TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
ik noem het white stront
| quote: |
| Originally posted by Magistrate ik noem het white stront |
Is het niet strond met een d? 
| Originally posted by Pumaz Is het niet strond met een d? |
| ONderleggeR (signs of spring) zegt: aaaah je bedoeld sensation white |
Na een gesprekje gisteren met een bedrijfsleider uit het Antwerpse, heb ik daarnet 6 kaarten voor Sensation gekocht...
| Originally posted by FredNova Na een gesprekje gisteren met een bedrijfsleider uit het Antwerpse, heb ik daarnet 6 kaarten voor Sensation gekocht... |

^ +1
| Originally posted by Xilver lol hier op 't werk ook 'n meiske da da constant 'white sensation' noemt |
wel, nu is het mij duidelijk waarom ze zo lang MOESTEN wachten
2 heren (ik denk uit het Gentse) zijn sterk in mijn achting gedaald (door een maand voor het event dan toch maar 'nee' te zeggen)
16 april ga je zien wat je nog nooit gezien hebt in Belgi�, dat weet ik nu wel zeker (meer kan ik niet zeggen, men weet dat ik mijn woord hou)
koop kaarten zou ik zeggen!
(al draait de jean-pierre en Louis er, het wordt sensationeel
)
en als je het dan niet goed vond, mag je je op mij afreageren! (hehe)
| Originally posted by FredNova wel, nu is het mij duidelijk waarom ze zo lang MOESTEN wachten 2 heren (ik denk uit het Gentse) zijn sterk in mijn achting gedaald (door een maand voor het event dan toch maar 'nee' te zeggen) 16 april ga je zien wat je nog nooit gezien hebt in Belgi�, dat weet ik nu wel zeker (meer kan ik niet zeggen, men weet dat ik mijn woord hou) koop kaarten zou ik zeggen! (al draait de jean-pierre en Louis er, het wordt sensationeel )en als je het dan niet goed vond, mag je je op mij afreageren! (hehe) |
PS:
ik kijk vooral uit naar de line-up van Sensation in Nederland dit jaar!!! lol
binnenkort meer
maar dat gaat hier volgens mij nogal een bashen worden! (allee, voor mensen die het niet snappen
)
| Originally posted by FredNova binnenkort meer maar dat gaat hier volgens mij nogal een bashen worden! (allee, voor mensen die het niet snappen ) |
| Originally posted by FredNova (al draait de jean-pierre en Louis er, het wordt sensationeel )en als je het dan niet goed vond, mag je je op mij afreageren! (hehe) |
| Originally posted by Kaidreas ik hou u op u woord jos. kga morgen zien voor een kaart, als het uitverkocht is, kan ik het nog aan een voze prijs verkopen.. of als de line-up me toch niets zegt... hehehehe strak plan niet? |
^jiiiiiiha... party on gert! 
| Originally posted by Xilver lol hier op 't werk ook 'n meiske da da constant 'white sensation' noemt |
Nu begin'k wel benieuwd te worden 
Voor de rest couldn't care less, gaan kan ik zowiezo ni :/
Ofwel pas tegen 1-2 uur, 2.30 daar... Tot wanneer duurt da? :-)
3uur 
7 uur dus 
Wie weet ist gratis entree vanaf 3 uur gelek op een scoutefuif ofzo
En zo twee man aan de kas voor een stempleke te geven als ge binne komt, echt tworde nog echte die van Id&T 
| Originally posted by Eagle` Wie weet ist gratis entree vanaf 3 uur gelek op een scoutefuif ofzo En zo twee man aan de kas voor een stempleke te geven als ge binne komt, echt tworde nog echte die van Id&T |
| Originally posted by Eagle` Wie weet ist gratis entree vanaf 3 uur gelek op een scoutefuif ofzo En zo twee man aan de kas voor een stempleke te geven als ge binne komt, echt tworde nog echte die van Id&T |
we spelen een spelletje
de eerste die hier de juiste line-up kan posten morgen, krijgt van mij in antwerpen een bacardi met een pvd stickertje erbij

)