TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by M_Peror We willen beslist nog een keertje naar Londen voor ze weer terugkomt naar NL (en dan gaan we eerder boeken). FF een weekend uitzoeken dat er weer per ongeluk een goeie dj ergens draait |
| Originally posted by magrec Op het GC forum was een discussie gaande over F1 geluid. Daar werd opeens gesproken over een mogelijkheid dat F1 voor het geluid zou kunnen zorgen en dat de dj's van het GC board voor de muziek dan moesten zorgen. Uiteindelijk zijn er dus een aantal dj's van het groovecollection board die a.s. zaterdag in de revolution gaan draaien (daar is al het geluid zo'n beetje van F1) daarnaast heeft F1 een nieuw mengpaneel ontwikkeld en die mixer wordt ook geshowcased tijdens die avond... Ik vind het een leuk initiatief van funktion one en van jerry ![]() Ook de toegangsprijs is zeer schappelijk 5 euro... |
| Originally posted by GrooveCollect. Klopt helemaal, Harmen. Er zijn dus ook mensen van Funktion One aanwezig die avond die ten eerste het geluid nog ff goed zetten en ten tweede om mensen te woord te staan. Het is dus Funktion One vs. The Groove Collection. Dit is de eerste keer dat ik niet dus alleen zomaar een booking heb, maar dat de naam Groove Collction eraan hangt. 2de keer is in de Panama. Dan host ik de kleine zaal als Jimmy van M in de grote zaal draait. Hoop dat het allemaal een beetje van de grond komt en dat er wat boarders hun gezicht laten zien anders is de gein er snel af. Dit soort dingen doe je voor je leden net als zo'n board onderhouden en financieren. Dit zijn dingen waar je kan zien aan wie je wat hebt. |
met jimmy van m ben ik zeker wel bij
| Originally posted by tijs08 Ja cool man! Denk aan 21 Mei Sasha in de Fabric, de posse (plus emre en tim) gaat en zo zal men ons volgen in grote getalen |
| Originally posted by tijs08 Ja cool man! Denk aan 21 Mei Sasha in de Fabric, de posse (plus emre en tim) gaat en zo zal men ons volgen in grote getalen |
| Originally posted by New Wave "gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet? |
| Originally posted by GrooveCollect. MdH0.4 eerste offici�le GrooveCollection avond bedoel je..... hiero See u all there |
| Originally posted by GrooveCollect. Hoop dat het allemaal een beetje van de grond komt en dat er wat boarders hun gezicht laten zien anders is de gein er snel af. Dit soort dingen doe je voor je leden net als zo'n board onderhouden en financieren. Dit zijn dingen waar je kan zien aan wie je wat hebt. |
| Originally posted by HiGH_NrG En ik word niet eens gevraagd? Pffffffffff |
| Originally posted by SnuggLe Inderdaad Tim. Sjinees, je moet niet lullen. Je hebt een paar hele rare streken uitgehaald, maarja, internet is en blijft internet. |
| Originally posted by Opti Zit je nog steeds te huilen omdat ik niet mee ben geweest naar trance.nu? |
| Originally posted by New Wave Neu, dat zal het niet zijn..gewoon kleine dingetjes die een groot hoopje vormen. Maar maakt niet uit. Het zij zo. |
| Originally posted by HiGH_NrG En ik word niet eens gevraagd? Pffffffffff |

| Originally posted by SnuggLe Same here |
| Originally posted by tijs08 ja, en jij mag dus niet mee! |
| Originally posted by tijs08 Jij ging toch rustig aan doen? maar je mag natuurlijk mee, weet niet of er een slaapplek is, maar natuurlijk altijd gezellig met de GVR ![]() |
Eric Prydz - Essential Mix on Radio1 - 13.03.2005
01 Cirez D - Teaser [Joia]
02 Serge Santiago - Starnight [CD-R]
03 Tomas Barford - My Drums [Get Physical]
04 Cirez D - Lollipop [Joia]
05 Hardy Hard - Police on Dope (Ricky Ryan Dub Edit) [CD-R]
06 Ethan - In My Heart (Instrumental Re-Edit) [Backyard]
07 Alex Gopher & Etienne de Crecy - Overnet [Super Discount]
08 Jan Francisco Meets Joseph Armani - Infatuation (Disco Punk & Neolectric Berlin Funked Up Remix) [Joia]
09 Yoshimoto - Du What U Du (Trentemoller Remix) [Uno Recordings]
10 Mark Miroir - Theme Park [Paso Music]
11 Tony Senghore - Peace (Sebastian Ingrosso Remix) [Eye Industries]
12 Pryda - Nile [Pryda Recordings]
13 Depeche Mode - Behind The Wheel (Unknown Remix) [White Label]
14 Axwell & Sebastian Ingrosso - Together [CD-R]
15 Kiko - Take a Chance [Hot Banana]
16 Axer - 123 [Pryda]
17 Evan Pearson - Small Change (Aaron Carl Michigan Bass Mix) [Soma]
18 Syntax - Love Song (Unknown Remix) [CD-R]
19 Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix) [CD-R]
check check, ziet er heerlijk uit! 
| Originally posted by Partyhardy! Eric Prydz - Essential Mix on Radio1 - 13.03.2005 check check, ziet er heerlijk uit! |

| Originally posted by tijs08 dat kan dus HIER ![]() En die vette track zit erin die Trancefool ( Jan Francisco Meets Joseph Armani - Infatuation en dan vooral die A kant |

Volgende week trouwens Evil 9!
vette breaks!
Evil 9 - Live at Plattenleger radio dasding 22-01-2005 is ook echt een aanrader! 
Vannacht was Nick Warren te gast bij Digweed op Kiss100, heb nog geen tracklist kunnen ontdekken. De laaste 2 nummers uit Digweeds set zijn trouwens ook weer fantastisch zeg! ![]()
Een nieuw setje van Zabiela.... althans, nieuw:
| James Zabiela @ satellite records store Atlanta 22/11/04 Here's an exclusive special mix set from James Zabiela @ Satellite Records here in Atlanta this past November. He mixed at the record store before his liveset performance at the club eleven50. http://www.lunarmagazine.com/media/...llite_nov22.mp3 N-joy |
| Originally posted by SnuggLe Een nieuw setje van Zabiela.... althans, nieuw: |
| Originally posted by emre Danke sch�n, Drs. Snuggie |
Vraagie weet hier iemand al die ID in onder genoemde set?
Het is een zeer vreemd en duister nummer, maar wel lekkal! Hij doet me aan de Nathan Fake style denken.
James Holden - Switch at Studio Bruessel (2005-02-26)
01. Andre Kraml - Safari (James Holden Remix)
02. Steve Lawler - Out At Night (Nathan Fake's Night In Mix)
03. Hugg & Pepp - Trosa
04. ADJD - Believe
05. Lucid - Sine In
06. Britney Spears - Breathe On Me (Holden Dub)
07. James Holden - Lump
08. ID
09. Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake Remix)
Stuk Choiche by Diggers dat ik gehoord heb klinkt errug lekker
| Originally posted by tijs08 Snuggel is het David, Snuggel! |
| Originally posted by Creamfields23 Vraagie weet hier iemand al die ID in onder genoemde set? Het is een zeer vreemd en duister nummer, maar wel lekkal! Hij doet me aan de Nathan Fake style denken. James Holden - Switch at Studio Bruessel (2005-02-26) 01. Andre Kraml - Safari (James Holden Remix) 02. Steve Lawler - Out At Night (Nathan Fake's Night In Mix) 03. Hugg & Pepp - Trosa 04. ADJD - Believe 05. Lucid - Sine In 06. Britney Spears - Breathe On Me (Holden Dub) 07. James Holden - Lump 08. ID 09. Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake Remix) |
Nog even terug komend op de andere thread over Earth...
16 April Earth gaat 100% in de agenda!!!
nieuwe EP uit van Ashley Casselle
Ashtrax - Bad Red EP
-GU Music-
A. Freeload (Freelove)
B1. Something To Get Through
B2. Play It Rosa (Instrumental)
(je kan ze luisteren in real audio)
Wat een vette tracks! Die eerste is al zo'n 6 maanden een ID in mijn mp3 speler (uit ashley casselle set)
nu eindelijk ge-ided