TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE hee odyne je hebt echt nix beters te doen he! ![]() ![]() meot wel zeggen dat het gehalte h0rk nog wel meevalt! maar ze moeten eens leren lachen, en dan echt lachen! (voorbeeld =>) |
en over dat lachen.. tja, tis schoolfoto he, alle 'glimlachjes' zijn dan lekker gemaakt
maar je hebt wel gelijk, t kan allemaal wel iets vrolijker
| Originally posted by Odyne Ineke ![]() |
Originally posted by Flipper01 |
Originally posted by Odyne |

| Originally posted by Ruben_Dubbink je staat vast wel leuk op de klassefoto....en volgens mij wil Chicane die foto ook wel zien (na dat geflikflooi in het 3 woorden verhaal) Postuh meid! |

| Originally posted by mastah jc kvind er juist minder leuk op de avatar..... |
Maja, da's mijn mening dan he...
| Originally posted by Odyne ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes!! daarom heb (ik moest dit toch doen vanwege school) ff alle vrouwtjes uit de klassefoto geknipt (excl. mijzelf natuurlijk ) |

Zal eens kijken of ik morgen een foto kan ritselen van het "zusje" van me.
| Originally posted by arjoderoon enneuh flipper. doe mij je linker nichtje "ff" (die blonde) WOWOWWWWWWW!!! kan je die nabestellen....????? heb je ook nog tel nummer en adres enzow? |

| Originally posted by Flipper01 Het zijn niet m'n eigen nichtjes hoor ![]() Daar zal ik trouwens ook ff een leuke foto van proberen te vinden. Het blonde meisje heet Manon en is op 24-06-1983 geboren. ![]() [Edit] Die blonde is een nichtje van me: http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/cindy.jpg [/Edit] |

| Originally posted by arjoderoon ha en waar moeten we intekenen dan??? (1 tegelijk of mogen we op meerdere intekenen? 1e keus: anne 2e keus: vivian |
wat een sportieve bril draagt ze

| Originally posted by Chicane wat een sportieve bril draagt ze |

Ik Hou Van 2 Dingen... Ik Hou Van Rozen En Van Jou... Van Rozen Maar Heel Even.. En Van Jou Me Hele Leven. |

Originally posted by AFTERNATIVE |

| Originally posted by TimeportE whehe.. die heb je van watvindjevanmij.nl ofzo iets.. ! heerlijk mooie meid btw! ![]() |
Zip zussie is vanavond van de trap gedonderd
Arm uit de kom dus da's nie zo mooi...
Nou mag ze 6 weken niks doen... Beetje zielig wel... En nu zit ze bij d'r pa en nu zie ik d'r niet... Beetje zielug voor mij ook wel
Maar ik geloof dat ut wel redelijk goed met 'r gaat naar omstandigheden... Maarja, toch wel jammer...
zeggeuh.... Romeo... wat let jou om even naar fleurop.nl te fietsen en een bossie blommekes voor de mevrouw in kwestie te kopen met een gezond fruitmandje in je andere arm met croissantjes en beschuit en zo deze jonge dame door deze barre tijden van pijn te dragen?

| Originally posted by Chicane zeggeuh.... Romeo... wat let jou om even naar fleurop.nl te fietsen en een bossie blommekes voor de mevrouw in kwestie te kopen met een gezond fruitmandje in je andere arm met croissantjes en beschuit en zo deze jonge dame door deze barre tijden van pijn te dragen? |
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht?

| Originally posted by Chicane Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? |
(wijze uitspraak voor vandaag, write that down!
)
ha sjonge. vivian is al bezet. dat schiet niet op. alleen vrijgezelle klasgenoten dan maar? 
die ene rondborstige dame in dat witte truitje is trouwens zeker niet misselijk!!!
alle zussies zijn al aan bod geweest???
| Originally posted by eieregooie Ehmmm... Ik weet nie waar d'r pa woont... en bovendien ligt ze nu te slapen |
| Originally posted by Chicane Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? |

| Originally posted by TimeportE whehe.. je moet wel wat moeite doen ei!! iets krijg je nie zo maar voor niets! (wijze uitspraak voor vandaag, write that down! ) |
| Originally posted by Jappio Had jij niet connecties met dr broertje ofzo? Lijkt me dan toch niet zo'n probleem |
jonge zeg. die eieregooie maakt er wel werk van
goed bezig joh
krijgen we hier binnekort een thread: wie heeft wie zn zusje aan het haakje geslagen?