TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
Det patetiska är att det är så många experter som faktiskt trodde att sverige skulle gå hela vägen, dröm på säger jag bara..
Tjeckien skulle vunnit med kanske 5-1 om inte Lundqvist var i målet.
| quote: |
| Originally posted by trancedanne Det patetiska är att det är så många experter som faktiskt trodde att sverige skulle gå hela vägen, dröm på säger jag bara.. Tjeckien skulle vunnit med kanske 5-1 om inte Lundqvist var i målet. |
awww, hade ju sett fram emot Kanada - Sverige i finalen jue!
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew awww, hade ju sett fram emot Kanada - Sverige i finalen jue! |
Detta var ju synnerligen inte bra.
2-0 till Ryssland efter vadå 5 minuter
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Detta var ju synnerligen inte bra. 2-0 till Ryssland efter vadå 5 minuter |
Halleluja !!!!!
Ronny Sundin!!!!
Why Holmqvist why?
Han har inte fått ngt särskilt tacksamt inhopp men.. Varför inte Stefan Liv?
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Det kallas Ishockey. Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än. |

| quote: |
| Originally posted by Smeagol Nu kan man nastan borja fira va? 2 matcher kvar och +5. Har alltid tyckt om Lecce. ![]() Och zlatan... hur f-n har han kunnat gora 16 mal nar han har brant sa sjukt manga frilagen?? Om Capello satter honom pa hard avslutstraning i sommar kommer han vinna skytteligan nasta ar. Fast det ar kanske nat man maste fodas med. Och sedan har han fatt vara skadefri hela sasongen, det har enda uppehallet pa tre matcher far han fan skylla sig sjalv for, puckot. Hade arligt ingen aning om att dte var ishockey innan jag sag den har traden. har for kass kontakt med sverige verkar det som, ska nog iaf titta in pa DN.se eller nat da och da. jaja, de verkar vara ute nu iaf. Ursakta om jag ar helt lost, men spelar fortfarande forsberg, sundin och de andra stofilerna? annars, vilka ar de nya stjarnorna? |
| quote: |
| Originally posted by Pjox Vilka skulle du heja på då? |
Faaaannn
Jävla bajen gjorde nyss mål 
1-1 efter 60 minúter
Om ni inte vet så är det derby Hammarby - Djurgården
http://svt.se/svt/road/Classic/depa...3063&art=397696
maceij lampe som spelar i NBA gick i min skola o min storebrosas klass 
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance http://svt.se/svt/road/Classic/depa...3063&art=397696 maceij lampe som spelar i NBA gick i min skola o min storebrosas klass |
Henrik Larsson?!

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Henrik Larsson?! |


| quote: |
| Originally posted by zoric Håller med om att jag skulle vilja sett Henke som vinnare av guldbollen ![]() ![]() Nevars, Zlatan förtjänar det faktiskt |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Asså menar mer hur han kunde bli framröstad till Sveriges spelare genom tiderna |
Vem är det som röstar i en sån här omröstning? Förmodligen inte de som tittat på fotboll i åtminstone 50 år, det är nog snarare samma kategori människor som röstar i Idol och i motsvarande program. Känns inte som att det blir nån rättvis bild då, man får ta det för vad det är.
Tycker själv det går inflation i alla dessa galor och omröstningar hit och dit...
Guldbollen delas ju varje år ut av en rad "experter", vilka den juryn består av vet jag inte. Jag tycker dock att Zlatan förtjänade det priset i år mer än någon annan...
att Henke skulle vara sveriges bästa spelare genom tiderna är dock ett skämt, men som sagt - hälfen av kidsen som röstade på honom var ju inte ens födda på den tiden då Edström, Hysen & kompani regerade...
Gunnar Nordahl skulle vunnit.. inget snack om saken =/
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Gunnar Nordahl skulle vunnit.. inget snack om saken =/ |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.