TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part III
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
DAt ik dit nog ooit zou typen 
Britney spears - everytime (scumfrog remix)
Die kerel bij dance department gister ook "het is em gelukt, hij heeft britney spears nog geiler laten klinken"
Vooral de kreuntjes doen het goed 
Electric Movement - Intruder
Dit was mijn "most wanted ID"
Armin draaide deze techno knaller nog op Ocean Diva en Ferry Corsten op Qontact... echt een zwaar lekkere plaat!
Moonrush - Risky Business (Arc in the Sky Remix)
Erg vette dreamtrance!
| quote: |
| Originally posted by moogwai Electric Movement - Intruder |
niet zo nieuw maar wel geweldig!
Queen - Motherlove (Darius & Stealthy mercury mix)
weer een Stealthy productie die erg goed te pruimen is! w00!
| Originally posted by Menno Wereldnummer inderdaad. Is dit nou het nummer van Armin en MIKE of heeft iemand weer blij zitten te doen met de tags? |
Chiapet - Westworld (Skylark Mix)
Deep Dish draaide hem toen op Everybody, en Sander Kleinenberg draaide hem op Revolution (1e nr wat je hoort in de mp3!)
| Originally posted by TOR hehe, dit is wel degelijk Mike & Armin |
Ik doe er voor de verandering maar eens een beschrijving bij 
Liam Shachar - Senses (Sphere's Smart Ass Remarks Remix)
Plaat is al uit 2003 en staat op het Tribalicious album van de Filterheadz. Het is volgens mij tech-house. In ieder geval een plaat met een enorme drive erin. De kick, bass en percussie zorgen ervoor dat je wel moet bewegen. Erg vet.
Rene Amersz - Back Into The Funk
Zo staat de track tenminste ge-ID'ed in de verschillende fora. Beetje hetzelfde verhaal als de plaat hierboven. Plaat met een goeie drive.
Mode2 - Loudbasis
Van het Caves of Joy album en uit de set van Sander Kleinenberg @ Fokused (02-04-04). Vette tech-house plaat ook weer.
| Originally posted by Djeebie Ik doe er voor de verandering maar eens een beschrijving bij ![]() Rene Amersz - Back Into The Funk Zo staat de track tenminste ge-ID'ed in de verschillende fora. Beetje hetzelfde verhaal als de plaat hierboven. Plaat met een goeie drive. Mode2 - Loudbasis Van het Caves of Joy album en uit de set van Sander Kleinenberg @ Fokused (02-04-04). Vette tech-house plaat ook weer. |