TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by magrec ...laat je niet gek maken door snuggle (dat kan ik nu zeggen want hij is toch op vakantie ) |
Hallo, Ik ben Edwin uit Zwolle
Ik ben een bekende van jullie allen wel bekende Freezel. Ik post veel op electronic beats, maar ik kom hier af en toe ook wel eens kijken. Mijn favo dj is hoe kan het ook anders Armin. Verder luister ik naast trance naar techno en prog 
Welkom dude 
Hoi ! 
| quote: |
| Originally posted by @win Hallo, Ik ben Edwin uit Zwolle Ik ben een bekende van jullie allen wel bekende Freezel. |
Goeieavond vriendelijke vriendjes
Nogmaals een introductie, maar nu goed!!!
We zitten hier nu achter de computer, naast ons probeert een vriend van ons tevergeefts een plaat in te mixen.
Maar we kunnen er wel om lachen het is best grappig. We hebben eigenlijk geen introductie nodig maar wij zijn rutger 'rtgr' en michel 'dromertje'.
trouwens, "Dromertje" kan zelf ook geen plaat in mixen
!
------------------------------------------------------------------
owjee, 'Dromertje' gaat een poging wagen....
...poging mislukt
volgende keer beter
-------------------------------------------------------------------
Wie vinden wij niet goed plaatjes draaien!
1. Johan Gielen: waarom? wij zijn geblondeerde haartjes niet uit kunnen staan, en we luisteren nooit naar hem
2. Jan Wayne: "Because the night belongs to....." boem boem boem
3. TON TB: tiesto's adagio for string na ��n vijfde deel al afkapte omdat hij zijn eigen hitje niet ingemixt kreeg
4. DJ Jean: kinderen voor kinderen
5. Armin van Buuren: gewoon niet cool
---------------------------------------------------------------------
Wie vinden wij wel goed plaatjes draaien!
1. Dj BoozyWoozy: perfecte sound, sublieme mix technieken!
---------------------------------------------------------------------
Onze slechtste feest ooit!
1. Mysteryland 2004: slap dancevalley aftreksel
---------------------------------------------------------------------
Onze beste feest ooit!
1. Dancevalley!
2. 3 djs in a boat: jammer van armin
to be continued...
Dronken? 
Edit: Mijn 1000e post! 
Sow, dan post jij veel van iemand die al vanaf juni 2001 user is van dit forum 
Edit: Ik moet er nog 19 voordat ik m'n 1000ste post heb 
| quote: |
| Originally posted by rtgr Wie vinden wij wel goed plaatjes draaien! 1. Dj BoozyWoozy: perfecte sound, sublieme mix technieken! |
Lastig he als newbie sarcasme lezen 
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Lastig he als newbie sarcasme lezen |
whehe. coole post Rutger & co 
Alleen Armin is wel cool 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Edit: Mijn 1000e post! |
Na de 3333e stop ik er maar mee en ga ik met pensioen
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Lastig he als newbie sarcasme lezen |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Lastig he als newbie sarcasme lezen |

| quote: |
| Originally posted by nwopper Ja, ik weet niet hoe dat moet... Maar misschien weet jij goede 'Sarcasme Lezen Voor Newbies' cursussen ergens... Je weet hoe 'dom' newbies zijn, en ik ben wel de allerdomste newbie hier.... Ik luister eigenlijk net naar trance en stiekem is DJ Sammy mijn favoriete DJ... Wat de fuk moet ik nou met DuMonde en UK Hardhouse als er zoiets goeds als Sammy rondwandelt op deze aardkloot??? ![]() geez... |
Haha idd!
| quote: |
| Wat de fuk moet ik nou met DuMonde en UK Hardhouse als er zoiets goeds als Sammy rondwandelt op deze aardkloot??? |
| quote: |
| Originally posted by lake10 O, dit was niet sarcastisch bedoeld... Sammy is meer dan alleen maar Loona.................... |
| quote: |
| Dan zit er toch een steekje, of eventueel 2 steekjes, bij je los... |
Tiesto is kut, Armin is kut, Sammy is kut, Trance is kut.
En hiervan is niets sarcastisch. 
| quote: |
| Originally posted by lake10 Kdacht het niet..... ik ben niet zo narrowminded als sommige andere personen..... deze reply van jou geeft al aan dat jij een van die personen bent..... |
| quote: |
| Originally posted by nwopper Ja, ik weet niet hoe dat moet... Maar misschien weet jij goede 'Sarcasme Lezen Voor Newbies' cursussen ergens... Je weet hoe 'dom' newbies zijn, en ik ben wel de allerdomste newbie hier.... |
Wat nu?
Zooooooo, ik zit ff twee dagen in Berlijn, posten er een stel nieuwe mensen op het forum. Beter want nieuwe mensen zijn altijd welkom en nodig, nu ook nog wat posten en het NLTA gedeelte blijft lekker levendig. Welkom allemaal in de wonderwereld van NLTA 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Welkom allemaal in de wonderwereld van NLTA |
| quote: |
| Originally posted by lake10 Kdacht het niet..... ik ben niet zo narrowminded als sommige andere personen..... deze reply van jou geeft al aan dat jij een van die personen bent..... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.