TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [23-09-05] 18 Years Illusion
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 »
Ben ik met mijn favoriet ex-lief
ma deze is me prive-toestel genomen 
Kzie nix 
| quote: |
| Originally posted by speentje musicitems.be was die site wij zijn ook gefotografeerd hehe, wel spijtig dat het low res pics zijn |
| Originally posted by Bunz op de darconfoto's staat aurelie (ik denk toch da ze da is) op nr 283. |
ye da is ze, een schatje niwaar? 
ook ne coolen tshiort aan, 'dance' staat erop 
| Originally posted by Push2005 Plakt je eigen pics vanop illusion ook eens ... kwestie dat we je eens zien h� |
| Originally posted by Push2005 Kzie nix |
| Originally posted by Push2005 Kzie nix |
en wa zegt dees?

nu wel 
| Originally posted by Push2005 Whatever ... ma is dien eigenlijk al 16 ?!? ( Als ge meeleest "mijnheer", no offence ) |
Haha 
Trouwens, als ge goe kijkt is die vrouw waarmee hij staat verschillend op beide foto's...
Nen echte casanova da en al zo jong bezig 
Volgens mij is da ��n of andere BV van Eurosong for Kids ofzo 
^ Hehe zou kunnen.
Btw...hoe noemt die andere track die zo gelijkaardige soundsheeft als MOV06208.MPG (van Push2005) als je al de lage geluiden weg neemt. De track waar ik het over heb heeft een andere melodie en in die track (niet die van de video) is er geen pauze tijdens die geluiden. In de video komt dat hogere-toon geluidje om de 2-3 seconden. <-- ja ik weet tis een beetje moeilijk omschreven
| Originally posted by pooley ye da is ze, een schatje niwaar? ![]() ook ne coolen tshiort aan, 'dance' staat erop |
ge moet het hem geven fr� is van alles op de hoogte 
Blijkbaar

;-)
Nee kheb u ni gezien (anders had ik wel is dag gezegd), khebt gelezen opt forum van illi peizek 
wat een teleurstelling 
| Originally posted by Push2005 Lol, kijk... The_Godfather was er blijknaar ook op Illusion me z'n lief ![]() |
?
| Originally posted by novio ? |
Eigenlijk volledig vergeten te zeggen
Ik heb hier dus nog een stuk of 9 grote posters van 18 Years Illusion liggen van in Sound-Station. Nog steeds mensen die er ene willen? 
| Originally posted by Jasperovitsj Eigenlijk volledig vergeten te zeggen Ik heb hier dus nog een stuk of 9 grote posters van 18 Years Illusion liggen van in Sound-Station. Nog steeds mensen die er ene willen? |

Een feestje waar we gezamenlijk aanwezig zijn (M.I.K.E. @ Illusion?), of met de post, maar dan moet ik ze wel vouwen...
Ik denk da'k wel naar illusion zal gaan ja.
Ik twijfel nog tussen dat en United in trance ... 
ik wil er ook wel 1tje

kheb nu alleen nen A1 dacht ik, thx Sash