TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Wat als die ene met z'n 2 gele kaarten nog had gescoord? |
kbegrijp da alleen ni, die manne fluiten me oortjes enal. wist dien 4de ref da dan ni? kan die toch effe ingrijpen... achjah, blij da de socceroos doorgaan 
nog eentje en ronaldo is all-time topscorer vh WK
Hopelijk kan hij eindelijk M�ller van de eerste plaats verdrijven: Duitsers en veel doelpunten, ik vind het maar een vieze combinatie. 
| Originally posted by Antony kbegrijp da alleen ni, die manne fluiten me oortjes enal. wist dien 4de ref da dan ni? kan die toch effe ingrijpen... achjah, blij da de socceroos doorgaan |
En waarom zeggen spelers van de tegenpartij niet dat die gast al geel had? Net of iedereen opt veld da vergeten was...
| Originally posted by Phortastic En waarom zeggen spelers van de tegenpartij niet dat die gast al geel had? Net of iedereen opt veld da vergeten was... |
Een andere logische verklaring zie ik anders ook niet direct..
kheb gisteravond nog halvelings naar de match op Ka2 gekeken, daar had de commentator nie eens door dat het Simunic zn tweede kaart was ... twas nochtans door de regie op het scherm gezet en zelfs dat had em nie gezien 
Wat een baggercommentaar op vt4 ook zonet, lol. Om depressief van te worden. 
zie dan naar NED2 man, waarom nog zo lijden op vt4 =\.
| Originally posted by TOR Wat een baggercommentaar op vt4 ook zonet, lol. Om depressief van te worden. |

indrukwekkend Duitsland en zeer zwak Zweden
| Originally posted by djcresto indrukwekkend Duitsland en zeer zwak Zweden |
Kvind het eigenlijk raar dat Brazili� in deze poll 26 votes krijgt tegenover 7 voor Duitsland...
Volgens mij gaat Duitsland het maken als ze zo voortspelen 
| Originally posted by Phortastic Commentaar op VT4 was zo mogelijk nog zwakker. Who the fuck is dieje Gunter eigenlijk? Wa ne knuppel zeg, da kan men ma nog beter (en deze keer heb ik me ni kapotgelachen met hem opt einde) |
Ben na 10 min ook overgeschakeld naar den holland zenne, amai m'n botten.
En verdiende overwinning voor Duitsland idd.
Hehe, Ballack maar wanhopig proberen om eindelijk eens te scoren 
| Originally posted by djcresto alle Gunther Jacob kent ge toch wel sukkelaars das een feit |
Volgens mij kennen ze de internationale spelers gewoon niet zo goed zoals de Belgische, en kunnen ze daarom minder goed becommentarieren.
Vanaf vandaag worden alle matchen ook op BBC uitgezonden, dus allen daarheen !
Op VT4 en K2 beschrijven ze gewoon wat er gebeurt op een saaie en eentonige manier. (het enthousiasme is ver te zoeken)
De commentatoren van BBC leven tenminste mee met wat er op het veld gebeurt en ze hebben er meer verstand van.
Daarnaast hebben ze hopen ex-topvoetballers en trainers om de omkadering te verzorgen.
Lineker, Leonardo, Ian Wright (na Henry topscorer van Arsenal) , ...
| Originally posted by RadiantB Vanaf vandaag worden alle matchen ook op BBC uitgezonden, dus allen daarheen ! |
mexico verrassend sterk en Heinze verdiende zeker rood. Hier komen ze goed weg.
Ook vanmiddag al blunder van de arbiter met die rode kaart
Wat een goal! 
| Originally posted by CygnusX Wat een goal! |
Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland 
| Originally posted by Dj_Day-V Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland |
| Originally posted by Dj_Day-V Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland |