TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
חהחהחהחה....הראשונה גדולההההההה
שני כלבים הולכים בגטו
פתאום אחד עושה לשני
תגיד לי... אתה רועה גרמני??
----------------------------------------------
כלב וחתול הולכים ברחוב
בא בנאדם לכלב נותן לו בעיטה
הכלב אומר לחתול ראית את ההוא הביא לי בעיטה
החתול אומר לו מי ההוא מי ההוא מי ההוא?(כמו מיאו מיאו מיאו)1
הכלב עונה
כן ההוא ההוא ההוא(כמו האו האו האו)1
חחח אתה מביא אותן אלי קודם לביקורת יא מצחיק ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח אתה מביא אותן אלי קודם לביקורת יא מצחיק ? |
האריה והחמור היו חרמנים
מההההה זה חרמנים אש
קיצר האריה אומר
"שמע אין נקבות וזה אולי נדפוק אחד את השני"
ואללה החמור אומר "סבבה מתאים לי" והם מתחילים בעבודה
ראשון בא האריה נכנס בחמור מאחורה בכל הכוח החמור מבסוט מזיז תראש צעוק וגומר
אחרי זה החמור בא נכנס לאריה
מפמפם אחושרמוטה נהנה פתאום שם לב שהאריה לא זז
אז הוא אומר לו
"שמע כשאתה דפקת אותי אני נהניתי הזזתי את הראש וזה למה אתה לא זז"
אז האריה עושה לו
"אם תוציא קצת אני יוכל להזיז את הראש"

----------------------------------------------------------------------
| quote: |
| Originally posted by Scorchio האריה והחמור היו חרמנים מההההה זה חרמנים אש קיצר האריה אומר "שמע אין נקבות וזה אולי נדפוק אחד את השני" ואללה החמור אומר "סבבה מתאים לי" והם מתחילים בעבודה ראשון בא האריה נכנס בחמור מאחורה בכל הכוח החמור מבסוט מזיז תראש צעוק וגומר אחרי זה החמור בא נכנס לאריה מפמפם אחושרמוטה נהנה פתאום שם לב שהאריה לא זז אז הוא אומר לו "שמע כשאתה דפקת אותי אני נהניתי הזזתי את הראש וזה למה אתה לא זז" אז האריה עושה לו "אם תוציא קצת אני יוכל להזיז את הראש" ![]() ---------------------------------------------------------------------- |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN זה הבדיחה הכי ישנההההההההה בארץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ חחח זין של חמור |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שני כלבים הולכים בגטו פתאום אחד עושה לשני תגיד לי... אתה רועה גרמני?? ---------------------------------------------- |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ "מה עושות אטיופיות ביום כיפור" -צמות |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ חחח שמעתי את זה מאורי מצחיק שהוא מספר את זה יש עוד בדיחה מפגרת כזאת "מה עושות אטיופיות ביום כיפור" -צמות |
איך קוראים לפינה של השומר בבית קברות?
פינת חי

*תופים*
חחח לא יודע איך לכתוב את זה אבל אתם מבינים
אחד הבדיחות קרש החלשות ביותר

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN *תופים* חחח לא יודע איך לכתוב את זה אבל אתם מבינים אחד הבדיחות קרש החלשות ביותר |
ראסמי שזה היה מצחיק...
פעם הייתה איזה נסיכה מזה כוסית... כל מי שראה אותה רצה לזיין אותה
ואבא שלה, המלך תמיד שמר עליה
המלך היה צריך לצאת לסוף שבוע מחוץ לארמון והוא לא רצה שאף אחד יזיין אותה אז הוא שם עליה 100 שומרים שישמרו עליה... אבל הוא גם לא סמך עליהם במאה אחוז אז הוא גם שם לה סכין בכוס
אחרי הסוף שבוע המלך חוזר ורואה 99 שומרים על הרצפה מתים ורק אחד נשאר חי
המלך מבין כל האלה ניסו לזיין אותה ומתו... אז הוא בא אל השומר שנשאר חי ושואל אותו... איך זה שלא רצית גם אתה לזיין אותה
אז השומר עונה לו "בה בהבהבהב בהב הבה"1

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פעם הייתה איזה נסיכה מזה כוסית... כל מי שראה אותה רצה לזיין אותה ואבא שלה, המלך תמיד שמר עליה המלך היה צריך לצאת לסוף שבוע מחוץ לארמון והוא לא רצה שאף אחד יזיין אותה אז הוא שם עליה 100 שומרים שישמרו עליה... אבל הוא גם לא סמך עליהם במאה אחוז אז הוא גם שם לה סכין בכוס אחרי הסוף שבוע המלך חוזר ורואה 99 שומרים על הרצפה מתים ורק אחד נשאר חי המלך מבין כל האלה ניסו לזיין אותה ומתו... אז הוא בא אל השומר שנשאר חי ושואל אותו... איך זה שלא רצית גם אתה לזיין אותה אז השומר עונה לו "בה בהבהבהב בהב הבה"1 |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ חחחחחחחחח נראה לי שמעתי את זה פעם |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
LOL
@@@8-O <==8
מארג' סימפסון מוצצת
אבל זה נראה הרבה יותר יפה באייסיקיו
תכתבו את זה באייסיקיו ותראוו
| quote: |
| Originally posted by Koodoo LOL @@@8-O <==8 מארג' סימפסון מוצצת אבל זה נראה הרבה יותר יפה באייסיקיו תכתבו את זה באייסיקיו ותראוו |
חחחחח ממש נחמד 
| quote: |
| Originally posted by guetag לא יודע אם אתם מכירים את זה...או סיפרתם את זה אבל ניזכרתי בזה עכשיו וזה טוב.. ![]() איזה זקנה אחת עולה לאוטבוס ומבקשת מהנהג "חופשי חודשי אז הנהג אומר לה: "אופטימית אהה?" |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ישן..... ולא כזה מצחיק... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אמת... ממש לא מצחיק בוא ננסה עוד קצת הומור מטומטם עליכם שני סוסים מדברים אחד עם השני אחד עושה לשני וואלה אתמול הייתי במירוץ ופשוט לא יכולתי והייתי אחרון ואז קיבלתי איזה מכה בתחת ועברתי את כולם וניצחתי אז הסוס השני עושה לראשון וואלה בדיוק אותו דבר קרה לי לפני 3 ימים גם אני הייתי במירוץ והייתי מקום 4 ואז קיבלתי איזה מכה בתחת ועברתי את כולם וניצחתי פתאום בא איזה כלב ועושה לשני הסוסים וואלה קרה לי בדיוק אותו דבר עכשיו רדפתי אחרי חתולה והיא השיגה אותי בהרבה... ואז קיבלתי מכה בתחת והצלחתי לתפוס אותה אז הסוס הראשון עושה לסוס השני... היי תראה כלב מדבר |
| quote: |
| Originally posted by guetag לא יודע אם אתם מכירים את זה...או סיפרתם את זה אבל ניזכרתי בזה עכשיו וזה טוב.. ![]() איזה זקנה אחת עולה לאוטבוס ומבקשת מהנהג "חופשי חודשי אז הנהג אומר לה: "אופטימית אהה?" |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שני סוסים מדברים אחד עם השני אחד עושה לשני וואלה אתמול הייתי במירוץ ופשוט לא יכולתי והייתי אחרון ואז קיבלתי איזה מכה בתחת ועברתי את כולם וניצחתי אז הסוס השני עושה לראשון וואלה בדיוק אותו דבר קרה לי לפני 3 ימים גם אני הייתי במירוץ והייתי מקום 4 ואז קיבלתי איזה מכה בתחת ועברתי את כולם וניצחתי פתאום בא איזה כלב ועושה לשני הסוסים וואלה קרה לי בדיוק אותו דבר עכשיו רדפתי אחרי חתולה והיא השיגה אותי בהרבה... ואז קיבלתי מכה בתחת והצלחתי לתפוס אותה אז הסוס הראשון עושה לסוס השני... היי תראה כלב מדבר |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.