TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by FCB_Fanatic on Nov-05-2009 07:36:

treinstakingen ... bah!!!

hopelijk blijft het bij deze donderdag en gaan ze dat dus niet wekelijks herhalen

Posted by Eagle` on Nov-07-2009 22:43:

quote:
Originally posted by pzK
Wickmayer heeft haar intelligentie niet echt mee
Altijd zo'n monotoon gekweel, urgh
Flipkens is lachen, dat dubbelinterview met Clijsters en haar, die internaatverhalen

wickmayer dik op hare muil nu, lel xD

Posted by Devilex on Nov-11-2009 09:28:

En bij deze ben ik nu pas terug uit het ziekenhuis...

Had dus een chronische appendicitis waar ik al enkele weken mee rondliep en die is geperforeerd geraakt, daardoor zijn er abcessen ontstaan met alle gevolgen van dien...

Heb dus twee weken aan het infuus gelegen en heb die abcessen moeten laten openprikken en een drain laten steken. Dat gebeurde enkel onder lokale verdoving van de huid en de pijn die ermee gepaard ging was echt ondraaglijk. Nu nog 10 dagen zware antibiotica slikken en mij kalm houden. In januari gaan ze dan als het hele zaakje een beetje gestabiliseerd is mijn appendix eruit halen.

2009 is echt al succesvol geweest...

- ontslag
- 6 maand moeten stempelen
- op randje van een depressie door miserie met een vrouwmens
- wagen in de prak gereden
- grootvader overleden
- 14 dagen in 't ziekenhuis + operatie

up to 2010 please!

Posted by Xilver on Nov-11-2009 12:58:

Amai, veel beterschap gewenst man

Posted by Kaidreas on Nov-30-2009 18:32:

-een waal die een andere waal moet vertalen naar het nederlands
-een waal die zegt dat zen nederlands niet echt verstaanbaar is en daarom in het engels een presentatie geeft over spinnen en schorpioenen:
een van zijn zinnen "and when i have to make the pipi"

Posted by christina on Dec-04-2009 08:34:

openbaar vervoer: mensen met een ochtendadem die naast/achter u komen zitten en goed ademen

mensen die plots zomaar blijven staan aan het uiteinde van een roltrap als er nog mensen achter komen

die "muzikanten" die tegenwoordig op elke metro komen spelen en dan bedelen om een bijdrage

Posted by christina on Dec-04-2009 08:35:

quote:
Originally posted by Kaidreas
-een waal die zegt dat zen nederlands niet echt verstaanbaar is en daarom in het engels een presentatie geeft over spinnen en schorpioenen:
een van zijn zinnen "and when i have to make the pipi"

dat is eerder hilarisch dan irritant

Posted by FCB_Fanatic on Dec-05-2009 12:30:

hoewel het deze week vrij goed meeviel, blijft de NMBS nog altijd ��n van de grootste ergernissen in mijn leven

Posted by christina on Dec-08-2009 10:08:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
hoewel het deze week vrij goed meeviel, blijft de NMBS nog altijd ��n van de grootste ergernissen in mijn leven

dan zijt ge 1 van de 7534543134578

Posted by Jakhira on Jan-06-2010 19:02:

Mensen uit vorige generaties die volledig achterlijk zijn als het op nieuwe technologie aankomt, en dan aan mij voortdurend uitleg vragen

Posted by lievez on Jan-06-2010 22:01:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

+1

Posted by MikeVee on Jan-21-2010 21:57:

Het hele ha�ti geode komt mijn strot uit.

Posted by FenixStyle on Jan-22-2010 15:18:

quote:
Originally posted by MikeVee

No offence, maar wtf kunt ge daar nu tegen hebben?!

Posted by Real on Jan-22-2010 16:09:

Ik wou net hetzelfde komen posten. Het is verschrikkelijk erg dat er aan de andere kant van de wereldbol zoiets gebeurt, maar val mij er niet de godganse dag mee lastig. Als ik wil steunen kies ik daar zelf wel voor, dat moet niet constant in mijn gezicht gesmeten worden.

Ben ik nu zo'n slecht mens?

Posted by The_G0dfather on Jan-22-2010 19:33:

quote:

goeie doelen tout cours lately

Posted by Kaidreas on Jan-22-2010 21:14:

een klein beetje medeleven is niet verboden, natuurlijk als ge achter u pc zit te rukken 5keer per dag dan is het leven heel rooskleurig (of wit kleurig) en dan zijn andersmans problemen helemaal niet zo belangrijk tot het moment dat je pc crashed en je niet meer je daily dose pron verkrijgt... dat moment gaat heel de wereld moeten springen zodat jij maar zeker elke dag your own quality-time kunt hebben.

Posted by MikeVee on Jan-23-2010 11:43:

Ach gast, er is een verschil tussen een beetje medeleven (dat iedereen wel zal hebben) en constant op tv/radio/pers/straat aangesproken te worden om mensen een schuldgevoel te geven. En dit enkel omdat een aantal bv's hierdoor weer eens in de aandacht kunnen komen en omdat een aantal bedrijven/organisaties puur op deze rampen hun omzet halen en hierdoor ontzettend rijk worden.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat er de afgelopen decenia al miljarden in dat land zijn gestoken zonder dat het iets heeft opgebracht; en over het feit dat het geld van de vorige ramp (tsunami) nog steeds gewoon op de rekening staat van diezelfde organisaties die je nu doodsmijten met de vraag voor donaties. Al vergeten welk minimaal deel van die acties er toen terecht gekomen is bij de bevolking aldaar? Het zal ditmaal niet anders zijn.

Daarstraks in Leuven in de wandelstraat buiten het ha�tigezeik nog aangesproken geweest om unicef, wwe, azg, groep tegen diereneproeven, ...... te steunen. je kan op een zaterdag geen drukke winkelplaats bezoeken of men spreekt je 10 keer aan om allerlei goede doelen te steunen. Het zorgt gewoon voor desinteresse.

Posted by CygnusX on Jan-23-2010 15:57:

quote:
en over het feit dat het geld van de vorige ramp (tsunami) nog steeds gewoon op de rekening staat van diezelfde organisaties die je nu doodsmijten met de vraag voor donaties. Al vergeten welk minimaal deel van die acties er toen terecht gekomen is bij de bevolking aldaar? Het zal ditmaal niet anders zijn.

Dat zijn straffe uitspraken. Ik dacht net dat in 2009 alle hulpacties afgerond zijn en dat de hulp van Vlaanderen daar veel heeft geholpen met de heropbouw. 't Laatst heb ik nog een documentaire gezien waarin mensen die toen erg getroffen waren zeiden dat ze er beter uit zijn gekomen, omdat de nutsvoorzieningen nu aanwezig of beter dan vroeger zijn.

Ik zou wel eens willen weten waar je die info haalt, want nu lijkt het alsof je gewoon een excuus zoekt om maar niet te moeten bijdragen.

Posted by Devilex on Jan-23-2010 16:28:

Het is wel nog maar net Music For Life geweest ook.

Posted by MikeVee on Jan-23-2010 17:00:

quote:
Originally posted by CygnusX
Dat zijn straffe uitspraken. Ik dacht net dat in 2009 alle hulpacties afgerond zijn en dat de hulp van Vlaanderen daar veel heeft geholpen met de heropbouw. 't Laatst heb ik nog een documentaire gezien waarin mensen die toen erg getroffen waren zeiden dat ze er beter uit zijn gekomen, omdat de nutsvoorzieningen nu aanwezig of beter dan vroeger zijn.

Ik zou wel eens willen weten waar je die info haalt, want nu lijkt het alsof je gewoon een excuus zoekt om maar niet te moeten bijdragen.

Snel googlen, meer artikels kan je ongetwijfeld zelf vinden:

http://www.nieuwsblad.be/article/de...icleid=HV1AVGA4

De politiekers lopen elkaar al voor de voeten om met een cheque op tv te komen de aafgelopen dagen. Dat is onrechtsreeks al van mijn geld, dus ik draag wel bij.

Posted by CygnusX on Jan-24-2010 09:52:

quote:
Snel googlen, meer artikels kan je ongetwijfeld zelf vinden:

http://www.nieuwsblad.be/article/de...icleid=HV1AVGA4

Dat was begin 2007. Ondertussen zou het geld wel allemaal gebruikt zijn. Dat er werkingskosten zijn is normaal. 6 � 15% valt nog mee.

quote:
De politiekers lopen elkaar al voor de voeten om met een cheque op tv te komen de aafgelopen dagen. Dat is onrechtsreeks al van mijn geld, dus ik draag wel bij.

Nog een veelgebruikt excuus om zelf rechtstreeks niets te moeten geven

Posted by Jakhira on Jan-24-2010 15:54:

Mensen die 'seksen' (werkwoord) zeggen

Posted by The_G0dfather on Jan-24-2010 16:33:

quote:
Originally posted by Pumaz
Mensen die 'seksen' (werkwoord) zeggen

Inderdaad, just do it

Posted by MikeVee on Jan-25-2010 16:05:

quote:
Originally posted by CygnusX
Dat was begin 2007. Ondertussen zou het geld wel allemaal gebruikt zijn. Dat er werkingskosten zijn is normaal. 6 � 15% valt nog mee.

http://www.earthtimes.org/articles/...ami-budget.html

Hier zie, van een maand geleden. 83% uitegegeven.

Of hier van het NL'se fonds http://tsunami555.blogspot.com/
Maar ondertussen strijken er aldaar wel een aantal mensen jarenlang bestuursvergoedingen op (en die gaan niet minder zijn dan de profit sector). Dat soort mensen doen dat niet uit idealistische motieven itt de vrijwilliger aan de basis.

je mag altijd een beetje kritisch zijn tov die goede doelen hoor.

quote:

Nog een veelgebruikt excuus om zelf rechtstreeks niets te moeten geven

Dat is geen excuus, die heb ik niet nodig aangezien ik mij niet hoef te verantwoorden. Zolang jij maar gegeven hebt zodat je geweten in orde is. Ik ga er iig mijn slaap niet voor laten, dus iedereen tevreden .

Posted by CygnusX on Jan-25-2010 18:27:

Met dat bericht van het Rode Kruis is niets mis. 83% uitgegeven in september 2009, ongeveer 90% in december 2009. Nog even en alles is uitgegeven. Het zou ook niet goed zijn als alles in een half jaar tijd was uitgegeven he? Dan pas zou er misbruik zijn.

Maar dat er naast de 100% eerlijke organisaties ook altijd organisaties zullen zijn die een (klein) deel voor hunzelf houden (voor kosten of toekomstige rampen), dat ga ik niet tegenspreken of ontkennen.

Het ging me vooral om jouw uitspraken dat "het geld van de tsunami-acties nog altijd op de rekeningen van de organisaties staan" en dat "maar een minimaal deel bij de bevolking terecht is gekomen". Die uitspraken lijken me nog altijd erg overdreven.

quote:
Dat is geen excuus, die heb ik niet nodig aangezien ik mij niet hoef te verantwoorden. Zolang jij maar gegeven hebt zodat je geweten in orde is. Ik ga er iig mijn slaap niet voor laten, dus iedereen tevreden .

Dan is't goed Het is je volste recht om geen fuck te geven om het onrecht in de wereld.

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »