TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »
Ik heb niet alles gelezen dus mms is het al gezegd. Maar zal dit ongeveer de playlist zijn????
Tracklist
01. Noa Assembly - I Need You
02. Damien Heck feat. Michelle Chivers - Deep Reveal [4Mals Breathing Air Intro]
03. Mariposa - Mañana Pájaro [Introvert Remix]
04. Walsh & Coutre feat. Holly - Burn
05. Way Out West - Dont Forget Me [Riley & Durrant Remix]
06. Solar Stone - Like A Waterfall [Matthew Dekay Remix]
07. Tiësto - Walking On Clouds [Josh Gabriel Interpretation]
08. Jonas Steur - Palma Salone
09. C-quence - Endorphine
10. Tiësto - Goldrush
11. Odyssee - Evolution
12. Phynn - Solitude
13. Fate Faderation - Memories of an Unknown Place
14. Rob Rolefes - Mel Percuetek [Montana's Latin Spirit Edit]
15. Tiësto - Call Of The Tribes
ik denk dat ik hier ook mijn koninginne nacht ga vieren 
| quote: |
| Originally posted by ptit_tom Please someone know the time table, thaks ? |
| Originally posted by Partyhardy! Dus het wordt toch: 22.00-24.00: DJ Mason 24.00-05.00: Tiësto 05.00-07.00: Mark Norman en in de andere zaal staat Montana. Las ik op het CC forum. Dus toch Mark Norman afsluiten. We wilden er pas rond 1 uur zijn zijn maar nu stel ik toch voor om al voor 12-en binnen te zijn |
| Originally posted by Dj Lex Is ook wel het meest logische natuurlijk, maar toch wel jammer. Dan maar voor 12-en binnen! |
ik had ook liever tiesto willen zien sluiten met de isos classics maar gaat dus niet gebeuren. ben bang dat ik het om 5 uur dan ook wel aardig heb gehad, maar zal toch moeten blijven ivm treinen enzo...ach ja, misschien weet mark norman me deze keer eens te verrassen..een mooie avond wordt het sowieso!

| Originally posted by subtrance ik had ook liever tiesto willen zien sluiten met de isos classics maar gaat dus niet gebeuren. ben bang dat ik het om 5 uur dan ook wel aardig heb gehad, maar zal toch moeten blijven ivm treinen enzo...ach ja, misschien weet mark norman me deze keer eens te verrassen..een mooie avond wordt het sowieso! |
Hoe gaat de hele Rotterdamse bups naar de HMH? Ik zit erover na te denken om toch nog te gaan, er wil alleen niemand mee. Dus zijn er TA´s die vanaf Rotjeknor met het openbaar vervoer naar de HMH gaan en die mij niet tot last zien
?
| Originally posted by TranceFool Hoe gaat de hele Rotterdamse bups naar de HMH? Ik zit erover na te denken om toch nog te gaan, er wil alleen niemand mee. Dus zijn er TA´s die vanaf Rotjeknor met het openbaar vervoer naar de HMH gaan en die mij niet tot last zien ? |
| Originally posted by Partyhardy! hehe gaan jullie weer helemaal treinen vanaf Maastricht? |
| Originally posted by tijs08 Wij gaan met de auto... en die zit ook al vol... anders had je wel mee gekunt |

| Originally posted by TranceFool Ah, too bad ![]() Nog meer mensen die vanaf Rotjeknor gaan? |
| Originally posted by TranceFool Hoe gaat de hele Rotterdamse bups naar de HMH? Ik zit erover na te denken om toch nog te gaan, er wil alleen niemand mee. Dus zijn er TA´s die vanaf Rotjeknor met het openbaar vervoer naar de HMH gaan en die mij niet tot last zien ? |
Ik ben afhankelijk van iemand anders dus ik weet niet of daar nog ruimte is?
Maar nog 4 dagen en dan tititititiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
T-----I------E------S--------T-------O
IN TIESTO WE TRUST
HE DID IT AGAIN
killer track list
enjoy this amazing night my fellow TAs ,Get blessed by TIJSs Magik Muzik
lol
Doe es normaal joh 
| Originally posted by eieregooie lol Doe es normaal joh |
Ja 
kheb zo'n zin
ga helemaal los daar op Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth remix) want die gaat hij daar zóóóóó draaien

| Originally posted by Remy D kheb zo'n zin ga helemaal los daar op Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth remix) want die gaat hij daar zóóóóó draaien |
ik hoop écht dat je dan net naar de wc bent 
Ik ga zo hard dood bij Allure - The Loves We Lost, mensen wat een goddelijke plaat
(en als ie Universal Nation draait dan ga ik helemala door het lint
)
ik ga ook het ook zo gaaf vinden als een witte zeearend een groene fiets op de ijskast doet die aan het dansen is, dan ga ik echt los. 
Solar Stone ft Jes - Like A Waterfall (In Search Of Sunrise Edit) krijg er steeds een vochtige pisbuis van.. wat een supernummer
kan er geen genoeg van krijgen. Zo Final Fantasy

Nok es!
Jullie maken me geil