TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »


Posted by New Wave on Dec-09-2005 14:39:

quote:
Originally posted by Unique2701
sate saus of kerriesaus?


sate


Posted by ZZandirt on Dec-09-2005 14:43:

quote:
Originally posted by Unique2701
wat vindt de kat ervan?


2 zelfs... achja, een robbertje vechten, haal over de neus, janken en weten dat ie op een afstand moet blijven... easy

binnenkort onze eertse date.. middagje park met zijn nu nog baasje..
dan mag ie een weekeindje logeren v/w de katjes.

tis een herplaatshond met nogalwat probleempjes. (overprotecting)

ff kijken hoe dat allemaal gaat... tis wel een schatje


Posted by Unique2701 on Dec-09-2005 14:47:

quote:
Originally posted by ZZandirt
tis wel een schatje


met grote oortjes!


Posted by ZZandirt on Dec-09-2005 14:55:

ik ben tot over mijn oren verliefd....

(op een volwassen vent nog wel!)


Posted by emma on Dec-10-2005 13:22:



foto genomen afgelopen week in concentratiekamp in Duitsland


Posted by jp on Dec-16-2005 17:08:

Middagje winkelen met de w800i






































Posted by jp on Dec-29-2005 15:03:

Het sneeuwt






Posted by ZZandirt on Dec-29-2005 15:18:

wie zijn die bikkels met die honden??


ziet eruit als kampbewaking


Posted by jp on Dec-29-2005 15:22:

Het is er maar eentje. Hij is dubbel geshopt


Posted by eieregooie on Jan-01-2006 19:36:

JP in da howwwwse!





Posted by jp on Jan-01-2006 20:01:



Voertuigsoort Personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC 3D 1.5 DXI E2
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1493 cm3


Posted by ZZandirt on Jan-01-2006 20:25:

quote:
Originally posted by eieregooie
JP in da howwwwse!






jojojo


moet dat niet 13 zijn??

wel een echte jp bak hmzz?


Posted by New Wave on Jan-01-2006 20:27:


Mooie ouwe boerderij in Hoevalaken

Hoevelakense beek.

Nieuwbouw rukt op, het mooie boeren landschap van Hoevelaken zal snel minder worden. Schande!

Mooie blauwe lucht boven hoevelaken.

Laagje sneeuw over de mooiste akkers van nederland. Hoevelakens trots!


Posted by jp on Jan-02-2006 23:50:

Wat romantisch

Aurelie zal het prachtig vinden


Posted by jp on Feb-15-2006 13:12:

Uit de oude doos:






Posted by jp on Jun-30-2006 18:52:

Vandaag in Parijs geschoten met m'n GSM










Posted by Frenkieee on Jul-01-2006 09:06:

Geen onaardige telefoon heb je dan!


Posted by jp on Jul-01-2006 17:15:

Nee klopt

Hier nog 2 uit Frankfurt (ook GSM)




Posted by AirPole on Jul-01-2006 17:39:

Kerel, kerel, kerel, wat voor telefoon heb je dan wel niet??




Posted by Chicane on Jul-01-2006 21:39:

Nokia N9x of N7x? 2 Megapixel cameratje lijkt wel Je kan nog goed de ruis zien op lichtere plekken in de foto's, maar zeker geen verkeerde foto's


Posted by jp on Jul-02-2006 17:35:

Tweaked SE W800i


Posted by eieregooie on Jul-02-2006 17:51:

*zucht* ik wil ook weer naar Frankrijk ofzo


Posted by jp on Jul-02-2006 17:53:

Echt een poepland dat


Posted by eieregooie on Jul-02-2006 21:58:

't volk wel jah


Posted by Rubenderonde on Jul-04-2006 13:23:

ahh La D�fense *zucht*

Daar heb ik stage gelopen!


Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.