TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 »
euh ff vraagje moet ik persoonlijk mijn oordelen pm'en of het oordeel wat kolkie en ik samen hebben gemaakt over de mixen doorgeven?
eigen beoordeling + uitleg van alle mixen
| quote: |
| Originally posted by magrec Euh ik ben van het weekend behoorlijk brakjes geweest heb nog niet met kolkie kunnen overleggen welke 2 mixen door kunnen gaan. Gerdinand mail me ff op [email protected] |
net zoals voor de DJ's, is voor de juryleden vandaag ook de deadline!! *hint* 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Betekent dat dat je in mijn groep zit/zat Bastiaan? |
LOL, ik lees nu in andere posts dat Switch de eer heeft om alles bekend te maken.. naja, dat waren dan weer 1200 loosgetypte karakters
.
Beoordeling verstuurd, Swich!
Trouwens, vandaag is de deadline voor juryleden, dus volgens mij ben ik gewoon op tijd hoor 
Nope deadline was toch gister??
D-MAN kom es ff online, ik zie dat we t niet eens zijn, overleg zsm gewenst!!
Zow ben thuis ik heb nu ff tijd om de boel door tegeven.
Sorry jongens maar ik was gister zwaar brak (ut was weer een ouderwetse bierzaterdagavond/nacht) 
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje
) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!
Zo...dat moest ik ff kwijt!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt 2) ten opzichte van je mede juryleden 3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd..... Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!! Zo...dat moest ik ff kwijt! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt 2) ten opzichte van je mede juryleden 3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd..... Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!! Zo...dat moest ik ff kwijt! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt 2) ten opzichte van je mede juryleden 3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd..... Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!! Zo...dat moest ik ff kwijt! |
maar goed switch heeft nu mijn resultaten iig. Ik had zaterdag mijn score ook al kunnen doorgeven heb ik niet gedaan. Stom.
Respect voor Switch toppie!
ik mis nog de uitslagen van kolkiewolkie en van gtrecords.
ik neem aan dat die van kolkie ergens deze avond nog binnenkomen en gtrecords heb ik een email gestuurd met de vraag offie wil opschieten.
voor de rest weinig problemen alleen lastige juryleden die het oordeel niet kunnen delen met hun mede-jurylid :P
Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo??
Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis?
Zo, de uitslag voor poule 5 is bepaald 
Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden.
alleen gtrecords nog
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden. |
als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest.
| quote: |
| Originally posted by Switch als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest. |
| quote: |
| Originally posted by Switch als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest. |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Heeftie sowieso de sets wel gedwonload? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo?? Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.