TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]


Posted by Siesta on Jun-10-2005 14:00:

hahaha die X-Tune wat een sukkeltje


Posted by X-Tune on Jun-10-2005 14:13:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahaha die X-Tune wat een sukkeltje





Ga ergens anders kakken...


Posted by Freezel on Jun-10-2005 14:17:

X-Tune: kak jij dan ook altijd met je broek aan?


Posted by X-Tune on Jun-10-2005 14:18:

quote:
Originally posted by Freezel
X-Tune: kak jij dan ook altijd met je broek aan?


Niet met zo'n janettenbroek. Hoe gay is dat wel niet. Heeft ie zijn sandalen misschien ook nog aan?


Posted by Remy D on Jun-10-2005 14:28:


Posted by Muppy on Jun-10-2005 14:28:

quote:
Originally posted by X-Tune
Niet met zo'n janettenbroek. Hoe gay is dat wel niet. Heeft ie zijn sandalen misschien ook nog aan?


volgens mij ben je zelf gay want ik heb nog nooit van een janettenbroek gehoord? maar allee da zal uwen dialect wel zijn he?


Posted by Phortastic on Jun-10-2005 14:40:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahaha die X-Tune wat een sukkeltje


ja idd bijna zo kansloos als DJ Jean... bijna...


Posted by jp on Jun-10-2005 14:43:

Als zelfs Johan Gielen niet meer Belg wil zijn dan moet het wel heel erg gesteld zijn met dat land. Wat hebben jullie toch gedaan dat hij altijd maar weer kale ballen wil vasthouden?


Posted by Phortastic on Jun-10-2005 14:44:

quote:
Originally posted by jp
Als zelfs Johan Gielen niet meer Belg wil zijn dan moet het wel heel erg gesteld zijn met dat land. Wat hebben jullie toch gedaan dat hij altijd maar weer kale ballen wil vasthouden?



ik heb persoonlijk liever dat Gielen een hollander wordt hoor... je mag hem hebben.


Posted by jp on Jun-10-2005 14:48:

Nou zijn jullie weer een wereldkampioen armer. En een van de laatste hetero's van het land


Posted by djcresto on Jun-10-2005 15:15:

quote:
Originally posted by jp
Nou zijn jullie weer een wereldkampioen armer. En een van de laatste hetero's van het land


ja zijn gay kompaan svenson blijft Belg


Posted by Siesta on Jun-10-2005 19:33:

quote:
Originally posted by X-Tune


Ga ergens anders kakken...


het liefst kak ik da thele land van jullie vol...


Posted by jp on Jun-10-2005 20:02:

download video


Posted by MaGiK54 on Jun-12-2005 16:35:

Onze Belgische vriend (mellow-head) heeft een korte ban aan zijn broek, vanwege zijn uitlatingen:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=271721


Posted by jp on Jun-12-2005 16:35:

Censuur

Maar ja je moet je wel enigszins aan de fatsoensregels houden


Posted by New Wave on Jun-12-2005 18:48:

mwjha inderdaad, wij tolereren veel maar er zijn grenzen.


Posted by jp on Jun-21-2005 18:17:

Altijd lachen met onze vriendelijke zuiderburen:

http://freebse.nl/%7Emartijnj/film.wmv


Posted by Ding Chavez on Jun-22-2005 07:10:

filmpje doet het niet meer
Zo kom je trouwens direct bij de post.


Posted by Dj_Day-V on Jun-22-2005 16:24:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
filmpje doet het niet meer
Zo kom je trouwens direct bij de post.


Doet het hier


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.