TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 dude, ge moet mijn air maxskes zien |
goe bezig me die stront manne, ga vooral voort
en toni, wa ge daar zegt over looks en succes bij meisjes... kheb mijn fotos toch ook gewoon gepost? heb hier nog geen enkele reactie in deze thread gezien van een meisje da zegt: gij zijt ne mooie, of gij zijt ne lelijke... (zou eigelijk wel is moge gebeuren dames)
komaan toni...
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Heb ik al verteld hoeveel succes ik bij de meisjes heb? Humor en de juiste looks is een dodelijke combinatie, my friend. |
wtf?
ik moet me toch niet meer bewijzen man
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 wtf? ik moet me toch niet meer bewijzen man |
Ik heb jullie buiten het forum al gezien, moet ik toegeven. Maar jullie mij? Ik ben eens benieuwd hoe jullie mij voorstellen. Vertel op!
ikke u dus duidelijk ni... denk ni da er veel zijn van wel, zo van "ej, zou da Toni_D2 vant forum ni kunne zijn?"
gij mij zou me ook verbazen, heb geen beta t-shirt eh 
Ik ga't zeggen jos:
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Wat een lelijke mensen toch op dit forum. |
| quote: |
Toni heeft volgens mij ne kop waarop ge stront kunt op sorteren |
lol,
owned

ik had minder verzorgde staartjes in gedachten...
rofl 
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Ik heb toch al een foto laten zien. |
Go Tiger, Go
Precies jaloers type 
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Precies jaloers type |
| quote: |
| Originally posted by Antony waarop dan juist? |
das dan toch efkes sarcasme dak ni juist weet te plaatsen
Toni geef gewoon toe dat je geen foto durft posten... Of moeten we beginnen van "CHICKEN!!!! pooooooooooook pok pok pok"??
ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe toni eruit ziet. als jij ons al hebt gezien. moeten wij je ook al hebben gezien. en aangezien ik bij de meeste feestje aanwezig ben...
spannend een stalker
Ik zie er het nut niet meer van in. Misschien als je het heel lief vraagt.
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Ik zie er het nut niet meer van in. Misschien als je het heel lief vraagt. |
^kzou het er liever willen uit kloppen eigenlijk 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^kzou het er liever willen uit kloppen eigenlijk |
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Ik ben benieuwd of je mond ook zo groot zal zijn op de beta party. |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Als hij even groot is als jouw nek zou dat wel eens problemen kunnen opleveren... |
). Wanneer is die boerenfuif eigenlijk?
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Als hij even groot is als jouw nek zou dat wel eens problemen kunnen opleveren... |
Boeren houde zich ni op met vissoorten lijdende aan ADHD dus...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.