TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 »
@win
asdf
After_Forever
Asperge ![]()
bloodflower
Cosmic
Daanq
dj_spare
eieregooie
elricex
Esrem
Falcon-X
flew
franzelare
jal
jp
keldana
kniggi
M_Peror
MagicImpuls
MaGiK54
Marciemarcs
Matthijs
MennoB
moogwai
Muppy
Nic�lsche
nwopper
nz-fan
octaaf
Passiva
raoel
Remy D
RenM
rockabye
Roger
Shadow
Stephan B
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
visje
Ik heb echt zon zin in vanaaf!! Ik ga nu maar ff naar bed denk ik, anders heb ik straks nog last van n jetlag en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik ben blij want ik ben erbij!!! (Y) ![]() @win asdf After_Forever Asperge bloodflower Cosmic Daanq dj_spare eieregooie elricex Esrem Falcon-X flew franzelare jal jp keldana kniggi M_Peror MagicImpuls MaGiK54 Matthijs MennoB moogwai Muppy Nic�lsche nwopper nz-fan octaaf Passiva raoel Remy D RenM rockabye Roger Shadow Stephan B Tom Lont Tomaz TranceZoner visje |

Eindelijk! M'n kaartje vertoont zo'n beetje alle oudheidskenmerken die er bestaan!
Mijn herkenningspunten zijn m'n zo goed als kale kop en de knappe vrouw die naast me loopt 
Nou, ik kan misschien ook nog iemand blij maken.
Heb twee kaarten maar ik ben door omstandigheden maar in m'n uppie vanavond dus heb er eentje over.
Er waren hier geloof ik nog genoeg anderen die wel interesse hadden? Als ik er een TA-er blij mee kan maken hoef ik er in tegenstelling tot sommige anderen geen winst op te maken
dus vraagprijs = kostprijs. Er is slechts 1 MAAR: ik (en daarmee ook m'n kaartje) kan vanavond ivm een training van te voren niet eerder dan ongeveer 23.30 - 23.45 uur in Amsterdam zijn. Als dat geen bezwaar is zou ik zeggen, PM me maar.
Ik zal vandaag nog regelmatig proberen m'n berichten na te kijken, maar op z'n laatst om een uur of 18.00.
[edit]Kaartje is inmiddels weg[/edit]
praktische tip van de dag
oi Dutch fans ,
effe vraagie, is 't heel dom om mijn kar te parken aan 't Centraal Station en dan vandaar te poot naar die sloep te rennen ?
Of toch beter vanuit Antwerpen met de trein en dan verder ... Hebben we dan 's morgens direct een trein terug of is het dan nog 3 uur kamperen voor we daar trug weggeraken ?
@ Jimacy:
ps:

Duidelijke zaak 
Whoooeeeeeeeeeeeee Ei komt 
Oooh ja waar is die meeting dan 
EI als je hem nog niet opgehaald hebt, dan moet je het ff zeggen, want dan rij ik ff naar dordt en kan ik hem vanaovnd aan jou geven!
maar waarschijnlijk heb je dat al gedaan 
Re: praktische tip van de dag
| Originally posted by BelgianWolfie oi Dutch fans , effe vraagie, is 't heel dom om mijn kar te parken aan 't Centraal Station en dan vandaar te poot naar die sloep te rennen ? Of toch beter vanuit Antwerpen met de trein en dan verder ... Hebben we dan 's morgens direct een trein terug of is het dan nog 3 uur kamperen voor we daar trug weggeraken ? |
| Originally posted by TranceZoner Daarom was jij er vorig jaar ook bij natuurlijk... Dan ga je toch lekker niet |
Lol, erg veel NTLA's aanwezig vanavond
Ei, mooi dat je er vanavond bij bent, spreek je vast nog wel ff 
| Originally posted by Muppy EI als je hem nog niet opgehaald hebt, dan moet je het ff zeggen, want dan rij ik ff naar dordt en kan ik hem vanaovnd aan jou geven! maar waarschijnlijk heb je dat al gedaan |
WOEI!
oooh ik luister nu A State Of Trance en ik krijg er nu echt zin in
lekker feesten vanavond! 
okeej , met de kar dus
zijn Alfa Romeootjes in trek bij autodieven in Holland ?
Zo ja , weten jullie dan misschien ook waar het daar in de buurt ergens ok is om te parken ?
thanx
Er is een garage onder de PTA (passenger terminal) naast de Ocean Diva. 450 auto's max
vet
wanneer komen jullie met zen allen ? dan zorg ik ervoor dat ik net een minuutje eerder ben :d
cyou tonite
thanx for hopefully another fat ass party Holland 
volgende keer is het weer bij ons te doen :d
Bart
Antwerpeuh
Of je zet m gewoon op t speciaal daarvoor bedoelde parkeerterrein bij de boot?
Die Belgen en dat gestress om hun auto altijd :/ Tegewoordig jatten ze geen auto's, alleen maar onderdelen 
Hier in het gesellige Antwerpen breken ze al in als ze nog maar een hoop pampers zien liggen op de achterbank (gebeurd dus echt)
alleen onderdelen ?
Ik weet niet hoe lekker het rijdt om op 3 wielen naar huis te karren, never tried that before, niet dat ik het zou merken , zo rond 6u in de ochtend ...
Whoei!!! Dat wordt weer knallen met een hoofdletter T!! (en een kleine p dan)
echt gaaf ei dat je er ook bent. dat word dus keihard rukwerk vanavond. 
Net ook maar ff cd'je gescoord van ome Armin, lekkere opwarmin voor onderweg 
Wordt zeker een vette party! Nog maar een paar uurtjes 
Wordt leuk vanavond! Nog een paar uurtjes!
Leuk dat je er ook bij kan zijn, Ei!