TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
quote: |
Originally posted by tango Leama & Moor ft Ormandy - Distance Between Us (Gwill Morris Marathon Mix) Wat een tune! Beetje vergelijkbaar met 'forme' van gill. Maar ik hoor net dattie waarschijnlijk nooit uitkomt want die kutjanus van een Ormandy wil hem niet gereleased hebben ![]() |
Originally posted by DJ_Siesta Ridgewalkers vs. El - Find (Kyau vs. Albert mix) WAT EEN IMMENS GAVE REMIX!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() heerlijk hoor!! |
DT8 Project Feat Andrea Britton - Winter [DATA80CDSP]
Erg lekker nummer! Niet de allernieuwste (dec. geloof ik) maar de GD mix en de Max Graham Sidechain mix zijn echt de moeite waard, voor diegene die het nr nog niet kennen!
Originally posted by Magicbas [edit] Mensen, kan iemand mij helpen met IDen van een track....voel me echt dom ![]() ![]() Thx alvast...het blijft echt knagen in mn hoofd, en daar wil ik vanaf ![]() |
Originally posted by Magicbas DT8 Project Feat Andrea Britton - Winter [DATA80CDSP] Erg lekker nummer! Niet de allernieuwste (dec. geloof ik) maar de GD mix en de Max Graham Sidechain mix zijn echt de moeite waard, voor diegene die het nr nog niet kennen! |
Originally posted by emre Check maar ff de achterkant van je ISOS 3 cd ![]() ![]() |
Originally posted by Magicbas [edit] Mensen, kan iemand mij helpen met IDen van een track....voel me echt dom ![]() ![]() Thx alvast...het blijft echt knagen in mn hoofd, en daar wil ik vanaf ![]() |
Vadik - Mission 7 / Fate (vadik= Vadim Zhukov)
Wow!! 2 vetttte producties als je het mij vraagt! Zit echt veel energie in beide platen, echte aanraders voor de trance liefhebbers!
Originally posted by Partyhardy! En deze lyrics zijn dan weer afkomstig uit de film True Romance waarbij deze zin letterlijk wordt uitgesproken aan het einde van de film ![]() Blijft trouwens een super nummer! ![]() |
nou ja ondanks dat hij fake is... nou ja weet niet wat er fake aan is maar hij hij is gereleased door een groep die hem labeled als fake of ripped van iets.
01-santiago_nino-believe__max_grahams_sidechained_remix-xxx
MAar goed vind hem lekker... alleen ben ik benieuw welk nummer het echt is, of dat het wel correct is maar een rip? Snap dr ondertussen geen kloot meer van, jullie wel?
Santiago Niño - Mirage
Santiago Niño is erg lekker bezig de laatste tijd!
Kettel - Through Friendly Waters (cd)
Te beluisteren op http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luis...617791+20785024. Als je de dj-sets van Nathan Fake, dus met de wat vagere en rustigere tracks, kunt waarderen is dit echt een aanrader.
EnMass - Beyond Horizon / Needle Damage!
Ik vind Beyond Horizon het lekkerst, lijkt ook wat stijl betreft redelijk op hun eerdere productie CQ (seek you) die reeds bij iedereen bekend is
john o callaghan and kearney - restricted motion <--- Ook een erg lekker plaatje, wat ik inmiddels gewend ben van John De John Askew mix is ook wel aardig, maar mijn voorkeur gaat uit naar de original mix.
Originally posted by Partyhardy! Santiago Niño - Mirage ![]() Santiago Niño is erg lekker bezig de laatste tijd! ![]() |
01-radiohead-where_you_end_i_begin__leama_and_moor_remix
wowiee is toch wel lekker... vooral die break erin
Originally posted by LightForce 01-radiohead-where_you_end_i_begin__leama_and_moor_remix wowiee is toch wel lekker... vooral die break erin ![]() |
Krijg maar geen genoeg van Rachel Starr
Girl Nobody - Why I Am Alone (Delikate Imposters Mix)
Girl Nobody - Why I Am Alone (Wrecked Angle Mix)
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
Nick Thompson - Spice Fire
Miss Kittin - Profectional Distortion (Subsky In Your Face Mix)
Veracocha - Carte blanche
Originally posted by Ultravibe! Veracocha - Carte blanche ![]() |
Originally posted by HiGH_NrG Het gaat om hitjes van deze tijd... ![]() |
Fred Numf Vs. Etienne Overdijk - Hear An Echo (Original Vocal Mix), vette hookline in t midden
oh en ik kwam deze tegen op een ftp van een label owner: Progresia - After Universe (Perry O'Neill en Özgur Can Remix), leuk stuwend kabbelend prog nrtje
Rene Amesz - A red cream soda
60/40 - Cupboard love (Rene Amesz remix)
Odessee - Maya
Markus Schulz - Sentient
Radiate - Ocean Drive
Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix)
Silent Electra - Headliner
The Chosen Few vs Tears For Fears - Everybody wants to rule the world (Open Air Remix)
Wat hardere muziek:
Viper XXL - Doin'n selling drugs (Techno)
Zatox - Overdose (Hardstyle)
Zatox - Good Vibration (Hardstyle)
Zany vs Duro - Our Power (Hardstyle)
Pavo & Zany - S.E.X. (Hardstyle)
Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix) (Hardtrance)
Hennes & Cold - Born Blind (Hardtrance)
Evil Activities - Back on Track (Hardcore)
Ik ben verliefd op Bluefish feat. Anita Kelsey - Been Too Long uit een set van Eelke Kleijn op ETN, heerlijk!