TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 »


Posted by Eagle` on May-05-2004 19:35:

gaar tor gaar


edit: deze bedoel je toch ://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2004/photos/DSC00845.JPG


Posted by Zehra on May-05-2004 19:58:

nice pics meltoz


Posted by pooley on May-05-2004 20:13:

Tor, das nen Markus Schulz blik !!

En ja twas ook daar wreed warm, vooral als ge beweegt )

drup drup

En ja ik was weer zo slim der comments bij te zetten maar zwart op zwart valt nogal zwaar te lezen...


Posted by Meltoz on May-05-2004 20:18:

quote:
Originally posted by pooley
Tor, das nen Markus Schulz blik !!

En ja twas ook daar wreed warm, vooral als ge beweegt )

drup drup

En ja ik was weer zo slim der comments bij te zetten maar zwart op zwart valt nogal zwaar te lezen...


LOL
Volledig eens met die Markus Schulz blik

Peins da't deze link was: http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_39.html


Posted by TOR on May-05-2004 20:27:

quote:
Originally posted by Meltoz
Peins da't deze link was: http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_39.html


nee daar zie ik er vrij normaal uit

http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_28.html


Posted by Buoyant on May-05-2004 21:42:

quote:
Originally posted by Kaidreas
Ik verklaar mij vanaf nu, koning der voze foto's


http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_28.html


schitterend




edit: aangepast


Posted by pooley on May-05-2004 21:46:

Lukt ni buoyant

En ja kheb er 1ne uitgelaten.
Van mij. Sorry Tom


Posted by Meltoz on May-05-2004 22:15:

quote:
Originally posted by pooley
Lukt ni buoyant

En ja kheb er 1ne uitgelaten.
Van mij. Sorry Tom


Pas de probleme, mon fils... As Seb der geen problemen van maakt


Posted by pooley on May-05-2004 22:21:

hoe da ge het wist


Posted by SilentEagle on May-06-2004 14:06:

Ik kan geen klote volgen.


Posted by eieregooie on May-07-2004 14:34:



Aaaaaahhh...


Posted by pooley on May-07-2004 14:37:

<3 <3


Posted by emma on May-07-2004 18:30:

was net hele aflevering over aib (outsoon)
gaan z enog wel enkele keren heruitzenden

interview armin => http://www.musicitems.be/


Posted by Eagle` on May-07-2004 18:50:

thx emma

zwaar relext interview zeg


Posted by Meltoz on May-07-2004 19:21:

Merciekes voor de link Emma

Heb wel e paar opmerkingen:

Wat klinkt ons belgisch taaltje, toch ontzettend saai tov het hollandse...
Bij de opening van zijn DJ set, hebben ze e filpmje gedraaid, ma wa e k*** opstelling van de camera, constant zo'n stuk van de lichtconstructie voor armin zijn gezicht
BUFFERING the most of the time


Posted by Meltoz on May-07-2004 19:22:

quote:
Originally posted by eieregooie


Aaaaaahhh...


Toch e mooi foto he EI Zou e ferm koppel zijn, ni dan...?


Posted by Buoyant on May-08-2004 11:33:

bedankt voor het interview, eeeeeeerrrrrrrruuuuug leuk


Posted by TOR on May-08-2004 11:37:

kan iemand uittypen?

ik weiger zoveel te downloaden


Posted by Kaidreas on May-08-2004 13:56:

tunaboy was te zien om het scherm, heel eventjes maar ne second ofzo.


Posted by Eagle` on May-08-2004 14:19:

quote:
Originally posted by Meltoz
Merciekes voor de link Emma

Heb wel e paar opmerkingen:

Wat klinkt ons belgisch taaltje, toch ontzettend saai tov het hollandse...
Bij de opening van zijn DJ set, hebben ze e filpmje gedraaid, ma wa e k*** opstelling van de camera, constant zo'n stuk van de lichtconstructie voor armin zijn gezicht
BUFFERING the most of the time


suffe kerel die interviewer imo ? vond stukje waar Armin all� zei wel lachen.

Bij filmpje zie je Emma en frednova staan, maar dat had je al gezien waarschijnlijk

Als je filmpjes tegoed wilt zien moet je ze aan emma vragen zij heeft ze gedownload, maar blijkbaar zijn ze nu gelocked want je kunt niet niet meer saven.


quote:
Originally posted by TOR
kan iemand uittypen?

ik weiger zoveel te downloaden


zeurkous



Was een vraag over zen sets of ze veel verschillen van land tot land, of ie liever kleine of een grote zaal draait.

Ie zei dat zen sets in weze niet veel verschillen, maar ie houdt wel rekening met het publiek (hij weet bv. dat belgen houden van hardere platen, toch main publiek ), slaat een bepaalde subgenre niet aan bij het publiek zal ie ook niet verder gaan met dat in zen set. Ivm met zaal zei, dat het in principe niet uitmaakt waar ie draait zolang het publiek maar los gaat (leuke move trouwes van hem in filmpje op dat moment). Maar denk wel dat ie in zen binste kleinere ruimtes of clubs verkiest dan een main vol breezah en hardstyle lovers.

Verder ging het nog over de lables die ie opgericht heeft, omdat ie zoveel goed materiaal toegestuurd Oa. motorcycle enzo, ie was de eerste die de tune toegestuurd gekregen had. en omdat al dat goed materiaal daar maar onder het stof lag mooi te wezen, heeft ie een lable(s) opgericht.

hij had het ook nog over mike, over de tune die ze samen gemaakt hadden (intruder dus) en de back2back, dat eigelijk een geheimpje moest blijven. Die back2back was ook zuiver voor het publiek en voor de fun, was er ook aan te zien vorige week

Ow juist was ook nog een vraag waarom er zo veel nederlandse dj's aan de top staan. Weet niet goed meer wat ie juist weer zei, maar ie zei ook dat wij belgen ook wel veel mensen hebben om trots op te zijn mike, yves, fred backer, airwave enzovoort.


vraag nog over zen releases, onder meer ASOT 2004 mix cd, cd die gemixed heeft live met cd's niet met computer omdat ie de beste kwaliteit voor de luisteraar wou bekomen. Ie had het ook nog over bepaalde artiesten die vroegen om trecks voor deze mix-cd te maken oa. Remy vroeg dat. Echt top wist ik niet. Verder ging het ook nog over de manier van mixen, dat ie mixt in toonhoogten enzovoort.

Hij had het ook over die Classical translation,klassieke stukken die ie samen gedaan heeft met een pianist. Die dan later geremixed zijn door andere artiesten, ook een remix van Armin zelf, ...

Hadden het ook over zen nieuwe album, waarvan er al 5 trecks klaar zijn, verschijnt pas april volgend jaar, als ik me nog goed herriner.


Anyway zou interview zelf beluisteren als ik van jou was, Armin vertelt het op zon super relexte manier, echt pleziet om naar te luisteren


Posted by Wildfir3 on May-08-2004 14:25:

nou wat ben jij errug strak man eagle, helemaal top


Posted by Eagle` on May-08-2004 14:28:

quote:
Originally posted by Wildfir3
nou wat ben jij errug strak man eagle, helemaal top



alles flex joh ?


Posted by pooley on May-08-2004 14:40:

Wheheh


Posted by Buoyant on May-08-2004 16:26:

heey boys

laten we allen nou eeeffe joffel houden,
dan kanne we sow snel mowgelijk door voor en bak koffie
met of sonder sauwseizenbroodje, wat jij wil
je kiest maar waar jij je helemaal lekker bij voelt,
maar dus nu eerst ff breaken
dan zijn we derna weer fris voor te golfeeuh of te hokeyeuh
en als we naar huis rijden trekken we bij de febo nog snel even een kroketje uit de muur,
nou wat zeg je daar fan?


Posted by SilentEagle on May-08-2004 18:02:

Ken ik bij dat sauwseizenbroodje een suderans of twee krijgeh?


Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.