TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
dus wat doe je sander heijnen?
ga je voor het gratis kaartje naar EI, of voor de sms-bom...
je hebt tot morgenmiddag de tijd
Ik denk dat 25-30 Euro een redelijke prijs is. Dan houden we op de boot een collecte zodat Ei op onze kosten kan springnichten. Ook SH kan dan veilig feesten zonder gekielhaald te worden... 
| quote: |
| Originally posted by Muppy dus wat doe je sander heijnen? ga je voor het gratis kaartje naar EI, of voor de sms-bom... je hebt tot morgenmiddag de tijd |
| Originally posted by eieregooie lol, nou voor 30 eur doe ik t ook wel hoor, maar 50 is belachelijk... |
| Originally posted by dj_spare laat die gast nou lekker stikken, er zijn volgensmij nog genoeg andere mogelijkheden om aan kaartjes te komen! |
) doe t dan, krijg je zaterdag t geld
Ik zat eens rond te kijken op Marktplaats, maar echt een kaartje voor Armin Only voor 30 euro krijgen is echt gekkenwerk (zie mensen daar al 60 euro bieden). 
zoo zielig dit
http://www.marktplaats.nl/markt/div..._zoek.php3%3Fq%
Dat noemt men nou handel Marc
.
| Originally posted by kolkiewolkie Dat noemt men nou handel Marc . |
Sja, als je het er voor krijgen kunt....
verwacht niet dat iemand je na de tijd nog sociaal noemt op een forum zoals deze maar dat is wat anders
!
Nog maar 1 nachtje slapen 
Heb mooi vervoer geregeld, dus geen getrein deze keer.
Heb er zin in!!! 
Ok, ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik alles geprobeerd heb 
| Originally posted by eieregooie Ok, ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik alles geprobeerd heb |

jammer ei,
kan ik je niet betasten.
Maar morgen sta ik lekker voor te bieren in de Old Sailor!! heb dikke vette zin. 

He eieregooie, wil je gaan?
Ik ga namelijk niet meer. Zou met een 'vriend' gaan maar die sukkel heeft dus geen kaartje gekocht. Ik kan dus een TA-er blij maken of in me remi gaan. Kies maar voor het eerste. Voor 30 euro is ie van jou! Af te halen in Dordrecht!
kijk dit is nu aardig!
| Originally posted by Jimacy He eieregooie, wil je gaan? Ik ga namelijk niet meer. Zou met een 'vriend' gaan maar die sukkel heeft dus geen kaartje gekocht. Ik kan dus een TA-er blij maken of in me remi gaan. Kies maar voor het eerste. Voor 30 euro is ie van jou! Af te halen in Dordrecht! |
| Originally posted by Jimacy He eieregooie, wil je gaan? Ik ga namelijk niet meer. Zou met een 'vriend' gaan maar die sukkel heeft dus geen kaartje gekocht. Ik kan dus een TA-er blij maken of in me remi gaan. Kies maar voor het eerste. Voor 30 euro is ie van jou! Af te halen in Dordrecht! |
Alright well I will meet you at 1 am in the lounge... I will either wear a white shirt with the armada logo or a Red shirt with Canada written on it... probably the red one, easy to spot.
So if you see anyone with a shirt wich says canada, say hi. 
Tering, waar is die meet nou dan?

And can anyone tell me where the boarding of the train is ? is it near to the main train station, or at least near to downtown?
| Originally posted by Falcon-X And can anyone tell me where the boarding of the train is ? is it near to the main train station, or at least near to downtown? |
The Ocean Diva is a SHIP
| Originally posted by TranceZoner Tering, waar is die meet nou dan? |
Daarom was jij er vorig jaar ook bij natuurlijk...
Dan ga je toch lekker niet
Ik ben blij want ik ben erbij!!! (Y)

@win
asdf
After_Forever
Asperge ![]()
bloodflower
Cosmic
Daanq
dj_spare
eieregooie
elricex