze niet meer van dat soort games (ook a la Marioparty) naar de Ps2 doen Stel dat marioparty op de ps2 zou komen, wordt het spel zeker goud.

Posted by MaGiK54 on Apr-19-2005 05:25:

quote:

Damn, alleen daarom zou ik al een Nintendo gaan kopen, voor al die mario-party's. Als ik wat geld over heb, en zin heb in een impulsaankoop, dan ga ik dat ook doen ook

Maat van me heeft pas geleden een cube met mariocart gekocht en ik en een stel andere maten van me hebben extra-controllers gekocht.....elke donderdagavond hele avond phun

Posted by Fkwebeman on Apr-28-2005 17:22:

Eindelijk tentamens voorbij, nu maar eens serieus begonnen met Brothers in Arms, wat een geniaal spel is dat!!

Fireteam opdracht tot vuren geven en vervolgens zelf de duitsers afknallen vanuit een huis waar je in gegaan bent. Geluiden zijn net Band of Brothers, heerlijk.

Net nog Vierville bevrijdt door mijn team de duitse tank af te laten leiden en vervolgens zelf om te lopen en een granaatje van achteren in die tank te duwen..

BOEM!

Posted by SnuggLe on Apr-29-2005 06:20:

Heb ergens World of Warcraft gezien, DAMN wat een vette game Alleen voor dat spel zou ik al een nieuwe PC gaan kopen.

Verder wacht ik nog steeds op Monkey Ball DX. Gvd verplaatst naar 15 mei, eikels..... Ga mijn PS2 ook maar eens ombouwen btw.

Posted by Blik on May-01-2005 16:40:

quote:
Verder wacht ik nog steeds op Monkey Ball DX. Gvd verplaatst naar 15 mei, eikels..... Ga mijn PS2 ook maar eens ombouwen btw.

wil ik ook gaan doen, maar kost al gauw 100 euro en dat is toch aardig wat geld

Posted by MaGiK54 on May-03-2005 15:54:

Woooooooooooooooooooei, in de brievenbus lag het spel Devil may Cry 3 via Partyscene gewonnen.......

Posted by nwopper on May-03-2005 21:19:

Jaaaa! Ik heb nu ook een spelcomputer! Een xbox!
Ik heb laatst SSX Tricky 3 gekocht voor twintig euro! Dat is nou een leuke, en hele oude game....

Die first-person-shooters zijn verschrikkelijk dertien-in-een-dozijn en ik ga toch altijd dood...

Posted by AversusZ on May-04-2005 09:24:

Zijn er hier nog mensen aan de gang met World Of Warcraft?

Posted by Jesse on May-04-2005 09:27:

ja eigenlijk wel ben een lvl 39 Orc Warrior op realm Arathor onder de naam Nazguhl. Nu aan het saven voor mijn mount (nog 65 gold te gaan )

Posted by SnuggLe on May-04-2005 09:32:

Spy vs Spy gekocht voor de PS2.... omdat Monkey ball er nog STEEDS niet is. Leuk 2p spel voor 20 euro.

Posted by MaGiK54 on May-04-2005 09:39:

Devil May Cry is erg vet......zal het spel nooit zelf hebben gekocht, maar voor een gratis spel is het erg cool

Posted by ahp2002 on May-04-2005 10:15:

quote:
Spy vs Spy gekocht voor de PS2.... omdat Monkey ball er nog STEEDS niet is. Leuk 2p spel voor 20 euro.

ik heb die super monkey ball deluxe hier op Xbox, hij is echt goed. Vooral de mini-games zoals Monkey Baseball, Monkey Bowling en Monkey Fight zijn echt lachen. Op dit moment hebben we de Easy & Advanced mode klaar, maar heb echt vaak die controller door de kamer gegooid.

Maar tis echt een supergame!

Posted by SnuggLe on May-04-2005 11:09:

quote:
Originally posted by ahp2002
ik heb die super monkey ball deluxe hier op Xbox, hij is echt goed. Vooral de mini-games zoals Monkey Baseball, Monkey Bowling en Monkey Fight zijn echt lachen. Op dit moment hebben we de Easy & Advanced mode klaar, maar heb echt vaak die controller door de kamer gegooid.

Maar tis echt een supergame!

Huh, heb jij hem al wel???? Gvd!!! Waarom issie er nog niet voor de PS2! Ik wacht al meer dan 2 maanden!!! Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Posted by Massive84 on May-04-2005 12:06:

Weet iemand misschien waar je guildwars kan kopen?

Posted by AversusZ on May-04-2005 16:36:

quote:
Originally posted by Jesse
ja eigenlijk wel ben een lvl 39 Orc Warrior op realm Arathor onder de naam Nazguhl. Nu aan het saven voor mijn mount (nog 65 gold te gaan )

Ben zelf momenteel lv 55 paladin. Heb gelukkig een gratis mount gekregen

zit zelf op Shattered Hand server.

Ik vond alleen het Honor systeem niet zo goed uitgewerkt. Wordt nu een hoop gecampd etc.

Posted by MaGiK54 on May-04-2005 18:22:

quote:
Huh, heb jij hem al wel???? Gvd!!! Waarom issie er nog niet voor de PS2! Ik wacht al meer dan 2 maanden!!! Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

20 mei komtie uit als je de site van de Gameshop mag geloven.....alleen zijn releasedates met games nooit echt betrouwbaar zoals je zelf inmiddels hebt ervaren.

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »