TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 »
gaar tor gaar 
edit: deze bedoel je toch ://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2004/photos/DSC00845.JPG
nice pics meltoz 
Tor, das nen Markus Schulz blik !!
En ja twas ook daar wreed warm, vooral als ge beweegt
)
drup drup 
En ja ik was weer zo slim der comments bij te zetten maar zwart op zwart valt nogal zwaar te lezen...
| quote: |
| Originally posted by pooley Tor, das nen Markus Schulz blik !! En ja twas ook daar wreed warm, vooral als ge beweegt )drup drup ![]() En ja ik was weer zo slim der comments bij te zetten maar zwart op zwart valt nogal zwaar te lezen... |


| quote: |
| Originally posted by Meltoz Peins da't deze link was: http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_39.html |

| quote: |
Originally posted by Kaidreas Ik verklaar mij vanaf nu, koning der voze foto's |

Lukt ni buoyant 
En ja kheb er 1ne uitgelaten.
Van mij. Sorry Tom 
| quote: |
| Originally posted by pooley Lukt ni buoyant ![]() En ja kheb er 1ne uitgelaten. Van mij. Sorry Tom |
As Seb der geen problemen van maakt
hoe da ge het wist 
Ik kan geen klote volgen. 
Aaaaaahhh... 
<3 <3

was net hele aflevering over aib (outsoon)
gaan z enog wel enkele keren heruitzenden 
interview armin => http://www.musicitems.be/
thx emma 
zwaar relext interview zeg
Merciekes voor de link Emma 
Heb wel e paar opmerkingen:
Wat klinkt ons belgisch taaltje, toch ontzettend saai tov het hollandse...
Bij de opening van zijn DJ set, hebben ze e filpmje gedraaid, ma wa e k*** opstelling van de camera, constant zo'n stuk van de lichtconstructie voor armin zijn gezicht
BUFFERING the most of the time

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Aaaaaahhh... |
Zou e ferm koppel zijn, ni dan...?
bedankt voor het interview, eeeeeeerrrrrrrruuuuug leuk
kan iemand uittypen?
ik weiger zoveel te downloaden 
tunaboy was te zien om het scherm, heel eventjes maar ne second ofzo.

| quote: |
| Originally posted by Meltoz Merciekes voor de link Emma ![]() Heb wel e paar opmerkingen: Wat klinkt ons belgisch taaltje, toch ontzettend saai tov het hollandse... Bij de opening van zijn DJ set, hebben ze e filpmje gedraaid, ma wa e k*** opstelling van de camera, constant zo'n stuk van de lichtconstructie voor armin zijn gezicht BUFFERING the most of the time |
? vond stukje waar Armin all� zei wel lachen. | quote: |
| Originally posted by TOR kan iemand uittypen? ik weiger zoveel te downloaden |
), slaat een bepaalde subgenre niet aan bij het publiek zal ie ook niet verder gaan met dat in zen set. Ivm met zaal zei, dat het in principe niet uitmaakt waar ie draait zolang het publiek maar los gaat (leuke move trouwes van hem in filmpje op dat moment). Maar denk wel dat ie in zen binste kleinere ruimtes of clubs verkiest dan een main vol breezah en hardstyle lovers.
nou wat ben jij errug strak man eagle, helemaal top 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 nou wat ben jij errug strak man eagle, helemaal top |
Wheheh 
heey boys
laten we allen nou eeeffe joffel houden,
dan kanne we sow snel mowgelijk door voor en bak koffie
met of sonder sauwseizenbroodje, wat jij wil
je kiest maar waar jij je helemaal lekker bij voelt,
maar dus nu eerst ff breaken
dan zijn we derna weer fris voor te golfeeuh of te hokeyeuh
en als we naar huis rijden trekken we bij de febo nog snel even een kroketje uit de muur,
nou wat zeg je daar fan?
Ken ik bij dat sauwseizenbroodje een suderans of twee krijgeh?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.