TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
ma kijk tegen dat die info aan iedereen doorgespeeld is zitten we 2 a 3 weken verder en heeft iedereen toch tijd om zijn mix klaar te maken problem solved 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En ook wel: PM sent |
Ja kzou nu ook wel graag eens weten hoe da zit met die ftp enzo hoor. Hoe moet ik mijn mix noemen, en al... kweet van niks eh
Ik zend iedere keer ne pm met de gegevens als ge da hier vraagt 
| Originally posted by Push2005 Ik zend iedere keer ne pm met de gegevens als ge da hier vraagt |
| Originally posted by Xilver Is 't ni gemakkelijker van da ineens naar alle deelnemers te doen? |
^ +1
Idem voor de jury trouwens...
en worden de indelingen van de poules met de toegewezen juryleden ook bekend gemaakt?
Ik doe volgende editie ook wel mee... als diederkomt 
't Moment dat ik hier moet ingrijpen, moet ge maar pm-en � 
mijne mix is ook klaar... Ni echt naar men gedacht, maar ik heb geen tijd meer om ne nieuwen te make... Dus stuur de gegevens ff als je wil
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Daar zou er beter eens werk van gemaakt kunnen worden, ipv. al dat gezever over de deadline. De helft van de dj's heeft geen gegevens van de ftp, de juryleden weten ook nog totaal van niks... En ook wel: PM sent |
, heb je u pm niet gezien dat ik u 2 weken geleden gezonden heb! kon je die toch oook rondmailen
En sinds wanneer zou da mijn taak zijn als deelnemende dj? 
En waarom heb ik dan wel een pm gekregen, en al de andere deelnemende dj's niet, ondanks herhaaldelijke verzoeken?
Er ging toch een persoon komen die alles ging centraliseren, alles mixes en juryleden ging verdelen en alle deelnemers (dj's en juryleden) de gegevens en informatie bezorgen? Die zou ondertussen toch al in actie gezet moeten worden om alle mensen te contacteren voor de deadline afgelopen is, en daarna alle mixes te renamen en verdelen over de groepen, niet? 
| Originally posted by Jasperovitsj En sinds wanneer zou da mijn taak zijn als deelnemende dj? ![]() En waarom heb ik dan wel een pm gekregen, en al de andere deelnemende dj's niet, ondanks herhaaldelijke verzoeken? Er ging toch een persoon komen die alles ging centraliseren, alles mixes en juryleden ging verdelen en alle deelnemers (dj's en juryleden) de gegevens en informatie bezorgen? Die zou ondertussen toch al in actie gezet moeten worden om alle mensen te contacteren voor de deadline afgelopen is, en daarna alle mixes te renamen en verdelen over de groepen, niet? |
Kalm, Kalm... tis mijn fout... ik gaan het vanaf nu doorspelen aan iedereen. maar ik kan de willy nog effe nie bereiken omdat hij ziek is
Ik ga nu de resterende dj's pm'en en de rest zal belgian bonzai doen.
Waarom blijft iedereen BB Willy noemen? 
| Originally posted by Push2005 Kalm, Kalm... tis mijn fout... ik gaan het vanaf nu doorspelen aan iedereen. maar ik kan de willy nog effe nie bereiken omdat hij ziek is Ik ga nu de resterende dj's pm'en en de rest zal belgian bonzai doen. |
Voila, alle dj's hebben de gegevens nu denk ik... mocht het niet zo zijn moet je het me maar laten weten.
De mijne vandaag op de server gesmeten. Ik wist wel niet hoe het bestand te noemen en vraag mij af hoe men nu weet welke mix van mij is 
Men mag zijn ta gebruikersnaam invullen als bestandsnaam, of in eerder welk ID tag veld: op commando van Push2005 zal ik alle mixes downloaden, alle info wissen, bijhouden welke mix van wie is, uploaden en de jury mag vanaf dan een pm verwachten.
Wie al heeft geupload, en wel zodanig dat hij zich ook de vraag stelt "hoe wete die nu dat dat mijne mix is", mag me PMen, hoewel, mijn boxje staat wat op de limiet; nog beter is een mailtje ("mijn mix heeft die bestandsnaam" of "is XXmXXs lang" of "heeft als 4e track ---en dan een monsterhit---" Zoiets, herkenbaar.
E-mailadres: nu [puntje] trance [zo'n a-tje] trance [puntje] nu
Komt wel goed 
Mail sent 
Idem. 
Bestand wordt deze nacht geupload.
Kgan mijn mix vandaag proberen maken... hopelijk ben ik in vorm 
de mijne zal voor morgen zijn, juist mix gemaakt voor iets anders, maar is 2*30 min apart, dus niet bruikbaar hiervoor
hopelijk ben ik morgen in vorm 
Sorry maar ik geef mijn forfait
Pitch bend was al kapot, sinds deze week nu ook de koptelefoon, te weinig CDs aanwezig, de CD-brander wilt ni meewerken, en ik ben ziek.
Mijn excuses dat ik de afspraken niet kan nakomen, maar het zal voor ne volgende keer zijn.
Als iemand wil inspringen (DJ Bart J bvb?) dan kan da nog nipt, want morgen is het de laatste dag waarop mix kan geupload worden.