TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »

Posted by CygnusX on Jul-25-2005 23:20:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol ge mist totaal zen punt. Hij zegt hier niet da hem makkelijk 5 ritten had kunnen winnen. Waar haalde da nu weer uit?

Hij heeft me de afgelopen Tour anders toch enkele keren het idee gegeven dat hij het op zijn gemakske deed en niet veel moeite deed.

quote:
Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1.

Zo'n mensen hebt ge altijd. Ik vind niet dat hij zich daar iets van moet aantrekken. Alle echte grote kampioenen zijn ego�sten.

Posted by Phortastic on Jul-25-2005 23:27:

quote:
Originally posted by CygnusX
Hij heeft me de afgelopen Tour anders toch enkele keren het idee gegeven dat hij het op zijn gemakske deed en niet veel moeite deed.

ge onderschat volgens mij toch zen leeftijd zenne... en zen voorbereiding was ook niet je dat. en ook in de beklimmingen reed hij niet gewoon iedereen in de vernieling zoals vroeger. volgens mij zou hem volgend jaar de tour zowiezo niet meer winnen.

Posted by djcresto on Jul-26-2005 06:37:

quote:
ge onderschat volgens mij toch zen leeftijd zenne... en zen voorbereiding was ook niet je dat. en ook in de beklimmingen reed hij niet gewoon iedereen in de vernieling zoals vroeger. volgens mij zou hem volgend jaar de tour zowiezo niet meer winnen.

Het was toch duidelijk vond ik dat hij minder goesting had dan de voorbije jaren. In intervieuws liet hij toch meermaals verstaan dat hij smachte naar het einde.

Posted by Xilver on Jul-26-2005 08:28:

Ey manne, den tour is gedaan. Gedaan met zeveren over da saai fietstochtje

Posted by cyberia on Jul-26-2005 10:16:

quote:
idd cresto. En waar gaat het uiteindelijk om? Om die gele trui natuurlijk. Cyberia denk je nu echt da daar nog over gesproken wordt binnen 10 jaar hoe glansrijk Lance zen tours won? Waarom het risico nemen om op bijna 34 jarige leeftijd de ziel uit uw lijf te rijden en uiteindelijk een inzinking te krijgen waardoor hij de gele trui zou mislopen? Hij doet wat Merckx, Indurain en Hinault niet konden: Stoppen op zijn hoogtepunt. En dat is ook alles wat er binnen 10 jaar nog herinnerd zal worden hoor, en niet dat hij in zen laatste Tour "slechts" 1 rit won. (Terwijl zen ploeg wel gewoon 3 ritzeges + ploegentijdrit wint en de witte trui wint)

Hij zal de boeken ingaan als de man dat 7 keer de tour won en er zal idd niet gesproken over hoe glansrijk hij die gewonnen heeft(het had gewoon wat mooier geweest om zien).Alhoewel er nog steeds geklapt wordt hoe Merckx nog steeds aanviel hoewel dat niet nodig was.+Nu ja Armstrong is Merckx niet.
In alle geval hij heeft er 7 tours gewonnen,het verdient.
Over dat zijn ploeg in z'n laatste tour 4 ritzeges en de witte trui wint,zal ook nie meer gesproken worden

ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis?

Posted by Phortastic on Jul-26-2005 11:55:

quote:
Originally posted by cyberia

ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis?

hij heeft er zelfs over nagedacht om de Iron Man te gaan doen las ik in een interview. ik denk ook niet dat hij zonder sport kan, binnen jaartje ofzo horen we er misschien weer van

Posted by pooley on Jul-26-2005 12:03:

sjoelbak moet nog altijd een olymische sport worden, hij zou in die sport ni misstaan

Posted by CygnusX on Jul-26-2005 12:39:

quote:
hij heeft er zelfs over nagedacht om de Iron Man te gaan doen las ik in een interview. ik denk ook niet dat hij zonder sport kan, binnen jaartje ofzo horen we er misschien weer van

Ik las daarstraks nog dat hij had gezegd dat er vrij zeker een film over zijn leven ging komen en dat hij het liefst Matt Damon in de hoofdrol zag.

Posted by Phortastic on Jul-26-2005 12:58:

idd cygnus.

Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2005 13:15:

[Team America]

Matt Daaaamoooon

[/Team America]

Posted by Shadowkid on Jul-26-2005 17:09:

quote:
Geloof me in de Tours dat hem 4 of 5 ritten won gingen weldegelijk van die stemmen op, of je dat nu gelooft of niet. Ik herinner me dat nog goed genoeg.

Is de eerste maal dat ik zoiets hoor, maar ik geloof u, het zou best kunnen. Maar ik denk toch nog altijd dat dat dan vooral mensen zijn die gewoon iets tegen armstrong hebben en daarom zoiets zeggen. Zodat ze toch maar iets van kritiek er op kunnen geven (ook al is die onterecht). Maar omdat die mensen dat zeggen of denken wil dat niet zeggen dat het zo is e. En dat zou hij zelf ook moeten weten, als kampioen moet je proberen zo veel mogelijk te winnen. Ik vind gewoon dat wat hij zegt van dat ego�st zijn misplaatst is en niet iets waar hij moet aan denken of rekening mee houden.

Posted by Eagle` on Jul-26-2005 19:13:

quote:

ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken

Posted by cyberia on Jul-26-2005 19:45:

quote:
Originally posted by Eagle`
ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken

"schat ik neem efkes de velo" en een uur later 50km verder zitten

Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour

Posted by CygnusX on Jul-26-2005 20:07:

quote:
Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour

Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen.

Posted by cyberia on Jul-26-2005 20:14:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen.

Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen

Posted by Eagle` on Jul-26-2005 21:12:

quote:
Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen

Vino is zeker en vast kopman voor de tour, heras doet normaal al niet mee, na prestatie van dit jaar, tenzij misschien als helper

Wel weird dat ie voor liberty gaat, normaal ging moreaux na liberty en vino na credit agricole voor kasheckin

Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2005 21:22:

VINOKOEROV KIEST VOOR LIBERTY SEGUROS
wel voor het Spaanse Liberty Seguros.

Vinokoerov krijgt een contract voor
drie seizoenen bij Liberty Seguros.
"Ik wil de Ronde van Frankrijk winnen
en dus heb ik voor het team gekozen dat
me daar het best kan bij helpen. Liber-
ty Seguros heeft goeie klimmers en is
sterk in het tijdrijden. De keuze lag
eigenlijk voor de hand", zegt de Kazak.

Liberty Seguros is de ploeg van Manolo
Saiz, met o.a. Heras en Beloki. "Ik mag
alles op de Tour zetten", zegt hij ook

Posted by diddi on Aug-23-2005 10:07:

L'Equipe pakt uit met een groot verhaal. Volgense de Franse gezaghebbende sportkrant werd Lance Armstrong betrapt op het gebruik van EPO in 1999. Armstrong zelf ontkent.

De krant titelt 'Le mensonge Armstrong', de Armstrong-leugen. Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld.

In 2004 is men begonnen met de oude stalen opnieuw te testen met de nieuwste technologie. Twaalf van die stalen reageerden positief, zes hiervan waren van Armstrong. De Amerikaan boekte in 1999 zijn eerste Touroverwinning.

Armstrong reageert op zijn site ontkennend op de nieuwe onthullingen. De Amerikaan spreekt over riooljournalistiek van L'Equipe en wijst er op dat er nog geen tegenexpertise van de stalen voorradig zijn. Hij herhaalt nogmaals: "Ik heb nooit prestatieverbeterende middelen gebruikt."

Of deze nieuwe feiten gevolgen zullen hebben voor Armstrong, is lang niet zeker. "Uiteraard gaat het niet om een positieve controle in de reglementaire zin van het woord", schrijft L'Equipe. "Daarvoor komen de resultaten te laat."

De zaak is wel al doorgespeeld aan het WADA, dat de zaak bestudeert en eventueel juridische stappen kan ondernemen. Ook het Amerikaanse antidopingbureau, het USADA, zou zich over het dossier buigen.

Posted by djcresto on Aug-23-2005 10:20:

^ belachelijk van Equipe...

Posted by Xilver on Aug-23-2005 10:52:

NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Posted by Jakhira on Aug-23-2005 10:53:

Posted by CygnusX on Aug-23-2005 11:58:

Twas te verwachten dat er zo'n verhalen gingen opduiken.

Posted by The_G0dfather on Aug-23-2005 12:14:

quote:
Originally posted by diddi
Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld.

zeg dat eens aan rutger beke ...

Posted by E-motion_error on Aug-23-2005 12:14:

Als mensen van de UCI over deze zaak al zeggen dat het bewijs onweerlegbaar is kun je toch moeilijk nog spreken over een gerucht ofzo.

Posted by Phortastic on Aug-23-2005 16:43:

lol @ L'Equipe

da ze es wa storiekes over diene seut van ne Virenque schrijven ofzo.

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »