TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Re: tips
| quote: |
| Originally posted by staz vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt. |
Re: Re: tips
| Originally posted by JayBee hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast. |
Re: Re: Re: tips
| Originally posted by SteveTranz4ever Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen |
steffo: jo men det är ju lite sent nu. anledningen varför jag tycker det skulle vara en bra ide är för att då kan man använda en bild tråd som ett arkiv.. typ vem var det nu igen, jo jag kan kolla i bild tråden. men det går ju inte nu för det finns typ 30 sidor och en bild på vart annan sida :P lite stränghet kan löna sig.
En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt 
Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.
Eller en SWETA fotosida.
Eller en relativt bild på mej (från 29.10):
(Ganska orakad där, ännu orakadare nu
)
| Originally posted by nekholm En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt ![]() Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten. Eller en SWETA fotosida. |
jo men då skulle nån behöva ansvara för det hela, varken sig man väljer en websida, dubbel tråd eller allt i första posten. det gäller väl helt enkelt att nån tar itu med det hela 
nekholm: kommer du från mehico eller?
Jag har faktiskt funderat på några månader att göra en enkel sida som vi SWETAs har tillgång till där vi kan lägga upp bilder... dels på oss själv och dels på fester vi har vart på... inte som en comunity utan mer som en sida med samlade bilder för alla nyfikna
Om nån bara kunde hjälpa mig få igång min webserver så hostar jag... Har ju även tänkt länge hosta min FTP och ShoutCast där 24/7 ett bra tag också....
annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara...
| Originally posted by St_Andrew annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara... |
kolla din pm inbox nu så ska du se 
| Originally posted by JayBee nekholm: kommer du från mehico eller? |
Ser jag ut som en Mehicoare?
| Originally posted by nekholm Nope, kommer från och har alltid bott i Finland Ser jag ut som en Mehicoare? |
| Originally posted by nekholm Eller en relativt bild på mej (från 29.10): |
här e jag... lite trött... men men.. 

| Originally posted by Aendy Ännu en till citat-tråden? |
Skulle ju stå "En relativt ny bild.."
tänkte att ni kunde ta o få se ett nytt litet foto på moi 

| Originally posted by dbl tänkte att ni kunde ta o få se ett nytt litet foto på moi ![]() |
| Originally posted by SWE_TRANCE ohh, ingen dålig porrbelysning du smällt upp där.. |
| Originally posted by SWE_TRANCE ohh, ingen dålig porrbelysning du smällt upp där.. |
Ryyykande färsk bild som min arbetskamrat tog imorse 

ser rätt trött ut swe_trance 
| Originally posted by dbl ser rätt trött ut swe_trance |

| Originally posted by SWE_TRANCE hehe, som sagt så togs kortet precis när jag kom innanför dörren på jobbet.. Alltid nyvägen innan 10.00 |
Jag och Ciacomix, taget på en liten fest i Harrisburg (USA) i November. Vem som är vem får ni själva lista ut