TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Usch s�n besvikelse.
J�vla spanjorer 
N�ja hoppas de �ker ut mot starkare motst�nd.
�nnu ett afrikanskt lag som �r p� v�g att �ka ut om de inte vinner mot Ukraina.
Inte direkt otippat ... 
Jag tror �nd� inte p� att Spanien, och inte f�r att de har misslyckats mot andra lag i andra m�sterskap, utan jag litar inte p� deras defensiv och p� Fernando Torres.
Ikv�ll var han bra, men vad h�nder n�r han spelar mot b�ttre motst�nd? Jag vet att han kan, men det k�nns inte som att han kommer att lyckas tillsammans med det Spanska laget.
Heja Sverige och Ghana ![]()
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Usch s�n besvikelse. J�vla spanjorer ![]() N�ja hoppas de �ker ut mot starkare motst�nd. |

| Originally posted by zoric Jag tror �nd� inte p� att Spanien, och inte f�r att de har misslyckats mot andra lag i andra m�sterskap, utan jag litar inte p� deras defensiv ... |
han var ovanligt instabil idag, inte bra, men jag hoppas att det var en eng�ngsf�retelse..
Jag tycker att det Spanska f�rsvaret spelar f�r riskabelt, och det finns m�ngder med ytor att utnyttja bakom deras f�rsvarare. Det �r d�rf�r man ibland kan tro att Puyol spelar bakom sina lagkamrater i backlinjen. Han �r d�r f�r att t�cka upp eventuella ytor emellan �t. Spanien m�ste fixa till det, f�r annars kommer man att bli bestraffade n�r man m�ter b�ttre lag som �r snabbare �n Tunisien och Ukraina, Med all respekt till de b�da, men de var inte s�rskillt snabba, f�rutom Jaziri som var riktigt bra ig�r.
Man s�g ju direkt att Jaziri gick i de ytorna, och det var s� l�get uppstod vid 1-0 m�let f�r Tunisien.
GO SWEDEN
I LOVE FREDDIE LJUNGBERG

england kommer sl� oss 1-0 tror jag p�.. :/
Allb�ck avg�r ikv�ll, 1-0 till sverige 
1-1 s�ger jag 
Vi vinner mot England ikv�ll.
3-0.

hahaha!!!
Precis efter God save the queen kn�cker kommentatorn denna:
"- det g�r att s�ga mycket om de engelska sopbol... fotbollssupportrarna, men sjunga kan de!"
kom igen nu.....!!!!
sverige spelar riktigt d�ligt ju
d�liga passningar och samspel... jag tror england vinner 3-0 nu
Vi m�ste bara f� upp v�rt spel, det fungerar inte att l�ta de styra allting. F� bort Lampard och jobba h�rdare n�r de f�rs�ker v�nda sitt spel.
Jag tycker att vi ska f�rs�ka spela in bollen bakom engelsm�nnens backlinje, f�r de kommer att ha problem med farten. Vi m�ste utmana mer, det g�r vi ju knappt.
Defensivt m�ste vissa rycka upp sig, Mellberg tex. Han m�ste spela bra i andra nu.
Om inget h�nder s� drar vi in Elmander.
yeaaaaaa! 
kul!
Fyfan vad g�tt.
Jag var fan p� toa n�r Gerrard gjorde 2-1 
Sen �r det alltid h�rligt att vi spelade riktigt bra i andra halvlek, och det gl�der mig att vi �r bra p� fasta situationer.
Vi kan ta Tyskland, lita p� det 
grr 2-2... nu blir det Tyskland 
De har d�ligt f�rsvar, 1 av 4 spelare �r bra. Philipp Lahm, men han �r grym ocks�.
Vi m�ste st�nga deras kant, kan bli en riktigt tuff match f�r Alexandersson och upp till bevis.
tyskland kan inte inta sverige.. lyckades de inte p� 40-talet, ska de inte lyckas nu heller!
wow 2-2 blev det.. hade jag inte f�rv�ntat mig efter f�rsta halvlek.. va fan h�nde?
shit va sk�nt iaf
dock inte lika sk�nt att m�ta tyskland p� hemmaplan...
som sven g�ran sa s� va han absolut inte beredd att m�ta tyskland
| Originally posted by benni wow 2-2 blev det.. hade jag inte f�rv�ntat mig efter f�rsta halvlek.. va fan h�nde? shit va sk�nt iaf dock inte lika sk�nt att m�ta tyskland p� hemmaplan... som sven g�ran sa s� va han absolut inte beredd att m�ta tyskland |
Trist ass�. Detta var Sveriges match. De borde satsat lite till och vunnit 
Tyskland blir sv�ra att rubba. S�g matchen mot Ecuador idag. De �r nog tillsammans med Argentina det lag som har b�st flyt. =((((((
| Originally posted by RebeL9 Tyskland blir sv�ra att rubba. S�g matchen mot Ecuador idag. De �r nog tillsammans med Argentina det lag som har b�st flyt. =(((((( |