TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]


Posted by trancedanne on May-14-2005 21:16:

Det patetiska är att det är så många experter som faktiskt trodde att sverige skulle gå hela vägen, dröm på säger jag bara..
Tjeckien skulle vunnit med kanske 5-1 om inte Lundqvist var i målet.


Posted by Laszlo on May-15-2005 02:01:

quote:
Originally posted by trancedanne
Det patetiska är att det är så många experter som faktiskt trodde att sverige skulle gå hela vägen, dröm på säger jag bara..
Tjeckien skulle vunnit med kanske 5-1 om inte Lundqvist var i målet.


Experter? Jag hoppas verkligen inte att du syftar på Wennerblom och Anrell - för de är inget annat än två jävla clowner...bägge borde avrättas....


Posted by St_Andrew on May-15-2005 04:43:

awww, hade ju sett fram emot Kanada - Sverige i finalen jue!


Posted by Pjox on May-15-2005 14:22:

quote:
Originally posted by St_Andrew
awww, hade ju sett fram emot Kanada - Sverige i finalen jue!


Vilka skulle du heja på då?


Posted by Kongo_kim on May-15-2005 14:25:

Detta var ju synnerligen inte bra.

2-0 till Ryssland efter vadå 5 minuter


Posted by Jeremy H on May-15-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Detta var ju synnerligen inte bra.

2-0 till Ryssland efter vadå 5 minuter

2-1 nu!


Posted by Kongo_kim on May-15-2005 14:31:

Halleluja !!!!!
Ronny Sundin!!!!


Posted by Jeremy H on May-15-2005 15:28:

Why Holmqvist why?
Han har inte fått ngt särskilt tacksamt inhopp men.. Varför inte Stefan Liv?


Posted by Smeagol on May-16-2005 08:03:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Det kallas Ishockey.

Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än.


Nu kan man nastan borja fira va? 2 matcher kvar och +5. Har alltid tyckt om Lecce.
Och zlatan... hur f-n har han kunnat gora 16 mal nar han har brant sa sjukt manga frilagen?? Om Capello satter honom pa hard avslutstraning i sommar kommer han vinna skytteligan nasta ar. Fast det ar kanske nat man maste fodas med.
Och sedan har han fatt vara skadefri hela sasongen, det har enda uppehallet pa tre matcher far han fan skylla sig sjalv for, puckot.

Hade arligt ingen aning om att dte var ishockey innan jag sag den har traden. har for kass kontakt med sverige verkar det som, ska nog iaf titta in pa DN.se eller nat da och da.
jaja, de verkar vara ute nu iaf. Ursakta om jag ar helt lost, men spelar fortfarande forsberg, sundin och de andra stofilerna? annars, vilka ar de nya stjarnorna?


Posted by Kongo_kim on May-16-2005 11:53:

quote:
Originally posted by Smeagol
Nu kan man nastan borja fira va? 2 matcher kvar och +5. Har alltid tyckt om Lecce.
Och zlatan... hur f-n har han kunnat gora 16 mal nar han har brant sa sjukt manga frilagen?? Om Capello satter honom pa hard avslutstraning i sommar kommer han vinna skytteligan nasta ar. Fast det ar kanske nat man maste fodas med.
Och sedan har han fatt vara skadefri hela sasongen, det har enda uppehallet pa tre matcher far han fan skylla sig sjalv for, puckot.

Hade arligt ingen aning om att dte var ishockey innan jag sag den har traden. har for kass kontakt med sverige verkar det som, ska nog iaf titta in pa DN.se eller nat da och da.
jaja, de verkar vara ute nu iaf. Ursakta om jag ar helt lost, men spelar fortfarande forsberg, sundin och de andra stofilerna? annars, vilka ar de nya stjarnorna?


Nu däremot kan Juve fira. Det krävs något sjukt mirakel som jag aldrig skådat om Milan ska kunna ta hem det här nu.

Ja stofilerna spelar fortfarande men det är ju strejk i NHl så Forsberg drog hem till Modo. Sundin stannade kvar i Toronto.
De nya stjärnorna är målvakten Henrik Lundqvist och Forwarden Henrik Zetterberg


Posted by St_Andrew on May-16-2005 14:12:

quote:
Originally posted by Pjox
Vilka skulle du heja på då?


i kanada skulle jag heja pa sverige, och till alla svenskar skulle jag saga att jag heja pa kanada, bara sa jag kan ha kul at andra nar dom forlorar


Posted by Kongo_kim on May-18-2005 19:21:

Faaaannn

Jävla bajen gjorde nyss mål

1-1 efter 60 minúter

Om ni inte vet så är det derby Hammarby - Djurgården


Posted by fede on May-28-2005 08:31:

http://svt.se/svt/road/Classic/depa...3063&art=397696

maceij lampe som spelar i NBA gick i min skola o min storebrosas klass


Posted by zoric on Jun-03-2005 19:34:

quote:
Originally posted by ShyTrance
http://svt.se/svt/road/Classic/depa...3063&art=397696

maceij lampe som spelar i NBA gick i min skola o min storebrosas klass


Coolt. Jag skulle vilja följa NBA lite mer, Men nu har det blivit så att jag inte har tittat på det på evigheter pga. skolan. Men eftersom jag är klar med allt i skolan blir det väl det som gäller framöver..


Posted by St_Andrew on Nov-14-2005 20:52:

Henrik Larsson?!


Posted by zoric on Nov-14-2005 21:39:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Henrik Larsson?!


Håller med om att jag skulle vilja sett Henke som vinnare av guldbollen

Nevars, Zlatan förtjänar det faktiskt


Posted by St_Andrew on Nov-15-2005 12:52:

quote:
Originally posted by zoric
Håller med om att jag skulle vilja sett Henke som vinnare av guldbollen

Nevars, Zlatan förtjänar det faktiskt


Asså menar mer hur han kunde bli framröstad till Sveriges spelare genom tiderna


Posted by zoric on Nov-15-2005 14:38:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Asså menar mer hur han kunde bli framröstad till Sveriges spelare genom tiderna


Jag vet inte, Det är ju en popularitets-tävling och just nu är Zlatan och Henrik riktigt populära.

Själv tycker jag att Gunnar Nordahl eller Thomas Brolin uträttade mycket för det Svenska landslaget. Tyvärr så skadade sig Brolin och fick ett olyckligt slut på sin karriär, Men Gunnar Nordahl var så mycket bättre än Henrik Larsson är just nu.

Gunnar Nordahl är en legend inom Italiensk fotboll, Och en stor legend i Milano. Jag tycker helt klart att han skulle ha vunnit priset, Tyvärr blev det inte Gunnar, Synd att Motala inte fick något att glädja sig åt, Hahha


Posted by reveal on Nov-15-2005 16:02:

Vem är det som röstar i en sån här omröstning? Förmodligen inte de som tittat på fotboll i åtminstone 50 år, det är nog snarare samma kategori människor som röstar i Idol och i motsvarande program. Känns inte som att det blir nån rättvis bild då, man får ta det för vad det är.

Tycker själv det går inflation i alla dessa galor och omröstningar hit och dit...


Posted by Laszlo on Nov-15-2005 16:35:

Guldbollen delas ju varje år ut av en rad "experter", vilka den juryn består av vet jag inte. Jag tycker dock att Zlatan förtjänade det priset i år mer än någon annan...

att Henke skulle vara sveriges bästa spelare genom tiderna är dock ett skämt, men som sagt - hälfen av kidsen som röstade på honom var ju inte ens födda på den tiden då Edström, Hysen & kompani regerade...


Posted by Jeremy H on Nov-15-2005 17:51:

Gunnar Nordahl skulle vunnit.. inget snack om saken =/


Posted by zoric on Nov-15-2005 17:55:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Gunnar Nordahl skulle vunnit.. inget snack om saken =/


Yes. Han borde ha vunnit..


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.