TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »
ik hoop dat het met dezelfde commentator was als tita tovenaar lopen op het water mozes :')
http://www.youtube.com/watch?v=vQZtSDgEb1Y
Iets minder spectaculair dan zijn vorige wereldgoals, zowel de goal an sich als de commentaar erop
Dat gezicht van de keeper is wel hilarisch. Even achterom kijken alsof hij niet helemaal begrijpt hoe die bal opeens in doel verdween. 
de actie op zich is natuurlijk niet erg bijzonder aangezien hij enorm veel tijd en ruimte krijgt om op te rukken, maar de goal blijft vrij fraai ... andere 'minder begaafde' spelers schieten die ver over / naast terwijl Dembele die er toch mooi invlamt
Mooi stukje televisie gisteren tijdens het canvas-programma 'Phara' waarin RTBF-journalist Christophe Deborsu schoorvoetend toegeeft dat de Waalse televisiezender de beelden van Antwerp - Virton valselijk monteerde om zo de gemoederen nog wat extra op te hitsen.
http://www.rafc.tv/?page=1&video=505
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic de actie op zich is natuurlijk niet erg bijzonder aangezien hij enorm veel tijd en ruimte krijgt om op te rukken, maar de goal blijft vrij fraai ... andere 'minder begaafde' spelers schieten die ver over / naast terwijl Dembele die er toch mooi invlamt |
Terugblik + Voorbeschouwing Genk-Lierse | Lierse SK
Met vanaf +- de 3e minuut beelden van 10 jaar geleden, heerlijk!
| Originally posted by djcresto Toch een knappe goal vind ik |
| Originally posted by Progrez De ware schuldige is trainer Grandjean die De Grote Jan wilde uithangen. Het moet van Paul Marchal geleden zijn dat ik nog zo'n camerageil figuur gezien heb. |
| Originally posted by Jasperovitsj Jef. Vermassen. |
"Wat Dembele kan, dat kan ik ook!", moet Eden Hazard gedacht hebben:

| Originally posted by Jasperovitsj "Wat Dembele kan, dat kan ik ook!", moet Eden Hazard gedacht hebben: |
| Eden Hazard was de held in de bekerstunt van Rijsel in de achtste finales tegen het grote Lyon, de bekerhouder, landskampioen �n competitieleider. De jonge Rode Duivel (18) scoorde een prachtig doelpunt en gaf ook nog twee fraaie assists. Ook Paris Saint-Germain, vorig jaar finalist en de huidige nummer twee in de competitie, ligt eruit. Met het schaamrood op de wangen dropen de Parijzenaars af met 3-1 bij derdeklasser Rodez. Pareltje Hazard speelde echt de match van zijn leven. Met zijn weergaloze versnellingen en magistrale dribbels vanop de rechterflank was hij een voortdurende gesel voor de Lyon-verdedigers. Bovendien toonde hij zich nog beslissend ook. Halfweg de eerste helft zette het grote Belgische talent Bastos perfect op weg naar de 1-0, maar dat was nog maar klein bier vergeleken met zijn doelpunt twee minuten voor rust: eerst drie spelers in de wind en dan met een pareltje van een loeier de 2-1 binnenpegelen. De Franse pers doet er terecht lyrisch over. Vandereycken moet misschien overwegen om Hazard te laten opdraven in de dubbele confrontatie met Bosni�. Blessuretijd Lyon vocht wel twee keer terug na achterstand. Makoun zorgde al twee minuten na de 1-0 voor de 1-1 met een rake kopbal en Mounier tikte op slag van rust een rebound binnen om de beauty van Hazard uit te wissen. Het was wachten tot de blessuretijd voor de beslissing, met weer Hazard in een hoofdrol. Met een ideaal afgemeten voorzet schotelde hij Fauvergue de goal van de kwalificatie voor de kwartfinales voor. Zaterdag ontmoeten de twee ploegen elkaar weer en Rijsel wijkt voor deze competitietopper uit naar het Stade de France. Misschien kan Hazard daar nog een schitteren en voor een nieuwe stunt zorgen. (kh) LINK |
ge hoort er de laatsten tijd enorm positieve dingen over... astem zo blijft voort doen heeftem nog ne zaligen tijd tegemoet 
'ohla lalalala!!!' lol
yes, we hebbe er weer ne goeie bij voor de Duivels!
zijn assists mochten er ook zijn
http://www.tuxboard.com/?video-lill...3-2-buts-resume
wat een speler 
allez vooruit, den Jacky mag nog zeker een weekje blijven
mij maakt het niet veel meer uit, op dit moment een interim trainer aantrekken zal ook niet veel oplossen. Op't einde van het seizoen zal hij naar alle waarschijnlijkheid dan wel buiten liggen, en hopelijk trekken ze bij Club dan een toptrainer aan, want mannen als De Boeck, Dury of Vanhaezebroek zijn niet veel beter dan den Jacky in zijn tijd bij STVV of Charleroi.
Eindelijk ene die het snapt.
Flup Daems en Gill Swerts in de basis���
90' Belgium [1 - 4] Bosnia-Herzegovina
7' [0 - 1] E. Dzeko
65' [1 - 1] M. Dembele
74' [1 - 2] S. Jahic
80' [1 - 3] Z. Bajramovic
86' [1 - 4] Z. Misimovic
Meen je niet
Oh en nog 2-4
Pijnlijk.
| Originally posted by Jasperovitsj Pijnlijk. |
| Originally posted by FCB_Fanatic eerder lachwekkend ... de beste kern die we in jaren hebben, en dit was wat Vandereyken ermee aanvangt |
Hopelijk verliezen ze woensdag opnieuw 
Ik heb gisteren ook nog eens een paar minuten van de duiveltjes gezien. Niet zozeer het voetbal interesseerde me. Wel de ambiance van de bende Bosni�rs.
Het is nog eens bewezen dat de gemiddelde Belgsche nationale ploeg-supporter een apathische aap is die denkt dat hij naar een circusvoorstelling aan het kijken is. Veel verder dan wat onnozele mutsjes en enkele belachelijk geshminkte gezichten komt de Belgische aanhang niet.
De Bosni�rs daarentegen hebben lawaai bij, geflankeerd door het nodige bengaals vuur. Ze zijn talrijk aanwezig en scharen zich als groep achter hun spelers. Het zijn mensen die echte passie voelen voor hun land. Iets wat de saaie Belg al lang verloren is.
Ge zou bijna wensen dat er in dit apenland nog eens een oorlog uitbreekt, zodat we terug wat vuur in onze supporters krijgen. Misschien dat de spelers dan ook wakker worden.
Ik denk dat de 400 man van FC Luik op de Bosuil deze week meer sfeer maakten dan die duizenden Belgen die gisteren in Genk de toerist waren aan het uithangen.
No we can not!
| Originally posted by Progrez Het is nog eens bewezen dat de gemiddelde Belgsche nationale ploeg-supporter een apathische aap is die denkt dat hij naar een circusvoorstelling aan het kijken is. Veel verder dan wat onnozele mutsjes en enkele belachelijk geshminkte gezichten komt de Belgische aanhang niet. De Bosni�rs daarentegen hebben lawaai bij, geflankeerd door het nodige bengaals vuur. Ze zijn talrijk aanwezig en scharen zich als groep achter hun spelers. Het zijn mensen die echte passie voelen voor hun land. Iets wat de saaie Belg al lang verloren is. |