TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by JayBee on Dec-03-2003 11:53:

Re: tips

quote:
Originally posted by staz
vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt.
hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-03-2003 13:14:

Re: Re: tips

quote:
Originally posted by JayBee
hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast.

Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen

Posted by dbl on Dec-03-2003 14:53:

Re: Re: Re: tips

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen

gnäller tycker jag inte du gör, men kärring e du fanimej

Posted by JayBee on Dec-03-2003 15:12:

steffo: jo men det är ju lite sent nu. anledningen varför jag tycker det skulle vara en bra ide är för att då kan man använda en bild tråd som ett arkiv.. typ vem var det nu igen, jo jag kan kolla i bild tråden. men det går ju inte nu för det finns typ 30 sidor och en bild på vart annan sida :P lite stränghet kan löna sig.

Posted by nekholm on Dec-03-2003 17:30:

En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt

Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.

Eller en SWETA fotosida.

Eller en relativt bild på mej (från 29.10):

(Ganska orakad där, ännu orakadare nu )

Posted by St_Andrew on Dec-03-2003 17:35:

quote:
Originally posted by nekholm
En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt

Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.

Eller en SWETA fotosida.

isf en sweta fotosida, där man enkelt kan bläddra. men aja, kommentarer i den här tråden tycker jag bar ae bra.... blir roligare så ju

Posted by JayBee on Dec-03-2003 17:41:

jo men då skulle nån behöva ansvara för det hela, varken sig man väljer en websida, dubbel tråd eller allt i första posten. det gäller väl helt enkelt att nån tar itu med det hela

nekholm: kommer du från mehico eller?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-03-2003 17:45:

Jag har faktiskt funderat på några månader att göra en enkel sida som vi SWETAs har tillgång till där vi kan lägga upp bilder... dels på oss själv och dels på fester vi har vart på... inte som en comunity utan mer som en sida med samlade bilder för alla nyfikna

Om nån bara kunde hjälpa mig få igång min webserver så hostar jag... Har ju även tänkt länge hosta min FTP och ShoutCast där 24/7 ett bra tag också....

Posted by St_Andrew on Dec-03-2003 17:49:

annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara...

Posted by SteveTranz4ever on Dec-03-2003 17:53:

quote:
Originally posted by St_Andrew
annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara...
Som sagt... mitt hinder har vart en server så...

Ja kan göra en... ge mig ett konto på din FTP där jag kan uppa allt och sen är det bara att jag börjar samla bilder...

Posted by St_Andrew on Dec-03-2003 18:20:

kolla din pm inbox nu så ska du se

Posted by nekholm on Dec-03-2003 18:41:

quote:
Originally posted by JayBee
nekholm: kommer du från mehico eller?

Nope, kommer från och har alltid bott i Finland Ser jag ut som en Mehicoare?

Posted by JayBee on Dec-03-2003 18:59:

quote:
Nope, kommer från och har alltid bott i Finland Ser jag ut som en Mehicoare?
hehe jo det kan man säga

Posted by Aendy on Dec-03-2003 19:24:

quote:
Eller en relativt bild på mej (från 29.10):

Ännu en till citat-tråden?

Posted by Smekbar on Dec-03-2003 19:53:

här e jag... lite trött... men men..

Posted by nekholm on Dec-04-2003 07:00:

quote:
Originally posted by Aendy
Ännu en till citat-tråden?

Hehe, varsågod bara Skulle ju stå "En relativt ny bild.."

Posted by dbl on Dec-16-2003 19:00:

tänkte att ni kunde ta o få se ett nytt litet foto på moi

Posted by SWE_TRANCE on Dec-16-2003 22:06:

quote:
Originally posted by dbl
tänkte att ni kunde ta o få se ett nytt litet foto på moi

ohh, ingen dålig porrbelysning du smällt upp där..

Posted by keddo on Dec-16-2003 23:29:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Haha

Posted by dbl on Dec-17-2003 17:55:

quote:

hehehehehe.... klaaaaaaart

Posted by SWE_TRANCE on Jan-30-2004 07:52:

Ryyykande färsk bild som min arbetskamrat tog imorse

Posted by dbl on Jan-30-2004 10:33:

ser rätt trött ut swe_trance

Posted by SWE_TRANCE on Jan-30-2004 11:13:

quote:
Originally posted by dbl
ser rätt trött ut swe_trance

hehe, som sagt så togs kortet precis när jag kom innanför dörren på jobbet..
Alltid nyvägen innan 10.00

EDIT: ska nog vara "nyvaken" här över, verkar inte ha vaknat än..

Posted by Jeremy H on Jan-30-2004 11:27:

quote:
hehe, som sagt så togs kortet precis när jag kom innanför dörren på jobbet..
Alltid nyvägen innan 10.00

Säkert att du är vaken efter 10.00?
Syftar på "nyvägen"

Posted by Johan (DJ Irish) on Jan-30-2004 11:57:

Jag och Ciacomix, taget på en liten fest i Harrisburg (USA) i November. Vem som är vem får ni själva lista ut

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »