TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Donderdag t/m zondag ook met de toet.... |
Zaterdagmiddag Project Pro Berlin en avond Lovebase....
hmmmmm goeiemorgen... ik kijk naar buiten... en t regent. Toch schijnen de weergoden het goed met ons voor te hebben zaterdag en zondag...

Het gaat behoorlijk kut weer worden van het weekend 
Er gaat niets boven dancing in the rain 
En alset zo slecht is dat naar buiten kunnen gaan....dan gaan we gewoon spemmen op TA.....we moeten toch wat te doen hebben.....
Perfecte openingszin toch?
"hey schones Madchen, wie kommst du denn so nass?" 
NIet wanhopen Magik..., denk dat het wel mee gaat vallen...
(en anders hebben we JP's openingszin nog... (doet me denken aan Jeanny van Falco, trouwens..)
(jointje draaien buiten bij Columbiahallen krijgt wel een extra dimensie in de regen:-))
rij voorzichtig morgen.., & remember:
don't drink&drive....
but,
Smoke&Fly

Regen is 80 a 100 km/u.....droog is 160 a 180 km/u, hopen dus op droog weer....anders gaat het weer een lange rit worden...
zo maar eens wat plaatjes van een cultureel dagje sightseeing Berlijn van de camera afhalen...
Weekendje Berlijn gaat nu beginnen......
PARTYTIME!!!!!!
alleen nog een trai�tje bavaria kopuh en gas!!!!!
Rust op het forum dus tot zondag 
Have fun guys!
| Originally posted by SnuggLe Rust op het forum dus tot zondag ![]() Have fun guys! |
| Originally posted by SnuggLe Rust op het forum dus tot zondag ![]() |

Have fun guys! |
vanavond al iets gepland?
zo weer een dagje Berlijn en omgeving gehad, gelukkig was t de halve dag toch nog best mooi weer, nu ook...
lekker aan de bier/cola mix Mixery... beetje chillen en laat naar bed, en dan morgen Partyyyyyyyy 
| Originally posted by basvh vanavond al iets gepland? |
| Originally posted by MaGiK54 Weinig gedaan gisteren....zo'n autorit hakt er aardig in.....ff met Zzander en zijn reisgenoten een paar biertjes gedronken... |
Kan je niet zo goed tegen drank jp
Of heb je bier van magik gestolen? of is een paar niet de juiste term 
Vandaag wat sight-seeing en gemeet met GTA en Zwitserse TA......nu ons gereed maken voor LFA....
hoppa nog 2 uurtjes en dan partyyy !
eerst nog ff hier beneden een kebabje halen, en paar bier-colatjes
al wakker?
TeH Burpnness.....................
Jp is dronken.....en hij zegt te vaak het woord 'fuck'.......
Pro Berlin @ the GTA stage was teh roxxor.....en nu richting Gay Tracid @ Love Base.....
Ps. ik ben ook dronken...long live teh wodka......
| Originally posted by MaGiK54 TeH Burpnness..................... ![]() Jp is dronken.....en hij zegt te vaak het woord 'fuck'....... Pro Berlin @ the GTA stage was teh roxxor.....en nu richting Gay Tracid @ Love Base..... Ps. ik ben ook dronken...long live teh wodka...... |
haha op naar LoveBase