TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »


Posted by Dj LPG on Jan-11-2006 19:30:

quote:
Originally posted by Toni_D2
dude, ge moet mijn air maxskes zien


niemand wil die zweterige (waarschijnlijk half kapot gebeten door je hond) sloefen van je zien denk ik...


Posted by Antony on Jan-11-2006 19:30:

goe bezig me die stront manne, ga vooral voort

en toni, wa ge daar zegt over looks en succes bij meisjes... kheb mijn fotos toch ook gewoon gepost? heb hier nog geen enkele reactie in deze thread gezien van een meisje da zegt: gij zijt ne mooie, of gij zijt ne lelijke... (zou eigelijk wel is moge gebeuren dames)

komaan toni...


Posted by Tiger777 on Jan-11-2006 19:31:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Heb ik al verteld hoeveel succes ik bij de meisjes heb? Humor en de juiste looks is een dodelijke combinatie, my friend.

niet te vergeten, je deodorant. Natuurlijk dat de meisjes op u vallen! Secreten uit de anaalzakjes van honden bevatten feromonen, weetje wel. (Enorm stinkend, maar wordt in heel kleine hoeveelheden gebruikt in parfums.)

Komaan, posten die handel, ik wil zo'n nuttig ding wel eens zien. Niet erg als er nog een beetje stront aan de knikker zit ofzo, we zijn meer gewoon van jou


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 19:32:

wtf?

ik moet me toch niet meer bewijzen man


Posted by Antony on Jan-11-2006 19:34:

quote:
Originally posted by Toni_D2
wtf?

ik moet me toch niet meer bewijzen man


wij willen ons gewoon een gezicht kunnen voorstellen bij u posts...


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 19:36:

Ik heb jullie buiten het forum al gezien, moet ik toegeven. Maar jullie mij? Ik ben eens benieuwd hoe jullie mij voorstellen. Vertel op!


Posted by Antony on Jan-11-2006 19:38:

ikke u dus duidelijk ni... denk ni da er veel zijn van wel, zo van "ej, zou da Toni_D2 vant forum ni kunne zijn?"

gij mij zou me ook verbazen, heb geen beta t-shirt eh


Posted by Tiger777 on Jan-11-2006 19:44:

Ik ga't zeggen jos:


quote:
Originally posted by Toni_D2
Wat een lelijke mensen toch op dit forum.

Da's 1


quote:

Toni heeft volgens mij ne kop waarop ge stront kunt op sorteren

Das 2

En 3:


Tevreden met hoe we over u looks peizen? Tijd voor actie, is het juist?


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 19:46:

lol,
owned


Posted by Antony on Jan-11-2006 19:47:

ik had minder verzorgde staartjes in gedachten...




rofl


Posted by Tiger777 on Jan-11-2006 19:51:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Ik heb toch al een foto laten zien.


Oh, inderdaad













Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 19:52:

Go Tiger, Go






Precies jaloers type


Posted by Antony on Jan-11-2006 19:55:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Precies jaloers type


waarop dan juist?


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 19:56:

quote:
Originally posted by Antony
waarop dan juist?



ik vertel het met een knipoog


Posted by Antony on Jan-11-2006 19:58:

das dan toch efkes sarcasme dak ni juist weet te plaatsen


Posted by Dj LPG on Jan-11-2006 20:04:

Toni geef gewoon toe dat je geen foto durft posten... Of moeten we beginnen van "CHICKEN!!!! pooooooooooook pok pok pok"??


Posted by Kaidreas on Jan-11-2006 20:14:

ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe toni eruit ziet. als jij ons al hebt gezien. moeten wij je ook al hebben gezien. en aangezien ik bij de meeste feestje aanwezig ben... spannend een stalker


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 20:15:

Arrow

Ik zie er het nut niet meer van in. Misschien als je het heel lief vraagt.


Posted by Dj LPG on Jan-11-2006 20:16:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Ik zie er het nut niet meer van in. Misschien als je het heel lief vraagt.


voel je je zo al belachelijk genoeg mss?


Posted by Kaidreas on Jan-11-2006 20:16:

^kzou het er liever willen uit kloppen eigenlijk


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 20:50:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^kzou het er liever willen uit kloppen eigenlijk



Ik ben benieuwd of je mond ook zo groot zal zijn op de beta party.


Posted by Jasperovitsj on Jan-11-2006 20:51:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Ik ben benieuwd of je mond ook zo groot zal zijn op de beta party.

Als hij even groot is als jouw nek zou dat wel eens problemen kunnen opleveren...


Posted by Toni_D2 on Jan-11-2006 20:53:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als hij even groot is als jouw nek zou dat wel eens problemen kunnen opleveren...



Ge zult verschieten (figuurlijk ). Wanneer is die boerenfuif eigenlijk?


Posted by Dj LPG on Jan-11-2006 20:54:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als hij even groot is als jouw nek zou dat wel eens problemen kunnen opleveren...



Posted by mellow_head on Jan-11-2006 20:54:

Boeren houde zich ni op met vissoorten lijdende aan ADHD dus...


Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.