TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by magrec on Mar-08-2004 09:14:

euh ff vraagje moet ik persoonlijk mijn oordelen pm'en of het oordeel wat kolkie en ik samen hebben gemaakt over de mixen doorgeven?

Posted by Switch on Mar-08-2004 09:26:

eigen beoordeling + uitleg van alle mixen

Posted by kolkiewolkie on Mar-08-2004 13:04:

quote:
Originally posted by magrec
Euh ik ben van het weekend behoorlijk brakjes geweest heb nog niet met kolkie kunnen overleggen welke 2 mixen door kunnen gaan.

Gerdinand mail me ff op [email protected]

done

nadere beoordeling van de afvallers volgt nog

Posted by dj_spare on Mar-08-2004 15:33:

net zoals voor de DJ's, is voor de juryleden vandaag ook de deadline!! *hint*

Posted by Little Theseus on Mar-08-2004 15:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Betekent dat dat je in mijn groep zit/zat Bastiaan?

Homo! Daar mogen we niet over communiceren toch? En nee, ik zit niet in jouw poule

Posted by kolkiewolkie on Mar-08-2004 16:17:

LOL, ik lees nu in andere posts dat Switch de eer heeft om alles bekend te maken.. naja, dat waren dan weer 1200 loosgetypte karakters .

Posted by DJ D-Man on Mar-08-2004 16:18:

Beoordeling verstuurd, Swich!

Trouwens, vandaag is de deadline voor juryleden, dus volgens mij ben ik gewoon op tijd hoor

Posted by total woot on Mar-08-2004 17:03:

Nope deadline was toch gister??

D-MAN kom es ff online, ik zie dat we t niet eens zijn, overleg zsm gewenst!!

Posted by magrec on Mar-08-2004 17:46:

Zow ben thuis ik heb nu ff tijd om de boel door tegeven.

Sorry jongens maar ik was gister zwaar brak (ut was weer een ouderwetse bierzaterdagavond/nacht)

Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 18:13:

Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!

Zo...dat moest ik ff kwijt!

Posted by total woot on Mar-08-2004 18:18:

quote:
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!

JE HAALT ME DE WOORDEN UIT DE MOND!!!
Jullie zullen t allemaal best druk hebben met school/drinken/weetikveelwat, maar t is nogal frustrerend als je niet mee kunt doen omdat er mensen zijn die zich opgeven, (en dus een plekkie bezetten) die vervolgens niets van zich laten horen, en vervolgens Juryleden die ook niets van zich laten horen...

om maar ff in herhaling te vallen, doe dan gewoon NIET mee!

Posted by Jesse on Mar-08-2004 18:21:

quote:

EENS

en nog ff een dankwoord aan Switch die zoveel moeite heeft gedaan (Y)! Top man! Uiteraard ook de juryleden bedankt en nu ga ik weer verder oefenen want ik wil toch wel verder komen de volgende keer

Posted by magrec on Mar-08-2004 18:26:

quote:

Hehe je hebt wel gelijk hoor bram maar goed switch heeft nu mijn resultaten iig. Ik had zaterdag mijn score ook al kunnen doorgeven heb ik niet gedaan. Stom.

Posted by snitz on Mar-08-2004 18:46:

Respect voor Switch toppie!

Posted by Switch on Mar-08-2004 18:48:

ik mis nog de uitslagen van kolkiewolkie en van gtrecords.
ik neem aan dat die van kolkie ergens deze avond nog binnenkomen en gtrecords heb ik een email gestuurd met de vraag offie wil opschieten.

voor de rest weinig problemen alleen lastige juryleden die het oordeel niet kunnen delen met hun mede-jurylid :P

Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 19:12:

Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo??
Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis?

Posted by DJ D-Man on Mar-08-2004 19:41:

Zo, de uitslag voor poule 5 is bepaald

Posted by kolkiewolkie on Mar-08-2004 20:55:

Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden.

Posted by Switch on Mar-08-2004 21:12:

alleen gtrecords nog

Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 21:12:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden.

Volgensmij een redelijke contradictie in deze post van je. Lees eens goed na. Of ben ik de enige die het niet begrijpt/het verkeerd ziet?

Als jullie oordelen verschillend zijn, is de post van Harmen toch NIET voor jullie beide?

Frank, schiet eens op

Posted by Switch on Mar-08-2004 21:15:

als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest.

Posted by TranceFool on Mar-08-2004 21:25:

quote:
Originally posted by Switch

Heeftie sowieso de sets wel gedwonload?

Posted by dj_spare on Mar-08-2004 22:25:

quote:
Originally posted by Switch

wat morgen!~?~?

Posted by eieregooie on Mar-09-2004 03:55:

quote:
Originally posted by TranceFool
Heeftie sowieso de sets wel gedwonload?

Goeie vraag...

Posted by Creamfields23 on Mar-09-2004 08:23:

quote:
Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo??
Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis?

Ja dit kan ik me ook nog herrineren, jah! Ik heb in ieder geval nog geen contact gehad met deze kerel.

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 »