TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu n�r jag drar ner till Holland kommer jag fixa mig en egen tryckt t-shirt... finns en bra buik f�r s�nt i Amsterdam, d�r ska jag antingen ha en svart tajt t-shirt eller annan snygg f�rg med UV-f�rg, i fram ska det st� med feta bokst�ver SWEDEN och i bak LIQUIDSUNSET.org... det kommer va enkelt men se bra ut |

| Originally posted by jeremy1984 L�ter smidigt det d�r..tror jag s�g att du skrev detta p� TC eller n�t ox�. Du skulle inte kunna tala om vad st�llet heter eller/och var det ligger n�gonstans? ![]() Har l�nge funderat p� att trycka n�n enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE |
http://www.mid-town.nl
Thank u very much Steve 
Hamnar de flesta just p� den gatan f�r att Private ligger d�r?
Sk�mt �sido..ska anteckna det h�r, s� hittar jag s�kert nu
En sista fr�ga...hur l�ng tid tar dom p� sig? Antar att det tar en liten stund �nd�..
Sj�lv gillar jag Glories 1a och 2a, samt Mindshooters sista f�rslag b�st 
| Originally posted by SteveTranz4ever Kul att se att det har droppat in en del f�rslag nu... Om n�n vecka eller s� kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanst�lla samtliga f�rslag f�r en omr�stning |
Folliow - Up:
Vi f�rs�ker fortfarande f� aktuella prisl�get f�r detta �r fr�n v�r fabrik i Uganda, men Joseph Muwonge, lokal grundare och executive director f�r ON A MISSION Uganda, fick sin mobil stulen f�r en o en halv vecka sen, s� han har bara Internetcafe o tillg� f�r stunden. Vi droppade ett mail ig�r, och jag har pratat med en annan polare, Kenge, som skulle s�ga att mail kommit om han r�kade springa p� Joseph p� stan Downtown Kampala. Annars s� skulle han hem till honom p� s�ndag...
Life goes on, och g�ra business med denna inriktning �r alltid lika sp�nnande...
Men WORTH WAITING FOR! Vi kan erbjuda den mest h�gkvalitativa t-shirten som g�r att f� tag p� p� svenska marknaden med 255 g/m2, som vi sett �r det h�gsta som g�r att f� p� den svenska profilkl�desmarknaden (som detta �r den sub-bransch vi talar om) - med schyssta arbetsf�rh�llanden, r�ttvist betalt till arbetare och b�nder och ekologisk bomull utan v�xtgifter - helt enkelt en unik produkt med topp p� varje dimension av det som fler borde kr�va av alla marknadens produkter f�r att f� en schysst och h�llbar v�rld!
So - Steve, Mindshooter, Glorie och alla andra djupengagerade, hold your horses n�r v�l logga r�stats igenom...
Jag skall ta tag i och digitalisera mitt f�rslag ocks� (om det inte blivit gjort innan av n�gon annan...).
Peace, over and out for the moment...
/Anders
| Originally posted by knomaden Life goes on, |
| Originally posted by JayBee we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON! |
- ON A MISSION Sustainable Trade :: T-shirts
Nu har jag tagit fram ett digitalt f�rslag utifr�n min handritade skiss f�r n�gra sidor sen...nu helt i bl�gult
.
SWETA-shirts p� v�rkryssen med Armin, som sagt?
N�r s�tter Du en absolut deadline f�r f�rslag inf�r omr�stning, Steve?
Peace,
Anders
Imorrn kommer jag g�ra en sammanst�llning och g�ra en poll d�r jag visar upp samtliga bidrag som jag har f�tt in eller samlat in.
Den som f�r flest r�ster kommer d�rmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!!
skulle kunna ha n�gons mindre logga p� br�stet d�r fram.. och n�gons st�rre p� ryggen.
skulle kunna ha n�gons mindre logga p� br�stet d�r fram.. och n�gons st�rre p� ryggen.
| Originally posted by SteveTranz4ever Imorrn kommer jag g�ra en sammanst�llning och g�ra en poll d�r jag visar upp samtliga bidrag som jag har f�tt in eller samlat in. Den som f�r flest r�ster kommer d�rmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!! |
ge han n�gra dagar till!!!

| Originally posted by staz skulle kunna ha n�gons mindre logga p� br�stet d�r fram.. och n�gons st�rre p� ryggen. |

| Originally posted by ShyTrance mmen nej sn�lla, inte imorrn, ge mig n�gra dagar till �r du sn�ll ,jag h�ller p� me f�rslag. |
^^rygg
har tagit lite fr�n knomadens id�^^ ska arbeta lite mer p� den iaf.. den e inte klar �n.
Shy: jag gillar verkligen den som �r l�ngst upp utav dina f�rslag
nicigt bajsigt!
Originally posted by ShyTrance ^^rygg |
bra gjort, men skulle det inte st� n�n kort f�rklaring f�r de som inte vet vad SWETA betyder?
precis som i din sista f�rslag.
t�nkte jag skulle ha gjort n�got... men orkade inte.. hehe
| Originally posted by dbl t�nkte jag skulle ha gjort n�got... men orkade inte.. hehe |
suck
| Originally posted by Glorie mennnn.. danieeeel suck |
Originally posted by ShyTrance ^^rygg |
Snyggt ShyTrance 
Me like detta trycket --> http://user.tninet.se/~uge589y/sweta/sw3.jpg
det b�rjar dra ihop sig till val
najz. ska bli sp�nnande och se vart vi hamnar med b�ten 
shytrances bild l�ngst upp var snyggast