TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe http://partyflock.nl/gallery/34794/PAGE/A.html Mijn foto's van Sensation, nu online op Partyflock. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Mijn eerste shoot met mijn nieuwe camera. |
ziet er goed uit snuggle/bram (whatever you like)
strakke foto's, erg scherp en netjes

| Originally posted by SnuggLe Oh Hitman, moet ik jou foto nog censureren, of mag ik hem plaatsen? ![]() Kom anders even op MSN... |
Erg strakke foto's Snuggle.. wat voor'n camera heb je gebruikt?
mooie foto's Bram!! heb echt zin in Black!! Tom Harding

Iemand nog links naar setjes?/
| Originally posted by JayDee2K Iemand nog links naar setjes?/ |
Toch zonde dat Marco V tegenwoordig veelal zijn eigen producties draait. Trance Energy was dat al zoen bij het Openluchttheater heb ik ze ook allemaal wel voorbij horen komen. Nu bij Sensation weer anderhalf uur eigen spul. Erg jammer...
| Originally posted by Jantjeuh Erg strakke foto's Snuggle.. wat voor'n camera heb je gebruikt? |
| Originally posted by Dj Lex Toch zonde dat Marco V tegenwoordig veelal zijn eigen producties draait. Trance Energy was dat al zoen bij het Openluchttheater heb ik ze ook allemaal wel voorbij horen komen. Nu bij Sensation weer anderhalf uur eigen spul. Erg jammer... |
| Originally posted by Muppy hmmm ja ferry corsten deed dat ook op Trance Energy...op zich is het leuk als je van de sound van de dj houd, maar anders dan duren 1,5 uur erg lang denk ik! |
| Originally posted by SnuggLe EOS350D met een externe flitser erbij. Op een andere site schijnt iedereen ze donker te vinden. Is dat zo? |
| Originally posted by Fkwebeman ik vind dat bij Marco toch ietsje minder erg dan bij Ferry Corsten.. beide sets nu geluisterd hebbende |
| Originally posted by Muppy hmmm ja dan is marco waarschijnlijk iets meer jouw style ik vind het bij beide niet erg |
| Originally posted by Fkwebeman ik vind zijn cd best te pruimen, die is ok.. maar ik vond zijn TE set een beetje 'saai' ik ben na een half uur ook maar ergens anders gaan kijken toen. |
| Originally posted by Dj Lex Toch zonde dat Marco V tegenwoordig veelal zijn eigen producties draait. Trance Energy was dat al zoen bij het Openluchttheater heb ik ze ook allemaal wel voorbij horen komen. Nu bij Sensation weer anderhalf uur eigen spul. Erg jammer... |
| Originally posted by Muppy ik had geluk dat ik op TE net in het 'hitjes'uurtje bij marco v stond...dat was wel echt vet toen |
| Originally posted by ZZandirt goeie pics Snugs.... heb er een aantal bekeken en vind vooral de overzichtsfoto�s meer geslaagd... lekker duidelijke kleuren... en de paar pics van people vond ik zeker niet te donker. echter.... als je ze verkleint voor een pagina (75 kB) lever je allicht wat aan kwaliteit in..... goed werk.... |
vette setjes! vooral jean en laidback luke zijn goed te pruimen
maar van beide deze heren wisten we natuurlijk al dat ze de rest van de djs qua skills makkelijk ownen 
| Originally posted by DJ_Siesta vette setjes! vooral jean en laidback luke zijn goed te pruimen maar van beide deze heren wisten we natuurlijk al dat ze de rest van de djs qua skills makkelijk ownen |
| Originally posted by DJ_Siesta vette setjes! vooral jean en laidback luke zijn goed te pruimen maar van beide deze heren wisten we natuurlijk al dat ze de rest van de djs qua skills makkelijk ownen |
jep
by the way has anyone 2 tickets for sensation black over?? for the normal price? please contact me by pm
Marco setje is zo vet......
yes it was a great party in the arena... and the atmosph�re was awesome.. because of this i want also like go to the black edition...