TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »

Posted by jofawe on Jun-19-2005 11:37:

Fan vilken underbar Avatar!

Posted by gurra on Jun-19-2005 12:33:

haha, klockren!!!

Posted by dbl on Aug-01-2005 21:29:

s�ger bara en sak... God of War... gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt spel... blodigt och slaffsigt som fan.. ett m�ste att ha om man har PS2

Posted by P4z! on Aug-01-2005 21:40:

quote:
Originally posted by dbl
s�ger bara en sak... God of War... gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt spel... blodigt och slaffsigt som fan.. ett m�ste att ha om man har PS2

ska k�pa den s� fort jag hittar en billig slimmad PS2

har best�llt Gamecube, Resident Evil 4, Resident Evil, Donkey Konga, Mario Kart Double Dash, Zelda The Wind Waker och Tales of Symphonia!

Posted by dbl on Aug-02-2005 20:34:

quote:
Originally posted by P4z!
ska k�pa den s� fort jag hittar en billig slimmad PS2

g�r det....

men seri�st.. spelet e riktigt j�kla sv�rt nu.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joooooooooobbiiiiigt.... fr�gar t.om. om jag vill b�rja k�ra p� easy ist�llet.. men t�nker fan inte s�tta p� easy mode n�r jag typ e i slutet p� spelet.. antar att jag e i slutet iallaflal.. hehe.... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... j�vla "f�gel" helveten.. hehehehe

Posted by Gate 42 on Aug-03-2005 03:22:

quote:
Originally posted by dbl
g�r det....

men seri�st.. spelet e riktigt j�kla sv�rt nu.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joooooooooobbiiiiigt.... fr�gar t.om. om jag vill b�rja k�ra p� easy ist�llet.. men t�nker fan inte s�tta p� easy mode n�r jag typ e i slutet p� spelet.. antar att jag e i slutet iallaflal.. hehe.... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... j�vla "f�gel" helveten.. hehehehe

Klarade det ig�r (normal). Sjukt m�ktigt spel. Klart det b�sta jag spelat i �r. Ett spel i min smak, full fart, mycket r�j och n�stan lite �verdrivet mycket blod

Posted by Braxen on Aug-04-2005 12:30:

'Need For Speed Most Wanted' �r p� g�ng

http://www.eagames.com/official/nfs...ted/us/home.jsp

Posted by dbl on Aug-05-2005 18:07:

quote:
Originally posted by Gate 42
Klarade det ig�r (normal). Sjukt m�ktigt spel. Klart det b�sta jag spelat i �r. Ett spel i min smak, full fart, mycket r�j och n�stan lite �verdrivet mycket blod

har ocks� klarat det nu.. men fan va jag hatar st�llet innan man f�r pandoras box d�r golvet r�r sig och det �r 3 miljoner j�kla harpies... baaaaaaah.... hehe

Posted by Gate 42 on Aug-05-2005 20:32:

^ Mmm, lite sm�tt irriterande var det. Speciellt n�r man trodde man "l�st" problemet och st�llde sig p� en av de fasta plattformarna med pilb�gsn�rdar p�.. Tog 2 sekunder s� var man br�nnd till grus...

Provade att b�rja en ny runda p� "God Mode" ... Ehh, shit va stryk man fick... tv� slag av klenaste monstret och det var slut p� det roliga

L�ngtar till God Of War 2!!!

Posted by dbl on Aug-06-2005 15:59:

quote:
^ Mmm, lite sm�tt irriterande var det. Speciellt n�r man trodde man "l�st" problemet och st�llde sig p� en av de fasta plattformarna med pilb�gsn�rdar p�.. Tog 2 sekunder s� var man br�nnd till grus...

Provade att b�rja en ny runda p� "God Mode" ... Ehh, shit va stryk man fick... tv� slag av klenaste monstret och det var slut p� det roliga

L�ngtar till God Of War 2!!!

precis vad som h�nde mig f�rsta g�ngen jag klarade det.. st�llde mig vid "d�rren" d�r sk�lden gick ner.. och precis innan jag hinner g� igenom och sk�lden e borta s� br�nns jag ihj�l... riiiiiiiiiiiiktigt kul.... inte

inte v�gat mig p� att testa god mode �n faktiskt... m�ste ju vara sjukt sv�rt.. fattar inte dem som har klarat det

m�ste ju n�stan komma ett god of war 2.. detta va ju sjukt bra och va ju flera grejer som dem ville ha med i detta men som dem inte han att ta med pga att dem satsade p� andra saker ist�llet.. typ att kunna flyga och s�... s� ser framemot ett andra spel rej�lt

Posted by Gate 42 on Aug-06-2005 16:21:

M�ste ju komma en 2:a...

Bevis 1: N�r end-credits �r �ver st�r det "God Of War wil return..."
Bevis 2: Filmen d�r man f�r se vad som h�nde med Kratos och hans bror n�r de var sm�.. (uppf�ljar traier om n�got)
Bevis 3: Det du sa om allt de inte hann f� med i spelet som de ville.

Men f�rst kommer filmen, http://www.imdb.com/title/tt0416779/

Posted by P4z! on Aug-06-2005 18:55:

N�gon som har provat F-Zero GX till Gamecube? Jag funderar p� att k�pa det.

Kolla in de h�r tv� filmerna fr�n spelet

Mute City:
.Mov
.Wmv

Aeropolis:
.Mov
.Wmv

Posted by Gate 42 on Aug-07-2005 11:01:

quote:
Originally posted by P4z!
N�gon som har provat F-Zero GX till Gamecube? Jag funderar p� att k�pa det.

Yea det �r v�l helt ok. Gillar man fart s� kommer man ju bli v�t i byxan av GX
Sj�lv tycker jag att "bilspel" har en tendens att bli l�ngtr�kiga s� n�gon recension ska jag inte ge dig eftersom den kanske skulle l�ta lite negativ

Posted by Cloudburst on Aug-07-2005 11:16:

Haha, Diablo II har f�tt en ny patch 1.11... Jag hittar inte min CD-skiva..

Posted by dbl on Aug-07-2005 12:12:

quote:
Men f�rst kommer filmen, http://www.imdb.com/title/tt0416779/

mmm.. l�ste om det n�nstans... m�tte den bara bli bra.... k�nns tyv�rr som att den kommer bli totalt misslyckad av n�n anledning..

men e la bara att be och hoppas att den blir bra.. f�r kan nog bli en r�tt ball film f�rhoppningsvis

Posted by SteveTranz4ever on Sep-18-2005 09:55:

Star Wars Battlefron II sl�ps den 1a november...

http://www.lucasarts.com/games/swbattlefrontii

Jag har spelat f�rsta Battlefront en hel del (det var ett tag sen nu dock) men 2an ska jag deffinitivt spela ! Den bygger p� sista filmen Revenge Of the Sith.

Har lite tankar och planer om att starta upp en spelserver f�r SWETA och lira kanske b�de gamla och, n�r den kommer, nya Battelfront

Posted by Kongo_kim on Sep-18-2005 18:25:

yeeehhh sportspelen sl�pps p� l�pande band nu.

Pro Evolution Soccer 5 kommer �ga. demot �r snuskigt bra.
NHL 2006 �r ett m�ste.
Football Manager 2006 likas� ett m�ste. speciellt f�r mig som k�pt varenda version av det samt n�r det hette Championship Manager sedan 1998.
sen kommer Smackdown vs Raw 2 i november och det kommer skaffas direkt.

Posted by P4z! on Sep-18-2005 18:43:

Jag lirar Fahrenheit till PC just nu, riktigt kul och nyskapande spel d�r alla val man g�r har konsekvenser i handlingen. Man spelar b�de polis och m�rdare samtidigt.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=26539

Sedan har ju Nintendo visat upp sin nya Revolution kontroll och dess koncept, den ser mycket imponerande ut!

Kolla in videon f�rst: Teaser Trailer

Ett par mock-ups gjorda av folk som visar vad till�ggsportarna kan ha f�r m�jligheter i framtiden:

Posted by dbl on Sep-19-2005 12:39:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Star Wars Battlefron II sl�ps den 1a november...

http://www.lucasarts.com/games/swbattlefrontii

Jag har spelat f�rsta Battlefront en hel del (det var ett tag sen nu dock) men 2an ska jag deffinitivt spela ! Den bygger p� sista filmen Revenge Of the Sith.

Har lite tankar och planer om att starta upp en spelserver f�r SWETA och lira kanske b�de gamla och, n�r den kommer, nya Battelfront

kostar det n�tt att spela online???

Posted by SteveTranz4ever on Sep-19-2005 17:18:

quote:
Originally posted by dbl
kostar det n�tt att spela online???

Jag �r ingen speln�rd s� att jag har inte full koll men de g�nger jag lirat online s� har det bara g�tt p� crackade versioner av servers som ligger online... n�t s�nt. En datan�rd vet nog s�nt b�ttre.
Ska man kunna spela p� alla serverar s� m�ste man ha en orginalskiva med spelet f�r att komma in.

Men om vi ska k�ra om en tid � jag fixar server s� beh�ver ju ingen ha orginalspelet...

Posted by dbl on Sep-20-2005 09:27:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag �r ingen speln�rd s� att jag har inte full koll men de g�nger jag lirat online s� har det bara g�tt p� crackade versioner av servers som ligger online... n�t s�nt. En datan�rd vet nog s�nt b�ttre.
Ska man kunna spela p� alla serverar s� m�ste man ha en orginalskiva med spelet f�r att komma in.

Men om vi ska k�ra om en tid � jag fixar server s� beh�ver ju ingen ha orginalspelet...

ok.. s� det finns crackade servers iallafall.. f�r la ta och inf�rskaffa spelet sen d� n�r det kommer

Posted by dbl on Sep-26-2005 21:45:

Vilka h�r lirar WoW???
hade f�rst inte t�nkt k�pa det, men en tjej p� jobbet har snackat s� j�kla mycket om det nu s� blir ju s� j�kla sugen.. lirade en av betorna ocks� och gillade ju det... men inte best�mt mig �nnu...

s� va tycker ni om det??

Posted by St_Andrew on Sep-26-2005 21:50:

quote:
Originally posted by dbl
Vilka h�r lirar WoW???
hade f�rst inte t�nkt k�pa det, men en tjej p� jobbet har snackat s� j�kla mycket om det nu s� blir ju s� j�kla sugen.. lirade en av betorna ocks� och gillade ju det... men inte best�mt mig �nnu...

s� va tycker ni om det??

Har en kompis som lirar det, J�MT... kan knappt umg�s l�ngre f�r han �r s� uppslukad i det spelet

Posted by jofawe on Sep-27-2005 04:40:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Har en kompis som lirar det, J�MT... kan knappt umg�s l�ngre f�r han �r s� uppslukad i det spelet

Jag har det problemet med 4 n�ra v�nner.. riktigt j�vla tr�kigt.
Ibland blir man bara s� j�vla sugen p� att radera deras konto eller n�tt.

Men, nog om n�got annant.
Vi h�r har b�rjat spela med lokalt n�tverk, fast �nd� inte. Ett program som heter hamachi g�r att man kan ha ett lokalt n�tverk �ver internet.

Detta inneb�r att man inte beh�ver ha giltliga cd-keys och s�nt krafs n�r man spelar battlefield, warcraft 3 osv ..

G�r �ven dela filer

Posted by P4z! on Sep-27-2005 10:38:

Provade nyss Call of Duty 2 demot, det �r minst lika bra som f�rra spelet! Ljudeffekterna och r�sterna upplevde jag mycket mer imponerande och trov�rdigare i det h�r spelet, n�got som h�jer spelupplevelsen avsev�rt.

Ladda ner det h�r: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spe..._2/cod2demo.exe

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »