TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic lol ge mist totaal zen punt. Hij zegt hier niet da hem makkelijk 5 ritten had kunnen winnen. Waar haalde da nu weer uit? |
| Originally posted by Phortastic Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. |
| Originally posted by CygnusX Hij heeft me de afgelopen Tour anders toch enkele keren het idee gegeven dat hij het op zijn gemakske deed en niet veel moeite deed. |
| Originally posted by Phortastic ge onderschat volgens mij toch zen leeftijd zenne... en zen voorbereiding was ook niet je dat. en ook in de beklimmingen reed hij niet gewoon iedereen in de vernieling zoals vroeger. volgens mij zou hem volgend jaar de tour zowiezo niet meer winnen. |
Ey manne, den tour is gedaan. Gedaan met zeveren over da saai fietstochtje 
| Originally posted by Phortastic idd cresto. En waar gaat het uiteindelijk om? Om die gele trui natuurlijk. Cyberia denk je nu echt da daar nog over gesproken wordt binnen 10 jaar hoe glansrijk Lance zen tours won? Waarom het risico nemen om op bijna 34 jarige leeftijd de ziel uit uw lijf te rijden en uiteindelijk een inzinking te krijgen waardoor hij de gele trui zou mislopen? Hij doet wat Merckx, Indurain en Hinault niet konden: Stoppen op zijn hoogtepunt. En dat is ook alles wat er binnen 10 jaar nog herinnerd zal worden hoor, en niet dat hij in zen laatste Tour "slechts" 1 rit won. (Terwijl zen ploeg wel gewoon 3 ritzeges + ploegentijdrit wint en de witte trui wint) |
).Alhoewel er nog steeds geklapt wordt hoe Merckx nog steeds aanviel hoewel dat niet nodig was.+Nu ja Armstrong is Merckx niet.

| Originally posted by cyberia ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis? |
sjoelbak moet nog altijd een olymische sport worden, hij zou in die sport ni misstaan
| Originally posted by Phortastic hij heeft er zelfs over nagedacht om de Iron Man te gaan doen las ik in een interview. ik denk ook niet dat hij zonder sport kan, binnen jaartje ofzo horen we er misschien weer van |
idd cygnus.
[Team America]
Matt Daaaamoooon
[/Team America]
| Originally posted by Phortastic Geloof me in de Tours dat hem 4 of 5 ritten won gingen weldegelijk van die stemmen op, of je dat nu gelooft of niet. Ik herinner me dat nog goed genoeg. |
| Originally posted by cyberia ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis? |
| Originally posted by Eagle` ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken |
"schat ik neem efkes de velo" en een uur later 50km verder zitten
| Originally posted by cyberia Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour |
| Originally posted by CygnusX Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen. |
| Originally posted by cyberia Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen |
VINOKOEROV KIEST VOOR LIBERTY SEGUROS
wel voor het Spaanse Liberty Seguros.
Vinokoerov krijgt een contract voor
drie seizoenen bij Liberty Seguros.
"Ik wil de Ronde van Frankrijk winnen
en dus heb ik voor het team gekozen dat
me daar het best kan bij helpen. Liber-
ty Seguros heeft goeie klimmers en is
sterk in het tijdrijden. De keuze lag
eigenlijk voor de hand", zegt de Kazak.
Liberty Seguros is de ploeg van Manolo
Saiz, met o.a. Heras en Beloki. "Ik mag
alles op de Tour zetten", zegt hij ook
L'Equipe pakt uit met een groot verhaal. Volgense de Franse gezaghebbende sportkrant werd Lance Armstrong betrapt op het gebruik van EPO in 1999. Armstrong zelf ontkent.
De krant titelt 'Le mensonge Armstrong', de Armstrong-leugen. Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld.
In 2004 is men begonnen met de oude stalen opnieuw te testen met de nieuwste technologie. Twaalf van die stalen reageerden positief, zes hiervan waren van Armstrong. De Amerikaan boekte in 1999 zijn eerste Touroverwinning.
Armstrong reageert op zijn site ontkennend op de nieuwe onthullingen. De Amerikaan spreekt over riooljournalistiek van L'Equipe en wijst er op dat er nog geen tegenexpertise van de stalen voorradig zijn. Hij herhaalt nogmaals: "Ik heb nooit prestatieverbeterende middelen gebruikt."
Of deze nieuwe feiten gevolgen zullen hebben voor Armstrong, is lang niet zeker. "Uiteraard gaat het niet om een positieve controle in de reglementaire zin van het woord", schrijft L'Equipe. "Daarvoor komen de resultaten te laat."
De zaak is wel al doorgespeeld aan het WADA, dat de zaak bestudeert en eventueel juridische stappen kan ondernemen. Ook het Amerikaanse antidopingbureau, het USADA, zou zich over het dossier buigen.

^ belachelijk van Equipe...
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Twas te verwachten dat er zo'n verhalen gingen opduiken.
| Originally posted by diddi Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld. |
Als mensen van de UCI over deze zaak al zeggen dat het bewijs onweerlegbaar is kun je toch moeilijk nog spreken over een gerucht ofzo.
lol @ L'Equipe
da ze es wa storiekes over diene seut van ne Virenque schrijven ofzo.