TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 »
| quote: |
| Originally posted by _Jedi ^thx mannen .. dju kga echt nen agenda moeten maken met die al die feestjes erin .. .. |
*bump*
Volgende week is het dus zover, en ik hoop dat we toch wel wat volk mogen verwelkomen! Het uur is misschien wat ongebruikelijk, maar dat doet niet af aan het feit dat dit een leuk feestje met goeie muziek gaat worden, en daarbij ook helemaal niet duur! 

^ok� .. noticed. 
| Originally posted by _Jedi ^ok� .. noticed. |
^De Vita in zottegem .. ben ik ook een paar maal binnen geweest.
Maar ga toch liever naar The Smash.
Ik zit met een probleem: ik moet kiezen tussen 'Arise' (11 december in Nijmegen) of INNERCITY (18 december in Amsterdam)
Ik denk wel dat de sfeer beter zal zijn op Arise, maar ik ben nog nooit op zo'n groot idt-evenement in amsterdam geweest met zoveel goeie dj's zoals: Ferry Corsten, Gabriel&Dresden, Black&Jones, Marco V, Rank 1, Cor Fijneman, .....
Nu is met de actie van idt INNERCITY zelfs goedkoper dan Arise als je met twee personen bent (1 kaartje = toegang voor 2 personen). Je moet dus maar 25 euro betalen!!!
Wie kan mij overtuigen om naar ��n van de twee te gaan??
^Ik zou voor Innercity gaan, spreekt mij iets meer aan dan een Arise. Maar zou me best op de 2 feestjes evengoed amuseren.
Kga naar alletwee jong, er zal wel een beta-delegatie naar de twee gaan zeker?
| Originally posted by Freezel You're suprised or do you think I'm crazy to do it? |

| Originally posted by Beaufix No, you are not crazy, you are just TA ![]() I'm just surprised of the price ... |
I'm sure you will have a great time there
Ik zag op de site van Rank 1 het volgende staan:
February 11 ??? / Antwerp / Belgium 02:00 - 04:00
Welke party zou dit kunnen zijn?
dit weekend in dendermonde:
http://www.partystation.be/
en ik kan nie gaan tedoeme, dan is er nekeer iets te doen
| Originally posted by djcresto dit weekend in dendermonde: http://www.partystation.be/ en ik kan nie gaan tedoeme, dan is er nekeer iets te doen |
| Originally posted by Xilver Eej joenge, kom eens naar trancEmotion zeg |
Morgen champagnefuif 
champagnefuif
| Originally posted by Nyah Morgen champagnefuif ![]() champagnefuif |
| Originally posted by pooley zie ik scheel of staat daar geen 'plaats' en 'beginuur' op? |

aaaah "slices" is een plaats. 
| Originally posted by FUSyke Ik zag op de site van Rank 1 het volgende staan: February 11 ??? / Antwerp / Belgium 02:00 - 04:00 Welke party zou dit kunnen zijn? |
kheb hier al een pak vrijkaarten voor illusion en sotto's op 17 december. Is er dan nog wat anders te doen?
| Originally posted by Aur�lie Werd er trouwens al vermeld dat maandelijks op vrijdag Rob Styles en DJ Danjo (Primer - NL) een 3-uur durende dj-set komen verzorgen tijdens 'the rising sun'. |
Rising Sun was vroeger een party de derde vrijdag vd maand met iets betere trance dan gewoonlijk en vaak ook een guest. Vanaf nu is het dus met bovengemoemden. Alleen maar goed nieuws natuurlijk
. Welke vrijdag het vanaf nu gaat zijn weet ik niet.
Wat, waar, hoeveel,...?
In club Illusion te Lier
. Check www.illusion.be. Site is wel niet erg up to date. De nieuwe programmatie is nog niet bekend. Sorry dat het niet duidelijk was dat het daar te doen was
.
*makes mental note*
can't miss it, is ni ver