TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Heb best veel nieuws de laatste tijd binnen gekregen maar nog niet alles goed gecheckt...er komen er dus nog meer, maar voor nu:
Whiteroom feat Amy Cooper - Someday (Enmass Remix) <-- echt mijn smaak gewoon!!!
Miikka & Jussi - Essence <-- Btje vreemd, maar wel lekker :P
Reeloop - Kamistad (Johan Gielen mix) <-- jaja ben dit keer erg tevreden over wat onze nederbelg heeft gefabriceerd Die bassline is echt lekker old-skool (deed me herrineren aan "James brown is dead"
Cloud Chaser - Aerodynamic <-- lekker uplifting trance, wacht nog op een rmx....
Ryan G - Emoticon <-- o.a. de Octagen rmx is errug lekker!
Silverblue - Step Back (blue sky remix) <-- uit de oude doos, maar god wat vind ik deze lekker (Komt in maart als re-release uit op platipus)!!!
Sunblind - Believe <-- erg lekker imho al weet in nog niet of ik de dub of de vocal als fav. bestempel...
To be continued
quote: |
Originally posted by tijs08 Matthew Dekay - ID (Close my Eyes) ID bij 2:34 uit setje van Silver City in Groningen gisteren... MASSIVE!! ala see me fall ![]() |
Originally posted by Magicbas Reeloop - Kamistad (Johan Gielen mix) <-- jaja ben dit keer erg tevreden over wat onze nederbelg heeft gefabriceerd ![]() ![]() |
Niet zelf geremixed, maar wel zn naam erachter laten plakken? Dan zakt ie toch weer flink naar beneden in de cool O meter
Originally posted by Partyhardy! Schitterend hoor, mister trance zijn top5! Ik vind ze ook allemaal super! ![]() |
Originally posted by Magicbas Ryan G - Emoticon <-- o.a. de Octagen rmx is errug lekker! Sunblind - Believe <-- erg lekker imho al weet in nog niet of ik de dub of de vocal als fav. bestempel... |
Tilt - Venus In Transit
Tilt - Control Me
Tilt - New Day
van het album Explorer
Pearl Jam - Better Man (Whitewash Remix) (van Adam White) echt super!
Mac Zimms - Shock (Megaknaller)
Filo & Peri - Closer Now (Whiteroom Remix)
Varian - Endless Desire (Mark Otten Mix) Eindelijk!
Vadim Zhukov - Earth's Breathing
Zenon - September Rain (Bobina Dub)
Synergy - Hello Strings
York - Iceflowers (JPL Remix)
Sander v Doorn - Bling Bling
zoowww moet maar weer eens een mixje gaan brouwen
Originally posted by Cosmic titels Elles+de+graaf+-+Circles+Of+Why+Astura+Remix <-- lekkere remix |
Originally posted by Muppy dies toch al uit 2004??? ![]() |
Originally posted by ahp2002 Tilt - Venus In Transit Tilt - Control Me Tilt - New Day van het album Explorer Pearl Jam - Better Man (Whitewash Remix) (van Adam White) echt super! Mac Zimms - Shock (Megaknaller) Filo & Peri - Closer Now (Whiteroom Remix) Varian - Endless Desire (Mark Otten Mix) Eindelijk! Vadim Zhukov - Earth's Breathing Zenon - September Rain (Bobina Dub) Synergy - Hello Strings York - Iceflowers (JPL Remix) Sander v Doorn - Bling Bling zoowww moet maar weer eens een mixje gaan brouwen ![]() |
Nikola Gala - When You See
Dousk - Wristslap (Kasey Tailor and Karlos Elizondo Mix)
Lekker diepe plaatjes
Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Fuffo Mix)
Eindelijk weer een goede remix van G&D!
Doet me een beetje denken aan een liedje van Offspring... en dat is positief!
Originally posted by Cosmic Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Fuffo Mix) Eindelijk weer een goede remix van G&D! Doet me een beetje denken aan een liedje van Offspring... en dat is positief! |
Hammer and Bennett - Language <-- erg lekker diepe plaat...ik hou niet van hokjes, maar bij mij komt ie ergens tussen trance en prog te staan
Komt binnenkort (24-01-05) ook op de nieuwe coldharbour selectie van Markus te staan...
Iemand gehoord van ATN - Crowdpusher/miss a day ?? Schijnt deze zomer te zijn gereleased, maar had er nog geen kennis mee gemaakt...Luister nu naar Miss a Day, en die klinkt wel errrug lekker moet ik zeggen! Is geproduceerd door (o.a.)Soren Weile, die lekker bezig is naar mijn mening, aangezien "Riot" ook van hem was.
Ik kom nog terug op "Crowdpusher", nu even geen tijd meer
Originally posted by Magicbas Iemand gehoord van ATN - Crowdpusher/miss a day ?? Schijnt deze zomer te zijn gereleased, maar had er nog geen kennis mee gemaakt...Luister nu naar Miss a Day, en die klinkt wel errrug lekker moet ik zeggen! Is geproduceerd door (o.a.)Soren Weile, die lekker bezig is naar mijn mening, aangezien "Riot" ook van hem was. |
Originally posted by ahp2002 die promo was al begin vorig jaar verstuurd, althans ik heb die plaat al vrij lang. Ik meende dat ie misschien uit kwam op Misja Helsloot's label, voor NL, maar da week niet zeker. Hij moet toch wel uit zijn op F&W Recordings? |
Ridgewalkers vs. El - Find (Kyau vs. Albert mix)
WAT EEN IMMENS GAVE REMIX!!
heerlijk hoor!!
Originally posted by DJ_Siesta Ridgewalkers vs. El - Find (Kyau vs. Albert mix) WAT EEN IMMENS GAVE REMIX!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() heerlijk hoor!! |
Originally posted by Muppy hmmm die ga ik dus maar even zoeken...issie al lang uit? |
Yes - Owner Of A Lonely Heart (Max Graham Sidechain Remix)
Originally posted by AversusZ Yes - Owner Of A Lonely Heart (Max Graham Sidechain Remix) ![]() |
Originally posted by ahp2002 relaxed! het regent sidechaine remixen van die gast de laatste tijd. goeie zaak |
Originally posted by Magicbas Iemand gehoord van ATN - Crowdpusher/miss a day ?? Schijnt deze zomer te zijn gereleased, maar had er nog geen kennis mee gemaakt...Luister nu naar Miss a Day, en die klinkt wel errrug lekker moet ik zeggen! Is geproduceerd door (o.a.)Soren Weile, die lekker bezig is naar mijn mening, aangezien "Riot" ook van hem was. |
Leama & Moor ft Ormandy - Distance Between Us (Gwill Morris Marathon Mix)
Wat een tune! Beetje vergelijkbaar met 'forme' van gill. Maar ik hoor net dattie waarschijnlijk nooit uitkomt want die kutjanus van een Ormandy wil hem niet gereleased hebben
Originally posted by tango Leama & Moor ft Ormandy - Distance Between Us (Gwill Morris Marathon Mix) Wat een tune! Beetje vergelijkbaar met 'forme' van gill. Maar ik hoor net dattie waarschijnlijk nooit uitkomt want die kutjanus van een Ormandy wil hem niet gereleased hebben ![]() |