TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Snowave SteveTranz4ever : Man tackar! Ibland v�nder det n�r man tvivlade p� allt som mest =) Sk�nt bara att det l�ste sig bara =)Steve har du kameran redo imorrn? Sov gott SWETA folk! Syns imorrn! Mvh Snowave �=o) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Blir ine mycket fota av denna g�ngen... ska spela s� jag ska sl�pa p� skivor ist�llet Ses imorrn! |
| Originally posted by anuga Kolla in en liten framtids syn p� http://sweta.mine.nu/ ![]() |
�ntligen D-day
H�mtar ut v�r minibuss vid 12.00, sen ska det g�ras vissa ink�p p� stan innan det b�r iv�g!
R�knar med att landa p� Siljaterminalen runt 18.00, precis i den sekund b�rjar uppladdningen p� pats
Nu �r det tokladd!!!! woooooo! 
haha... men anuuuga.. jag ska ju ocks� med p� b�tj�veln! :P
Nu b�rjar det k�nnas i groparna att det �r dags ikv�ll.. har bara tv� saker � fixa f�rst, sen blire siljaterminalen!
jag ska fan ner till vattnet och vinka av er n�r ni �ker (och f�rhoppningsvis h�ra n�gon ch00n)
| Originally posted by Cham k�pe just 20 st L20 batterier till kvickets boomblastern s� nu j�vlar blir de tung hardsytle i terminalen! |
^ precis .. d e fan min st�rsta skr�ck, att man hamnar granne med n�n hardstyle nisse som har me sig hela studion � spelar p� 2546457watt

�sh vad ni �r k�nsliga. Blir nog bra det h�r 
DET KOMMER BLI KANON!!!!!!!!!!!!
SES OMBORD ALLA! Sticker hemmifr�n lite efter 18...
Orka inte dra mig ner till vattnet, sitter i mitt rum och ser b�ten just nu ist�llet
Hoppas det blir en riktigt �sig kryss!
OJJJ!!! �nnu en grym kryssning!
B�st var alls�ngen under Armin Van Buuren feat Gabriel & Dresden - Zocalo p� main floor... himmelskt bra!!
Annars var �zcan, Steve och Dekay b�st p� hela resan. Satan vilket drag!
Hade inte mage att dissa Steves spelning efter att han kommit fram och h�lsat p� en under r�kmackan #2 06:30 p� morgonen. 07:00-08:00 var stevemania. RIKTIGT Bra!!! Grymt drag och killen bj�d p� sig sj�lv! S�mst var den dyngraka italienaren som skulle fingra p� prylarna n�r steve spelade. Men det gick bra.
riktigt j�vla bra kryss, synd att jag missa steve och scul som lira :\
stenis var riktigt bra, svettades floder!
Missade ocks� Steve. Stog o dansade som ett CP utanf�r hytten vid den tiden.....
Alla sa dock att han va en av h�jdpunkterna p� kryssen. J�vla drag tydligen....
Woooooow!!! De h�r �r de absolut b�sta party jag n�nsin varit p�! � vilka underbara m�nniskor ni e!!!
Vad har jag varit hela mitt liv?
Steve & ScuL, ni va B�ST!! 
| Originally posted by Akia Woooooow!!! De h�r �r de absolut b�sta party jag n�nsin varit p�! � vilka underbara m�nniskor ni e!!! Vad har jag varit hela mitt liv? Steve & ScuL, ni va B�ST!! |
fyyyyyyy fan va jag e tr�tt i benen. Allt annat m�r tiptop men jag snubblar konstant i trappor f�r att jag inte orkar lyfta f�tterna (f�r skylla p� ny dansstil
)
Har haft s� sjukt j�vla kul s� det finns inte, filmade 80-90 minuter material ocks� s� nu �terst�r bara intankning av materialet efter helgen och sen redigering (har som m�l att va snabbare �n andra filmmakare
)
Tack till alla er som var med och drog upp st�mningen! Kul att tr�ffa s� m�nga nya TA's!
Anuga: N�sta g�ng k�r vi seri�st parkour goes boat! 
Roligt nog hamnade man bredvid n�gra scooter/eurotechno fantaster som hade stora PA-h�gtalarna med sig....inte s� sp�nnande....
Boomblasterns tid verkar f�rbi. Blir att visa var sk�pet skall st� p� luciakryssen....
Steve! Setlist tack! eller framf�rallt dom tre f�rsta l�tarna.

B�sta under kryssningen f�r mig, alls�ngen under Zocalo:
http://www.youtube.com/watch?v=N8Lp5inKEPY
Alla sj�ng med... Vill tillbaka..
Min f�rsta kryss. �r grymt slut i kroppen.
Fan, man har ju samma tempo genom hela dygnet liksom.
Vizay: Hoppas du f�r med mitt lilla vetenskapsprogram i tax-freen
B�st p� kryssen: Markus Schulz, Johnny Boy och Steve
S�mst under kryssningen: Boten Anna-v�ningen, italiensk ful-hardstyle och den torr kycklingen i buffen.
St�rsta besvikelsen: Armin, sj�lvklart. Den mannen blir bara s�mre och s�mre.
Fan. Jag har lite bilder att g� igenom ocks�. Postar v�l h�r lite senare om dom.
vetenskapsprogrammet �r givet! vill du ha med det i officiella filmen eller ska jag g�ra ett standalone exklusivt klipp f�r TA only? 
Jag hade skitkul!!
Kul att s� m�nga d�k upp p� SweTA meetupen!
Jag m�ste h�lla med om att Botten Anna p� plan 6 runkade balle.. usch!
Men i �vrigt (f�rutom alla som inte riktigt h�r hemma p� kryssningarna.. men men..) var den GRYM!
En av de b�sta kryssarna faktist.
Tror det beror p� att det inte var s� m�nga som skulle spela, s� man hann med att kolla p� alla, kul!
Jag l�gger upp mina bilder s� fort jag kommer hem till v�xj� igen, blir till � sova en sv�ng f�rst 
Tack alla =)
| Originally posted by Vizay vetenskapsprogrammet �r givet! vill du ha med det i officiella filmen eller ska jag g�ra ett standalone exklusivt klipp f�r TA only? |
| Originally posted by jofawe Jag m�ste h�lla med om att Botten Anna p� plan 6 runkade balle.. usch! |
wtf ?
Riktigt sk�n kryss, j�vligt bra dag! Schulz va nog favoriten sen levererade stenis riktigt sk�na h�rda l�tar
Missade dock b�de steve o scul :/ va helt d�d.. hoppas p� en tracklist sen!