TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by Chicane on May-05-2005 08:11:

quote:
Originally posted by AversusZ
Zijn er hier nog mensen aan de gang met World Of Warcraft?

Silvermoon:
lvl 60 human rogue
lvl 43 night elf druid
lvl 14 human priest
lvl 1 human paladin

Posted by Jesse on May-05-2005 09:38:

quote:
Originally posted by AversusZ
Ben zelf momenteel lv 55 paladin. Heb gelukkig een gratis mount gekregen

zit zelf op Shattered Hand server.

Ik vond alleen het Honor systeem niet zo goed uitgewerkt. Wordt nu een hoop gecampd etc.

Gratis? Quest ofzo? Honor system vind ik nog wel lachen, alleen echt irri als je bij Tarren Mill gaat questen etc, continu 'Tarren Mill is under attack'. Totale chaos daar. Alliance is vet in de meerderheid maar meestal niet georganiseerd, en met je lvl 39 doe je zo weinig tegen lvl 60 :P

quote:
Originally posted by Chicane
Silvermoon:
lvl 60 human rogue
lvl 43 night elf druid
lvl 14 human priest
lvl 1 human paladin

tijd teveel??

Posted by ahp2002 on May-05-2005 09:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Huh, heb jij hem al wel???? Gvd!!! Waarom issie er nog niet voor de PS2! Ik wacht al meer dan 2 maanden!!! Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

jah, hijs ook nog niet uit voor xbox hoor

Posted by SnuggLe on May-05-2005 10:20:

quote:
Originally posted by ahp2002
jah, hijs ook nog niet uit voor xbox hoor

Hoe kom jij er dan aan?

Posted by MaGiK54 on May-05-2005 16:01:

Wat betaal je nou per maand voor World of Warcraft ?

Posted by dj_spare on May-05-2005 16:05:

quote:
Originally posted by Jesse
Gratis? Quest ofzo? Honor system vind ik nog wel lachen, alleen echt irri als je bij Tarren Mill gaat questen etc, continu 'Tarren Mill is under attack'. Totale chaos daar. Alliance is vet in de meerderheid maar meestal niet georganiseerd, en met je lvl 39 doe je zo weinig tegen lvl 60 :P

Ik zit op Agamaggan, de vervloekte spaanse server (stelletje baters lopen van alles in het spaans te ouwehoeren en ze kunnen geen engels) ben nu lvl50 Warrior

PVP Honor systeem is inderdaad niet super uitgewerkt, en vooral bij TM en SS zijn er de hele dag battles

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat betaal je nou per maand voor World of Warcraft ?

13 euro

Posted by MaGiK54 on May-05-2005 16:07:

13 euro.....

Hoop geld om een game online te spelen.....

Posted by SnuggLe on May-05-2005 16:47:

quote:
13 euro.....

Hoop geld om een game online te spelen.....

Nou, ik heb het spel gezien en het ziet er dik vet uit!
Als ik het zou hebben, zou ik echt hele dagen aan het spelen zijn, volgensmij is het SUPERRRRRRRRRRRRRRR verslavend!

Alleen voor dit spel zou ik al een nieuwe computer willen kopen.... en ik ben aan het kijken

Posted by basvh on May-05-2005 16:59:

ik zou graag een cube willen want er is immers niks mooiers dan met een besnorde loodgieter op paddenstoelen springen. Helaas heb ik geen leven meer op het moment dat ik een nieuwe console zou aanraken. Dus ik begin er niet meer aan

Posted by Chicane on May-05-2005 20:39:

quote:
Originally posted by Jesse
tijd teveel??

Het scheelt dat ik al sinds november speelt en precies weet waar alle npc's/items/etc zitten (www.thottbot.com). Wel tijd teveel ja, spel is mega verslavend, al heb ik wel perioden dat WoW mn strot uit komt, dan even een dag of 2 niet aanraken en je bent weer addicted. Bovendien heb ik een zeer goeie guild, bijna klaar om Onyxia en Molten Core eens te verkennen We zijn helaas niet de eerste, maar als we Onyxia verslaan wel de 3e of 4e guild van Silvermoon, en Ragnaros is nog maar 1x verslagen op Silvermoon

Posted by SnuggLe on May-05-2005 22:02:

quote:
Het scheelt dat ik al sinds november speelt en precies weet waar alle npc's/items/etc zitten (www.thottbot.com). Wel tijd teveel ja, spel is mega verslavend, al heb ik wel perioden dat WoW mn strot uit komt, dan even een dag of 2 niet aanraken en je bent weer addicted. Bovendien heb ik een zeer goeie guild, bijna klaar om Onyxia en Molten Core eens te verkennen We zijn helaas niet de eerste, maar als we Onyxia verslaan wel de 3e of 4e guild van Silvermoon, en Ragnaros is nog maar 1x verslagen op Silvermoon

Dit klinkt alleen al stoer. Damn, ik wil dat spel BAD!

Posted by AversusZ on May-05-2005 22:14:

quote:

Gaaf! Ik zat laatst een filmpje te kijken hoe Onyxia werd verslagen. Niet te geloven dat! Iedereen beuken erop en de rest de Tanks healen. Moet je echt wel goeie strategie en iets van teamspeak of ventrillo gebruiken wil je dat halen.

Posted by basd on May-06-2005 01:00:

Nerds.

Posted by Chicane on May-06-2005 10:27:

[comicbookman]i prefered to be called No-Life, thank you[/comicbookman]

Posted by MaGiK54 on May-07-2005 22:22:

Hiero Mariokart-party met booz en waterpijp.......

Posted by Blik on May-08-2005 17:51:

zojuist Grand Theft Auto San Andreas gepre-ordered bij www.gcshop.nl voor 39,50. Heb hem op de PS2 nog niet eens uitgespeeld maar op de PC moet ik hem zeker hebben, moet alleen nog ff checken of ik wel een 8 speed DVD-speler in de computer heb zitten

Posted by AirPole on May-08-2005 19:52:

quote:
Originally posted by basvh
ik zou graag een cube willen want er is immers niks mooiers dan met een besnorde loodgieter op paddenstoelen springen. Helaas heb ik geen leven meer op het moment dat ik een nieuwe console zou aanraken. Dus ik begin er niet meer aan

Jammer dat je geen tijd hebt, volgens mij gaan ze in de lokale gamesshop hier over de toonbank voor een kleine 70 Euro! Voor een console echt SPOTgoedkoop!

Posted by MaGiK54 on May-08-2005 19:55:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Jammer dat je geen tijd hebt, volgens mij gaan ze in de lokale gamesshop hier over de toonbank voor een kleine 70 Euro! Voor een console echt SPOTgoedkoop!

Incl mariokart issie 99 euro

Posted by basvh on May-08-2005 19:58:

quote:

tweedehands of nieuw?

Posted by MaGiK54 on May-08-2005 19:58:

Nieuw man.....Cube kost geen drol tegenwoordig...

Posted by AirPole on May-08-2005 20:02:

quote:
Originally posted by basvh
tweedehands of nieuw?

Splinternieuw man

Leuke optie is ook een Resident Evil 4 Pack kopen...Een maat van me heeft dat ook gedaan en dat spel is UBERvet

Posted by basvh on May-08-2005 20:04:

nu nog ff druk met school, dan 5 weken weg en dan gaat ik ff op onderzoek uit. hehe

nieuwe xbox ziet er wel cool uit. 40 gig hardeschijf en qua games kan je spellen van de oude xbox erop doen.

Posted by MaGiK54 on May-08-2005 20:15:

quote:
Splinternieuw man

Leuke optie is ook een Resident Evil 4 Pack kopen...Een maat van me heeft dat ook gedaan en dat spel is UBERvet

Ben geen resi-fan, maar dit deel is erg uber geil ja

Posted by AirPole on May-08-2005 20:31:

quote:
Ben geen resi-fan, maar dit deel is erg uber geil ja

Ik was ook niet echt echt een RE-groupie, omdat die open-de-deur scenes en de gameplay me altijd tegenstonden, maar dit deel is heel anders! een nieuwe start imo... In het begin loop je ergens door een bebosd gebied en staan er op bepaalde plekken mediterraanse huisjes, waar soms creepy half-zombie half-mens figuren uit komen. Echt creepy!

Posted by AirPole on May-09-2005 17:25:

Dames en heren.......

De allereerste screenshots van een Playstation3 game!!!!
2 Days to Vegas:

Kijk eens naar die vette reflectie in de lak van de auto's en de rest van de zeer mooie graphics! Ik hoop wel dat dit ingame graphics zijn btw, ik denk het wel.

VET!!!!!

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »