TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
zit ik bij mijn vriendin thuis, die in de binnenstad van den Bosch woont, staat daar opeens een drumbandje die opeens Cave - Street Carnival gaat spelen...
| quote: |
| Originally posted by Optimus volgens jou was hij toch geen techno dj? |
| Originally posted by New Wave Zeikslet, hou je smoel eens, je moet eens LEZEN! er staat: NA een periode als Techno DJ, saQer!! Dus hij is het NU niet meer......... Denk eens na voordat je wat schrijft, prutser! |
| Originally posted by Opti volgens jou was hij toch geen techno dj? |
Maar volgens jouw perfecte Nederlandse beheersing zal het ongetwijfeld ineens niet zo zijn.
| Originally posted by Optimus Leer zelf Nederlands lezen. Verleden tijd van zijn is nog altijd was Maar volgens jouw perfecte Nederlandse beheersing zal het ongetwijfeld ineens niet zo zijn. |
| Originally posted by MennoB Geen Marco V. die er echt wel tussen had gepast op de Main!! |
| Originally posted by Hitman Ik vroeg pas aan Marco waarom ie niet in de line up stond "Geen zin" zei die toen "elk jaar weer Sensation en Innercity, ik word veel te voorspelbaar. volgend jaar ben ik er weer" Ik zei dat een Innercity zonder hem net zoiets was als een TE zonder Gielen (haha) "kijk dat bedoel ik nou" zie die toen. wel tering jammer!!!!! |
| Originally posted by MennoB Tja dat is zeker jammer ja, mja als meneer niet wil... En ik zie dat je naar Marco V gaat vanavond. Een vriend van me gaat ook, dat is toch eigenlijk een gesloten feest. Maar een paar honderd man kregen maar een kaartje had ik gehoord.. |
| Originally posted by Hitman ja klopt 700 man (van de 2000 mailtjes die hij heeft gehad), maar hij belde me zelf om te vragen hoeveel kaarten we nodig hadden dus daar gaat de hele gang uit Oss |
| Originally posted by MennoB Veel plezier dan vanavond |
wel slim van m eigenlijk om n keer niet te gaan anders werd ie idd zo Marco V = IC
| Originally posted by SteveTranz4ever Hey all my Dutch friends... for the third time this year I will attend to a great party in Holland ![]() I hope this will be a night to remember... Take care all and see ya there ! // Steevee |
(K) Just Kidding...
surry, kon het niet laten

thar are no gurlz on teh intarnet!!!1!111!!1!111
OMFGHI2U!
Haha krijg ik net een mail van die irfan van id&t
Wat wil je dan dat er mee gedaan wordt. We kiezen ervoor om nu future shock en de anderen een lange set te geven. Het zijn niet de minste. We waren heel ver met Deep Dish maar net op het laatste mensen kozen ook deze heren (zoals vele) voor het grotere geld in Azie. Ik vind het zeker niet slecht wat er nu staat maar dat is een kwestie van smaak denk ik. |
Wat had je naar hem gestuurd?
En ik denk niet dat hij bedoelt dat ze minder geld hebben, maar misschien wilde DD eerder op DV staan voor minder dan op IC voor evenveel geld.
Nou geoon dat ik de vorige edities altijd erg ok vond vooral vanwege die progressive zaal en dat ik het nu teleurstellend vond vooral omdat in de andere zalen wel dj's staan die niet al te bekend zijn bij het mainstream publiek (agoria, kid creme, varela) terwijl dat dit jaar in de progressive niet het geval is. Ik zei ook dat ik echt geen sasha of digweed hoef te zien (sasha vraag nu voor een gig minimaal 23.000 euro...) maar waarom geen matthew dekay, quintin, lawler. jonathan lisle, zabiela dj's die echt wel wat te bieden hebben en absoluut niet te duur zijn.
| Originally posted by Optimus surry, kon het niet laten |
| Originally posted by jp Rare poepchinees |
| [b]Originally posted by magrec Ik zei ook dat ik echt geen sasha of digweed hoef te zien (sasha vraag nu voor een gig minimaal 23.000 euro...) |
50.000 euro?
Kweenie hoor, maar ik denk dat een Sasha toch wel duurder is dan een Tiesto hoor...
Originally posted by Jimmy serieus? wat zullen andere dj's, zoals tiesto dan wel niet vragen?? |
Originally posted by Jimmy serieus? wat zullen andere dj's, zoals tiesto dan wel niet vragen?? |
Finally I recived my tickets in the mail today... Gonna be so much fun to come once again to your great partyland 
Do you guys ever have Dutch-TA meetup at theese events ?
Take care all // Steve