TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 sate saus of kerriesaus? |
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 wat vindt de kat ervan? |

| quote: |
| Originally posted by ZZandirt tis wel een schatje |
ik ben tot over mijn oren verliefd....
(op een volwassen vent nog wel!)


foto genomen afgelopen week in concentratiekamp in Duitsland
Middagje winkelen met de w800i
Het sneeuwt 



wie zijn die bikkels met die honden??
ziet eruit als kampbewaking
Het is er maar eentje. Hij is dubbel geshopt 
JP in da howwwwse!


Voertuigsoort Personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC 3D 1.5 DXI E2
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1493 cm3

| quote: |
| Originally posted by eieregooie JP in da howwwwse! |



Mooie ouwe boerderij in Hoevalaken

Hoevelakense beek.

Nieuwbouw rukt op, het mooie boeren landschap van Hoevelaken zal snel minder worden. Schande!

Mooie blauwe lucht boven hoevelaken.

Laagje sneeuw over de mooiste akkers van nederland. Hoevelakens trots!
Wat romantisch 
Aurelie zal het prachtig vinden
Uit de oude doos:



Vandaag in Parijs geschoten met m'n GSM 





Geen onaardige telefoon heb je dan!
Nee klopt 
Hier nog 2 uit Frankfurt (ook GSM)

Kerel, kerel, kerel, wat voor telefoon heb je dan wel niet??

Nokia N9x of N7x? 2 Megapixel cameratje lijkt wel
Je kan nog goed de ruis zien op lichtere plekken in de foto's, maar zeker geen verkeerde foto's 
Tweaked SE W800i 
*zucht* ik wil ook weer naar Frankrijk ofzo 
Echt een poepland dat 
't volk wel jah 
ahh La D�fense *zucht*
Daar heb ik stage gelopen!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.