TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread
Pages (161): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 »
Examenrooster gekregen:
18/01..14u Dierkunde
21/01..14u Fysica
24/01.8-14u Ethologie
31/01.8-14 Algemene Weefselleer(theorie)
01/02.8-14 Algemene weefselleer(practikul)
Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10/02..14u Chemie
Gelukkig, bijna allemaal in de namiddag 
Nu donderdag ook noges een exameke gaan doen... Een beest opensnijden 
minder leuke sinterklaas voor de familie:
17u
Jedi's zus rijd met wagen en haar 3 kinderen op de achterbank, op de Edingsesteenweg richting Halle, ze stopt voor een wagen voor haar die wil parkeren, ze staat dus werkelijk stil want er voorbijsteken gaat niet en mag daar ook niet, achterop komt een auto met een snelheid van +/- 70 km/u...
Omdat de bestuurder van deze wagen dronken was merkt hij niet dat men zus stilstaat te wachten tot de wagen voor haar genoeg opzij is in die parkeerplaats, ...
De botsing is een zwaar klap, men zus word met haar wagen naar de wagen die aan het parkeren is gekatapulteerd, gelukkig droegen zowel zij als de kinderen de gordel, al was ze door de shock even buiten bewustzijn, heeft ze toch diepe pijnen in nek, hoofd en buik. De kinderen waren in shock met veel geween komen ze er met de schrik van af, de dronken bestuurder kon haast niet op zen benen staan toen hij uit zen auto stapte, natuurlijk heeft deze man die uren naar de drank stonk niets van zeer want zijne airbag deed het nodige werk.
Omstaanders en getuigen belden meteen de politie die bij aankomst en getuigenissen de man in kwestie meenam naar het bureau.
De wagen die aan het parkeren was heeft een lichte schade, de auto van men zus is uiteraard goed voor de schroothoop, de wagen vanwaar de voorwaartse krachten uitgaan valt nog te repareren...
Soms leest ge zoiets in de kranten, maar tdoet u werkelijk iets wanneer ge na een leuk dagje op het werk dit te horen krijgt over een eigen close familie lid.
Damn, das ook slecht nieuws
Maar all�, goed dat ze er nog redelijk goed vanaf zijn gekomen, voor hetzelfde geld had het erger geweest...
En die dronken kerel hangt sowieso, en dat gaat hem best wat kosten denk ik...en hoop ik!
Enneuh, als uw zus pijn zou blijven hebben aan haar nek, laat ze zo snel mogelijk controleren op whiplash. Mijn moeder heeft op die manier ook 2 jaar zwaar afgezien, gewoon omdat ze dachten dat het "maar een beetje nekpijn, da ga wel over na een tijdje" was...
Jan, ge geraakt ook niet uit t "hoekske" he
ik hoop dat die zuiplap zn verdiende loon krijgt, maar als ik er dan bij stil blijf staan dat we in Belgi� wonen vrees ik er n beetje voor
ik hoop dat je zus en vooral je neefjes en nichtjes er niets aan over houden
veel sterkte in ieder geval
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Damn, das ook slecht nieuws Maar all�, goed dat ze er nog redelijk goed vanaf zijn gekomen, voor hetzelfde geld had het erger geweest... En die dronken kerel hangt sowieso, en dat gaat hem best wat kosten denk ik...en hoop ik! Enneuh, als uw zus pijn zou blijven hebben aan haar nek, laat ze zo snel mogelijk controleren op whiplash. Mijn moeder heeft op die manier ook 2 jaar zwaar afgezien, gewoon omdat ze dachten dat het "maar een beetje nekpijn, da ga wel over na een tijdje" was... |
| Originally posted by Jasperovitsj En die dronken kerel hangt sowieso, en dat gaat hem best wat kosten denk ik...en hoop ik! |

Das tristig om dat te horen... Maar in tegenstelling tot de andere mensen hier betrouw ik er wel op dat de man gestraft zal worden. Drank en rijden wordt nu niet meer zo getolereerd zoals vroeger.
Mijn vader heeft exact hetzelfde meegemaakt zo'n goeie 5-6 jaar geleden. Hij heeft tot vandaag serieus last met zenne nek en soms is het onhoudbaar van de pijn. Den doktoor heeft gezegd da ze der nog iet aan konden doen na het accident ma het nu te laat is. Ma soit.
spijtig om dat te horen 
| Originally posted by Jasperovitsj En die dronken kerel hangt sowieso, en dat gaat hem best wat kosten denk ik...en hoop ik! |
| Originally posted by TOR dat mag hem een paar jaar van zijn leven kosten van mij. het is bedroevend om te moeten vaststellen dat er zoveel achterlijkheid heerst in deze wereld |
| Originally posted by TOR het is bedroevend om te moeten vaststellen dat er zoveel achterlijkheid heerst in deze wereld |
| Originally posted by Dark Apostle Heb deze vrijdag mogen zien bij de VDAB in Schoten. Stoere kerel komt zijn maat ophalen aan VDAB, stopt al met gierende banden en muziek stond loeihard, verkoopt daar redelijk wat show terwijl hij op zen maat staat te wachten. Maat stapt in kerel geeft gas, in de bocht geeft hij nog eens gas, wagen is voorwiel aangedreven, autovliegt bijna uit bocht, kerel maakt hevig tegenmaneuver, auto vliegt tegen een stalen plaat die buiten stond, auto gaat door plaat op zijn neus en over kop a) de bestuurder was onder invloed b) de bestuurder reed te snel c) de bestuurder zijn rechterarm was opgezwollen nadat hij het weekend ervoor had klop gekregen, gevolg, hij moet met zijn 2 handen schakelen d) auto was niet van hem e) hij was niet in het bezit van een geldig rijbewijs f) zit deeltijdse straf uit in de gevangenis Maar we mogen niet klagen, voor het zelfde geld was hij nog 500 meter verder geraakt en miss recht het Albertkanaal ingedoken...en betrekt eventueel meerdere voertuigen in het ongeluk, nu lag ie gewoon op zen dak achter het VDAB gebouw |
| Originally posted by Xilver Can I get an "OWNED"? Krijg 't schijt van die johnnies... |
| Originally posted by Xilver Can I get an "OWNED"? Krijg 't schijt van die johnnies... |
| Originally posted by Tiger777 Geen probleem: |
CNN maakt een commercial site voor hun online service
http://us.cnn.com/yourcommand/
als dat een commercial is, wat gaat dat zijn als die zich in het belachlijk trekken 
Een moeder was in de keuken aan het werken, toen ze haar vijfjarig zoontje
hoorde spelen in de living met zijn treintjes. Ze hoorde de trein stoppen en
haar zoontje zeggen : 'Al de imbecielen die nu willen afstappen moeten
gdvrdmme maken dat ze van de trein zijn, want dit is de laatste halte!' 'En
al de onnozelaars die nu willen opstappen moeten maken dat ze met hun luie
kont op de bank zitten want wij gaan vertrekken !' De verbaasde moeder stapt
de living in en zegt tegen haar zoon: 'Zulke taal gebruiken wij niet in dit
huis, maak dat je in je kamer zit en dit voor twee uren. Als je terug uit je
kamer komt wil ik zo geen woorden meer horen !' Twee uren later zit het
zoontje terug in de living te spelen met zijn treintjes en hoort de moeder
haar zoontje zeggen : 'Aan al de passagiers, vergeet aub uw bagage niet mee
te nemen. Wij danken u en hopen dat het een aangename reis was en hopen u
weldra terug te mogen ontmoeten.' Ze hoort haar kleine bengel verder vragen
: ' Voor al degenen die juist terug zijn opgestapt, niet roken in de trein
aub. Wij hopen dat u vandaag een aangename en ontspannende reis met ons kan
meemaken.'
Op het moment dat de moeder begint te glimlachen, hoort ze haar zoontje
zeggen : 'En voor al degenen die pisnijdig zijn met de twee uren vertraging,
u moet bij die trut in de keuken zijn !!'
na hemmekik in de laatste 30 minuten al 2 liter water gedronken...Blijkbaar een beetje teveel zout op mijn vlees gedaan 
| Originally posted by Dark Apostle twas nen Peugeot 205 zuh |
Tom.. johnies?
3 liter (2 flessen water)
| Originally posted by Tiger777 3 liter (2 flessen water) |
| Originally posted by Kaidreas tsssss were ene met een peugot ze Tom.. johnies? |
test
^ I like!
Maar euhm, wie zijn al die andere mannen in uw sig?

| Originally posted by Jasperovitsj ^ I like! Maar euhm, wie zijn al die andere mannen in uw sig? |
| Originally posted by Xilver Ja joenge, maar ik heb nen 206, gene 205... Misschien even johnny, maar ik heb er geen belachelijke blauwe ledjes ophangen en een soundsystem insteken waarmee ge het Sportpaleis kunt van geluid voorzien. |