TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »
uuuh.. vrijdag eigenlijk nix gedaan (ER, en practice gekeken) en zaterdag om 2 uur opgestaan.. en om 8 uur met de bus naar een verjaardag gegaan.. best leuk was dat, ik kende daar heel weinig mensen dus dan leer je die ook weer kennen.. verder daar nog een bierspelletje gedaan (alleen atten we deze keer atglaasjes sterke drank ipv adglaasjes bier dus dat ging nogal snel 
) ..
daarna de stad in.. veel lol gehad, nieuwe vriendin gekregen en rondom 5 uur lag ik te pitten.. om daarna om 10 uur(!! damn, wat was ik brak) op staan om mee te doen met de heren(2) van enschede.. wel lol (gewonnen ook nog)
dus: top weekend gehad !!
Ik ben afgelopen zaterdag, na het bezorgen van de post, gaan stappen in Arnhem!
Nadat we tot 2:00 uur door waren gegaan in de Plaza, zijn we naar de <
Hij draaide vooral progressive clubhouse, niet echt mijn stijl. Ondanks dat heb ik me toch wel vermaakt, vooral toen hij op het laatst een aantal lekkere platen begon te draaien.. Eerst Reeloop - Fucking society daarna nog Ti�sto - Lethal Industry en Marco V - Godd gehoord.. Dat waren toch wel de hoogtepunten.
Het dieptepunt....Dj Melvin - Lois

Beetje laat maarja. Zaterdag werd ik wakker en toen heb ik ff aan me pik getrokken op Pokemon (Misty is lekker). Toen gedoucht en daarna nog ff aan me pik getrokken op een pornosite en dat nog zo'n 5 x herhaald die dag. 's Avonds in een kroeg geweest daarna na bed maar eerest nog ff aan me pik lopen sjorren. Toen ik wakker werd heb ik de zaterdag een beetje herhaald was alleen ipv kroeg naar bios (Black Hawk Down PHAT!!
) geweest. 
had een schoolfeestje
alle kakkers waren vet aant stampen op hardhouse/hardstyle
was echt pret om te zien totdat iemand van school ging draaien
die gast kon NIET mixen, terwijl hij er zelf anders over dacht
wat arrogante eikel was dat zeg!
| quote: |
| originally posted by Dj Bazz totdat iemand van school ging draaien die gast kon NIET mixen, terwijl hij er zelf anders over dacht wat arrogante eikel was dat zeg! |


| quote: |
| Originally posted by Gurian Zit Dj Jean bij jou op school dan ![]() ![]() |
een leuk... feestje gehad
Zo ff een report van mijn Zaterdagavond!!
Het was echt een hele bijzondere dag voor mij.
Mij tante werd 50 dus gaf een groot feest (+- 100 man). Nou was ze een tijdje geleden bij ons thuis en ze wilde mij ff horen draaien. Ging ze echt helemaal los op de platen die ik draaide.... TRANCE dus 
Vroeg ze gelijk of ik op haar feestje wilde komen draaien
! Nou dat vond ik wel best natuurlijk... en ik zou er nog voor betaald krijgen ook!
Dus afgelopen week ff met haar gebeld over de details enzo, en ik vroeg dus hoe hard ik kon draaien... zegt ze: nou ik heb 'In My Memory' van mijn dochters gehad en nr 7 vind ik het beste.... Flight 643 dus
!!
Ik kreeg er steeds meer zin in, helemaal toen ze zei dat het volume voluit ging en ze na een half uur wel besliste of ik verder kon of niet of alle gasten weg waren gelopen of niet 
Het was natuurlijk haar 50e verjaardagspartijtje, dus alleen maar 50ers.
Toen brak het moment aan! Ik begon 'rustig' met Nilo - A Summer Song, hoewel 5 minuten ervoor nog Mink Deville aanstond
(1982 pop zegt genoeg dacht ik)
Gelijk 20 man helemaal los!! Ik kon mijn ogen haast niet geloven, want dansen deden ze wel maar hoe
. Jezus het zag er niet uit, maar goed ze hadden het zichtbar wel naar hun zin. Daarna door met Katana - Gemini en toen werd mijn tante HELEMAAL gek... stond daar echt helemaal uit haar plaat te gaan 
Mijn moeder kwam na 10 minuten zelfs om een pilletje vragen
!
Maar goed, er stonden dus 20 man van de 100 los te gaan en de rest was of de garage, de keuken of naar buiten gevlucht
!!
Na 50 minuten moest ik echt stoppen van mijn tante (zij wilde zelf dat ik door bleef draaien tot s'ochtend 7 uur ofzo) want er wilde echt een aantal mensen weg gaan. Toen heb ik ff als knaller SHOKK - Isn't it all a little strange (KRAZY NUT MIX) erin gegooit! Toen kon ik ze dus ff laten zien hoe je er op moet dansen, dus ff keihard staan beuken daar tussen 100 50ers
!!!
Nou toen was mijn avond dus al helemaal top! Maar het mooiste komt nog. Ze had ook catering ingehuurd en deze jongen kwam na het draaien naar mij toe en zei dat het echt super goed klonk zowel technisch als platenkeuze. Hij werkte ergens in een discotheek en daar zochten ze nog DJs, of ik daar niet wilde komen draaien.

Ik heb het open gelaten, want ik draai pas 6 maanden en vind zelf dat ik er nog niet aan toe ben, en het was iedere zaterdag en dan ook nog een 2 uur reizen
!!
Nou dis best een lang verslag geworden, maar dit is niet echt een doorsnee Zaterdag avond dacht ik zo. 
Greetzzz Dj Tijs
Re: een leuk... feestje gehad
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Mijn moeder kwam na 10 minuten zelfs om een pilletje vragen ! |
Ik had gister een feestje voor me vrienden, want was jarig geweest, dus nou ja lekker veel drank ingeslagen. Ik had stuk of 6 flessen sterke drank en 3 kratjes pils, naja dat ging dus nooit op.
Maar ja het werd wel steeds gezelliger enso en we zouden daarna nog uitgaan, maar had gister dus drie uur op de tennisbaan gestaan voor trainen en wedstrijden enso en had donderdag maar 3,5 uur geslapen en vrijdag ook nie veel, dus ik was heelmaal kapot, maar ja toch ff mee, maar iedereen was moe, dus ben ik ook naar binnen gegaan met me vriendin en die is tot half vier gebleven en toen heb ik haar weer naar huis gebracht.
Ik ben nu nog steeds gaar heb overal spierpijn en voel me echt klote, maar ja dat betekent wel dat ik me best gedaan heb lol



Dit weekend was weer es zeer goed te doen...Vrijdag eerst een beetje wezen chillen in de kroeg en het was weer lekker gezellig in de grootste ballen tent van ons dorpie
Daarna zaterdag naar de powerzone geweest en het was echt weer een toppertje.Onzettend veel leuke vrouwen/meisjes
ja okay de muziek is daar in die tent niet alles maar de sfeer gewoon echt super.Mark van dale zat te draaien en op zich vond ik nog best wel dansbaar.Beetje van die softe club...ja ik ben eigenlijk alles vergeten wat ze daar draaide
Maar al met een al een superavond in de powerzone gehad!
Afgelopen weekend heerlijk kicke prive feestje gehad. Een van de kameraden had zijn draaitafels beneden in de kamer neer gezet (ouders van huis) en het was de hele nacht feest. Genoeg drank en drugs
voor iedereen om de hele nacht door te gaan cq onder zeil te geraken. Hij was zelf onder invloed van allerlei geestverruimende middelen
een beetje plaatjes aan het draaien. Daarna hebben we nog ff de formule 1 gekeken en toen is deze jongen afgehaakt. De rest is nog doorgegaan naar de voetbal, waar sommigen ook nog ff een wedstrijdje moesten voetballen, en de echt diehards schijn (van horen zeggen) om 3 uur 's middags nog steeds aan de bar gezeten te hebben, beetje biertjes tanken. De rest van de zondag hebben de meesten dan ook maar besteed aan slapen en ontnuchteren hehehe, verheug me alweer op het volgende feestje...
| quote: |
| Originally posted by Marco Harleman De Vecht, De Vecht, met zijn wegen krom en recht...... |
Yep der gebeuren meer dingen in dat kleine dorpje wat niet in de grote bosatlas staat wat het goedkeurend oog van menig ouder kan verdragen
samen met chicane de kremlin uit gesjekt.......(hij had vrijkaartjes gewonnen)..geen oakenfold zoals eerder vermeld..maar toch prima vermaakt....werd goed gedraaid....ook nog ff babbeltje met djrv en donna gemaakt...was wel weer lache 
greetz
yarnie
Tot 02:00 vrolijk in het "dorp" maarssen gezeten om vervolgens maar met de politie mee te moeten omdat 1 van onze vrienden in elkaar gemept was en aangifte gedaan moest worden, inclusief getuigen. GRRrr uitgerekend reden die getuigen met mij mee dus ik ook naar politiebureau om daar vervolgens 4 uur lang te zitten omdat die stomme sukkels niet een normaal verhoor kunnen houden ofzo. Ja er was gratis koffie JOEPIEEE *NOT*
Oftewel kort samengevat een KUT weekend!!!
| quote: |
| Originally posted by LightForce Ja er was gratis koffie JOEPIEEE *NOT* |
)
Had zaterdag eerst een verjaardag... erg gezellie en kon daar lekker in de stemming komen (was GEEN Bob deze avond
) daarna ff in stijl afgerond. Nog wat mensen gebeld, kwam nog een maat tegen op straat, iedereen opgetrommeld, iedereen mee en een feestje gebouwd in De Kings tot ze ons daar wegens sluitingstijd eruitmikten. Om vervolgens na nog geen twee uurtjes slaap er met m'n zatte kop er weer uit te moeten om te gaan trainen... auw... maar 't was de moeite waard 
Geen idee hoe het met de koffie zit maar bij ons hebben ze bij het politiebureau in plaats een koffie-automaat een flitskast zo ongeveer voor de deur. Ook nie fijn en ik kan t weten 
uuh vorig weekend helemaal nix gedaan maar aankomende vrijdag en zaterdag ga ik wel feesten! 
vrijdag hebben we schoolfeest in de inferno hiero in nijmegen.. hopelijk word dat gein (neem aan van wel!!
)
en zaterdag eff kijken of ik langs de dancer kan gaan want een vriend van me draaid daar van 1 tot 5 ofzo.. hij kan echt goed lekkere prog. draaien, dus ik wil der wel heen.. eff kijken alleen wie der nog meer heen gaan.. 
nou ben net wakker van het feest dat ik gister had.. en ik kan zeggen echt een TOP feest.. eerst gingen we bij een gastje dat we redelijk kennen (van skikamp) indrinken, wij dus een half uur bezig geweest met huis vinden komen we daar aan.. echt zon EXTREEEM groot huis (met zwembad voor het huis als een soort vijver!).. daar in de woonkamer lopen drinken.. shittt dat was zooo stoer: extreem grote woonkamer, extreem chill stoel,lekkere chill muziek (saint germain) en lekkere chill verlichting!! echt top was dat..
daarna naar het feest, ik verwachte iets van alleen maar kut muziek! maar wat kreeg ik een goede dj met echt lekkere stampmuziek.. ook mixte hij af en toe kut nummers maar ik was al lang blij en ik ging echt helemaal uit mijn dak toen hij born slippy en G.O.D.D. door elkaar mixte.. echt TOP!!!!!!
damned had gister feestje in assen, in Theater Diana, was georganiseerd door een vriend van mij. Een line-up van meer dan 10 plaatselijke dj-hero's. zaten we daar te drinken met een bedrijfsleider van een kroeg, had gratis bier voor de hele avond. er stonden er de hele nacht telkens wel 2 of meer op mij te wachten. was echt ziek die gast, om een uur of half 4 trekt ie zijn portomonnee open, heeft ie nog ongeveer 300 euro bij zich, hij gelijk weer nieuwe munten halen
. verder nog ff geregeld dat ik daar ook een keer kan draaien en dat een site voor zijn bedrijf maak
weet niet eens meer hoe laat ik thuis was, ik geloof rond de klok van half 7 zoiets
wazig weekend gehad... was wat gaan drinken in Zeist, super gezellig... ben weer terug knikkert m'n uitlaat onder me auto vandaan... gvd
gaat weer knaken kosten... 
vrijdagavond verjaardagje gehad... was wel lollig, maar ook nie meer...
zaterdagmorgen er weer achtelijk vroeg uit..... iets van half 8 samen met comrads richting emmeloord getrokken om een rally te bezoeken! was weer bruuuut... mooi gesmijt met die wagens
.... maarja, het sloopt nogal dus na de verjaardag van ruben_dubbink (die avond) was ik te lam om nog uit te gaan... das verd()mme al de derde week op rij dat ik niet weg ga.... dat gaat de verkeerde kant op.... om het te compenseren ga ik volgend weekend maar 2 keer uit
.. of 3x..
anywayz, was wel chillen weekend, met verassend veel slaap
mzzl
Ik had feest van de Dekamarkt. We hadden een winkelwedstrijdje gewonnen en moesten met de bus naar Hoofddorp. We waren het enige filliaal uit het Oosten. De rest kwam allemaal uit het Westen.
Een groot voordeel was dat het drinken en eten gratis was.
Men zegt altijd dat die boeren zoveel zuipen. Hebben wij toch dat vooroordeel even waargemaakt.
Hadden we bij de klasse middelgrote winkels ook nog over het algemeen gewonnen. Wij springen op dat podium en die band maar zweten want dat hele podium ging helemaal op en neer. We zakte er bijna doorheen.
De terugweg beetje lam in de bus zitten 

En onderweg moest de hele bus pissen. Ma dat kon nie in de bus want daar zat een collega helemaal zat. Die kerel hebben we op de plee gezet en de deur weer dicht gedaan. En thuis hem er weer uitgehaald 
Vrijdag avond aan het bier. Zaterdag niet veel gedaan omdat ik komende week tentamens hebt. Ik wil dit jaar wel wat tentamens halen anders moet ik in de zomervakantie herkansingen doen..
Ach na de tentamens gezelli keilen
Ongeveer 16 uur trug in de bus gezeten vanuit mn wintersport
Volgende week weer stappen 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.