TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday ...
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
Eej gasten stop is allemaal met verjaren, lastigaards.
Ik verjaar in november, en ineens moet iedereen in november of december verjaren zene
Stelleke na�pers...
^zwegt joenge...
das nu al heel den dag e da gij zit te zagen. gvd
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^zwegt joenge... das nu al heel den dag e da gij zit te zagen. gvd |
ooooooo. meneer rijdt ook is wa sneller ze. en tis precies of de wereld ligt aan u voeten.
btw ge dacht gisteren dat ik uwen auto serieus ging crashen e???
hihihi ge moest u gezicht is zien. 
Lol, toen'k der langs de weg stond ofwa? Nee gast 
Trouwens, ge hebt gezien da ge met dien auto af en toe eens wa hardhandig moet zijn he 
*mot* aaah, licht marcheert terug ze
peugot-kwaliteit, kan niet mislopen
Er is er weer eentje jarig, het is niemand minder dan onze Dark Apostle!!!!
Proficiat!
happy B-day
zij blij dat ge nog nie in de bouw werkt, of ge had ws serieus kunnen trakteren
en meestal zijn ze niet tevreden als de mammie het zelf heeft gemaakt 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ... en meestal zijn ze niet tevreden als de mammie het zelf heeft gemaakt |
ne gelukkige verjaardag!
Gelukkige verjaardag Rafic! Maak er een fijn feestje van, met tepelklemmen en courgettes en soortgelijke dingen!

gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd ( me maakt toeters en bellen geluidjes)
Ja dinges, gelukkige verjaardag enzo van die dinges, kendet
Danku danku lieve troetelkonijntjes van me, ben weer 1 winter gaarder, nog een goei 37 dertig te gaan een ik mag terug in bed duikelen met meisjes die zo oud zijn als ik nu ben
BTW ik heb mijn verjaardag redelijk bescheiden gevierd 
congrats m8!
beetje laat...
Gefeliciteerd Rafic! 
ow ja, rafic,beetje laat, ma toch nog proficiat!
22 juli -->me 
En ne gelukkige verjaardag voor iedereen da ik al gemist heb dit jaar
Beter laat da nooit eh 
| quote: |
| Originally posted by Mystique 22 juli -->me |
Ik merk nu dat we iemand vergeten zijn, gert was de 21e jarig. Niemand die dat is opgevallen?
Anyways, congrats, hoe oud zijt ge geworden?
Oooooooooooooow sorry Gert, happy belated birthday in elk geval moatje!
Ne gelukkige, Gert! 
Toch nog ne late gelukkige verjaardag Gert! 
Nen geloekige veraardag..
Bter laat dan nooit: ne gelukkige verjaardag 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.