TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »
de relle heeft mij een zondagticketje gevonden! 
Timetable staat online
heb hem vlug even bekeken, en mijn indruk is dat hij zeker beter kon om aan mijn 'eisen' te kunnen voldoen. Op zaterdag maakt het niet zo echt uit, maar op zondag kan het beter op de B2B / ASOT stage.
De vorige jaren is de timetable van de B2B wel altijd nog gewijzigd. Het zal dus nog even afwachten worden hoe het gaat uitkomen met de namen die ik het liefst op de ASOT stage zou willen zien (oa Gareth Emery). Er lijkt mij trouwens iets niet te kloppen aan de time-table van de B2B. Vibrasphere speelt van 12u30 tot 14u en daarna zou 00.db pas beginnen om 15u30. Ik veronderstel dat dit een foutje is ???
Ik heb dan toch nog een ticket kunnen bemachtigen voor zondag
De verkoop is wel hard gegaan dit jaar zeg...
2,5u armin! 
| quote: |
| Originally posted by christina 2,5u armin! |

Originally posted by Swamper |
Zin in
Timetable is ideaal voor mij
Combi ondertussen ook uitverkocht.. 
spijtig, ik wilde nog ne combi aankopen. Gelukkig waren er nog tickets voor zaterdag, want die Tranceaddict tent kan ik absoluut niet missen!
Ik ken voor de rest wel amper dj's, welke zijn zoal de namen om naar uit te kijken zaterdag aub (+stijl)?
Gielen & Fijneman in de 90's tent + Push mag je zeker niet missen vind ik ! 
| Originally posted by Codex Gielen & Fijneman in de 90's tent + Push mag je zeker niet missen vind ik ! |
| Originally posted by Kaidreas rofl! gij zit precies ook nog niet lang op het forum e |
^jep jep de volle 2 dagen
met camping zelfs 
| Originally posted by Kaidreas rofl! gij zit precies ook nog niet lang op het forum e |
| Originally posted by Codex Gielen & Fijneman in de 90's tent + Push mag je zeker niet missen vind ik ! |
ondertussen nog steeds geen update op de TL website voor de B2B area timetable:
12:30 - 14:00: Vibrasphere (Live)
15:30 - 16:30: 00.db
16:30 - 18:30: Norion
18:30 - 20:00: Bitkit (Live)
20:00 - 22:30: Firaga vs. Synsun
22:30 - 00:00: Skazi
tussen 14u en 15u30 geen muziek? dat kan toch niet juist zijn? 
Soooooo.... where/when is the big TA meetup? I'm coming a long way for this! lol
You're coming over? That's quite the trip indeed.
| Originally posted by Swamper Soooooo.... where/when is the big TA meetup? I'm coming a long way for this! lol |
| Originally posted by Kaidreas I'm so hoping you look like your avatar. |
Last year nothing was arranged really, but we all ran into each other at the La Rocca tent I believe it was?
och joenge ik stond in de trance tent
Ja sjust gij stond ni mee op de foto 
Dees jaar toch nog wel is nen big ass meetup proberen te doen, zeker als onze vrienden van over 't water komen