TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »

Posted by Jeremy H on Jan-14-2004 04:09:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu n�r jag drar ner till Holland kommer jag fixa mig en egen tryckt t-shirt... finns en bra buik f�r s�nt i Amsterdam, d�r ska jag antingen ha en svart tajt t-shirt eller annan snygg f�rg med UV-f�rg, i fram ska det st� med feta bokst�ver SWEDEN och i bak LIQUIDSUNSET.org... det kommer va enkelt men se bra ut

L�ter smidigt det d�r..tror jag s�g att du skrev detta p� TC eller n�t ox�. Du skulle inte kunna tala om vad st�llet heter eller/och var det ligger n�gonstans?

Har l�nge funderat p� att trycka n�n enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE

Posted by SteveTranz4ever on Jan-14-2004 07:56:

quote:
Originally posted by jeremy1984
L�ter smidigt det d�r..tror jag s�g att du skrev detta p� TC eller n�t ox�. Du skulle inte kunna tala om vad st�llet heter eller/och var det ligger n�gonstans?

Har l�nge funderat p� att trycka n�n enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE

Vet inte exakt vad gatan heter men det �r en shopping gata som dom flesta brukar hamna p�, om sexshoppen Private ligger p� den s� har du kommit r�tt, denna gata g�r �ven fr�n det stora torget d�r Madame tussauds ligger
http://212.140.220.8/amsterdam/image.php?id=193

kl�daff�ren ligger mittemot en skivbutik som heter Mid-Town

[edit]Hittade Mid-Town p� n�tet, ligger p� Nieuwedijk 104 http://www.mid-town.nl

Kul att se att det har droppat in en del f�rslag nu... Om n�n vecka eller s� kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanst�lla samtliga f�rslag f�r en omr�stning

Posted by Jeremy H on Jan-15-2004 06:36:

Thank u very much Steve
Hamnar de flesta just p� den gatan f�r att Private ligger d�r?
Sk�mt �sido..ska anteckna det h�r, s� hittar jag s�kert nu
En sista fr�ga...hur l�ng tid tar dom p� sig? Antar att det tar en liten stund �nd�..

Sj�lv gillar jag Glories 1a och 2a, samt Mindshooters sista f�rslag b�st

Posted by fede on Jan-15-2004 08:04:

quote:
Kul att se att det har droppat in en del f�rslag nu... Om n�n vecka eller s� kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanst�lla samtliga f�rslag f�r en omr�stning

deadline ?

Posted by knomaden on Jan-15-2004 11:25:

Folliow - Up:

Vi f�rs�ker fortfarande f� aktuella prisl�get f�r detta �r fr�n v�r fabrik i Uganda, men Joseph Muwonge, lokal grundare och executive director f�r ON A MISSION Uganda, fick sin mobil stulen f�r en o en halv vecka sen, s� han har bara Internetcafe o tillg� f�r stunden. Vi droppade ett mail ig�r, och jag har pratat med en annan polare, Kenge, som skulle s�ga att mail kommit om han r�kade springa p� Joseph p� stan Downtown Kampala. Annars s� skulle han hem till honom p� s�ndag...

Life goes on, och g�ra business med denna inriktning �r alltid lika sp�nnande...

Men WORTH WAITING FOR! Vi kan erbjuda den mest h�gkvalitativa t-shirten som g�r att f� tag p� p� svenska marknaden med 255 g/m2, som vi sett �r det h�gsta som g�r att f� p� den svenska profilkl�desmarknaden (som detta �r den sub-bransch vi talar om) - med schyssta arbetsf�rh�llanden, r�ttvist betalt till arbetare och b�nder och ekologisk bomull utan v�xtgifter - helt enkelt en unik produkt med topp p� varje dimension av det som fler borde kr�va av alla marknadens produkter f�r att f� en schysst och h�llbar v�rld!

So - Steve, Mindshooter, Glorie och alla andra djupengagerade, hold your horses n�r v�l logga r�stats igenom...

Jag skall ta tag i och digitalisera mitt f�rslag ocks� (om det inte blivit gjort innan av n�gon annan...).

Peace, over and out for the moment...

/Anders

Posted by JayBee on Jan-15-2004 13:10:

quote:
Originally posted by knomaden
Life goes on,
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON!

Posted by knomaden on Jan-15-2004 15:15:

Smile

quote:
Originally posted by JayBee
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON!

"....there is a coldness in the air, but I don't care."

Jag har ju v�rldens varmaste SWEEEEET SWETA-shirt!

"...we drift deeeper, into the sound."

G�rna f�r mig.

A State of Silja-Line-kryss.

Kan det vara ett aktuellt leveransdatum, tro?

Mars f�rsta helgen? www.mondaybar.com - Dela �stersj�ns v�gor med Armin van Bengtsson eller vad han heter? AvB, vetja att han har som initialer iaf. A State of Trance Best of 2003 top 20 - As the T-shirt Comes med Gabriela och Dresdina presents Motor-olas...

Direkt ur OAM Sweden-g�nget/PuLS-teamets h�nder, tro?

"...embrace me, surround me..." (omgiven av en ....ja ja t-shirt, jag vet jag vet!! h�r jag SWETAS s�ga n�r jag �nnu en g�ng f�rs�kte vara rolig)

Hasta La Vista, SWETA-babies.

I'll be back :P

---

[EDIT-p. s.] Jag la in bakgrundsinfo p� denna tr�ds sida 21 - ON A MISSION Sustainable Trade :: T-shirts

Posted by knomaden on Jan-18-2004 22:08:

Nu har jag tagit fram ett digitalt f�rslag utifr�n min handritade skiss f�r n�gra sidor sen...nu helt i bl�gult .

SWETA-shirts p� v�rkryssen med Armin, som sagt?

N�r s�tter Du en absolut deadline f�r f�rslag inf�r omr�stning, Steve?

Peace,
Anders

Posted by SteveTranz4ever on Jan-19-2004 17:21:

Imorrn kommer jag g�ra en sammanst�llning och g�ra en poll d�r jag visar upp samtliga bidrag som jag har f�tt in eller samlat in.

Den som f�r flest r�ster kommer d�rmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!!

Posted by staz on Jan-19-2004 18:50:

skulle kunna ha n�gons mindre logga p� br�stet d�r fram.. och n�gons st�rre p� ryggen.

Posted by staz on Jan-19-2004 18:50:

skulle kunna ha n�gons mindre logga p� br�stet d�r fram.. och n�gons st�rre p� ryggen.

Posted by fede on Jan-19-2004 19:16:

quote:
Imorrn kommer jag g�ra en sammanst�llning och g�ra en poll d�r jag visar upp samtliga bidrag som jag har f�tt in eller samlat in.

Den som f�r flest r�ster kommer d�rmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!!

mmen nej sn�lla, inte imorrn, ge mig n�gra dagar till �r du sn�ll ,jag h�ller p� me f�rslag.

Posted by St_Andrew on Jan-19-2004 19:19:

ge han n�gra dagar till!!!

Posted by SteveTranz4ever on Jan-19-2004 20:27:

quote:
Originally posted by staz

D� f�r ni komma med konkreta f�rslag p� varje tryck...

quote:
Originally posted by ShyTrance
mmen nej sn�lla, inte imorrn, ge mig n�gra dagar till �r du sn�ll ,jag h�ller p� me f�rslag.

Sure... njemo problemo

Posted by fede on Jan-20-2004 07:20:

Question

^^rygg

har tagit lite fr�n knomadens id�^^ ska arbeta lite mer p� den iaf.. den e inte klar �n.

Posted by JayBee on Jan-20-2004 11:49:

Shy: jag gillar verkligen den som �r l�ngst upp utav dina f�rslag nicigt bajsigt!

Posted by St_Andrew on Jan-20-2004 13:16:

quote:

^^rygg

mummsich! asbra

Posted by ScuL on Jan-20-2004 13:24:

bra gjort, men skulle det inte st� n�n kort f�rklaring f�r de som inte vet vad SWETA betyder? precis som i din sista f�rslag.

Posted by dbl on Jan-20-2004 14:16:

t�nkte jag skulle ha gjort n�got... men orkade inte.. hehe

Posted by Glorie on Jan-20-2004 23:31:

quote:
Originally posted by dbl
t�nkte jag skulle ha gjort n�got... men orkade inte.. hehe

mennnn.. danieeeel suck

snyggt shytrance

Posted by dbl on Jan-21-2004 00:44:

quote:
Originally posted by Glorie
mennnn.. danieeeel suck

hehe.. vad� d�.. har h�llt p� med musiken ist�llet

Posted by U121 on Jan-21-2004 07:46:

quote:

^^rygg

heheyy, det tar sig ju

Posted by Jeremy H on Jan-21-2004 08:43:

Snyggt ShyTrance

Me like detta trycket --> http://user.tninet.se/~uge589y/sweta/sw3.jpg

Posted by Glorie on Jan-23-2004 18:34:

det b�rjar dra ihop sig till val najz. ska bli sp�nnande och se vart vi hamnar med b�ten

Posted by dj_hysterix on Jan-23-2004 18:40:

shytrances bild l�ngst upp var snyggast

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »