TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
hmmm, ska bli spännande att skriva tenta nu om 1 timme, eftersom jag inte har somnat ännu 
afan, plaxa iväg till plugget om 10 min 
se på vilken lektion jag somnar 
uppe heeeeela natten, inte bra, nej nej nej 
Har vart as bakis hela dagen
Sen var det hem till en polare för att planera resa sommaren 2003... så nyss kom man hem från han...
Fan va trött jag e..... natt / Steve
jag e pigg...har inget att göra....har sååå jävla tråkigt...men jag pallar inte å sova än
För att jag varit och rockat med mina päron på The Dubliner´s "AND I WOULD WALK FIVEHUNDRED MILES....."
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har vart as bakis hela dagen Sen var det hem till en polare för att planera resa sommaren 2003... så nyss kom man hem från han...Fan va trött jag e..... natt / Steve |
Over and out for me today....Börjar bli alldeles för trött här....
Måste sova om jag ska orka med morgondagen....

| Originally posted by x-dream Jaså varit ute å slagit runt nu igen.... Men ändå så har du inte lagt dig ännu steve.... |
kom precis hem... har varit ute och festat och så råkade datorn vara på.. trodde jag hade stängt av den, men det va lite error så jag tänkte jag skulle checka läget innan jag la mig
fastnat med musik från Skazi och har ingen lust att lägga mig i sängen 
(hehe, detta var då den första gången ja posta i denna tråd... va får man då? som förstposterska?
Ja du ... du kan få en kram av mig så kan jag bjuda på en öl
Själv ska jag hoppa i säng nu... känner fortfarande spattig sen jag fick reda på den nya infon om Valborgs Kryssningen...
Go natt...
"Chillar" TA-forumen lite å lyssnar på musik...
Känner på mig att jag kommer vara gristrött imorrn när jag ska upp till 13h arbetsdag.. 
För jag har så mycket partyinfo som jag bara måste dela med mig
he he he he he he
| Originally posted by Gaby För jag har så mycket partyinfo som jag bara måste dela med mig he he he he he he |
posta mer
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja du ... du kan få en kram av mig så kan jag bjuda på en öl |
btw, ja dricker inte öl, men tack ändå...
bra fråga, borde verkligen lägga mig nu känner jag... får se om jag gör det 
Nej nu drar jag in i La la land.. zzZzzzZZz!
| Nej nu drar jag in i La la land.. zzZzzzZZz! |
kanske borde ta och skaffa medicin eller nått :S
uhh, den här threaden fanns visst fortfarande :O
trodde först att det var min mail som börja spöka (igen). det var ju ett j**la tag sen jag besökte TA forumsen senast
(typ. Sep. 2001)
| Originally posted by cviper uhh, den här threaden fanns visst fortfarande :O trodde först att det var min mail som börja spöka (igen). det var ju ett j**la tag sen jag besökte TA forumsen senast (typ. Sep. 2001) |
| Originally posted by cviper uhh, den här threaden fanns visst fortfarande :O trodde först att det var min mail som börja spöka (igen). det var ju ett j**la tag sen jag besökte TA forumsen senast (typ. Sep. 2001) |
bra fråga...jag borde sova nu egentligen eftersom jag ska läsa nätverk imorrn på morgonen å sen e jag klar för dagen....myyycket ansträngande dag 
Sitter & lyssnar på Sunshine Live fortfarande..började lyssna vid 22:30 
för jag har inget liv????
nu får jag ta och kasta in handuken. känns som lyset är tänt men ingen är hemma..