TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Boeren houde zich ni op met vissoorten lijdende aan ADHD dus... |

| Originally posted by Toni_D2 Ge zult verschieten (figuurlijk ). |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik denk dat jij niet de ballen hebt om je op een party bekend te maken aan ons, Toni. |
Dat kan je wel makkelijk zeggen, daar voor je computerscherm. Leg maar eens harde bewijzen op tafel!
| Originally posted by Jasperovitsj Dat kan je wel makkelijk zeggen, daar voor je computerscherm. Leg maar eens harde bewijzen op tafel! |
We zullen een Beta meeting beleggen, en dan kom je maar af. Ik ben er zeker van dat je vrienden van de bingo-club je wel een avondje kunnen missen.
Mag ik mijn 1,75m blond strak meisje met C-cup ook meebrengen?
| Originally posted by Toni_D2 Mag ik mijn 1,75m blond strak meisje met C-cup ook meebrengen? |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat kan je wel makkelijk zeggen, daar voor je computerscherm. Leg maar eens harde bewijzen op tafel! |
| Originally posted by Push2005 En Toni; zoals Mike Vee al eens zei; uw opblaaspop interesseert ons niet... ze is enkel zo strak omdat je er te hard lucht in hebt geblazen. |
| Originally posted by Toni_D2 Zoekt ge ruzie? |
| Originally posted by Toni_D2 Afspraak wanneer? Je moet het me wel op tijd vertellen want ik heb een heel druk sociaal leven waardoor het soms moeilijk wordt om een gaatje te vinden in mijn drukke agenda. |
en na deze wijze woorden werd toni stil...
Damn, was naar film op tv gaan kijken, heb ier blijkbaar wa gemist 
| Originally posted by Toni_D2 Zoekt ge ruzie? |
| Originally posted by Push2005 Meestal nie; maar voor jou laat ik altijd alle opties open! (let er op dat ik er geen knipoog bij zet) |
| Originally posted by Sh!fty oe , spannend er gaat gevochten worden Ge post uwe foto beter nu Toni, anders trekken ze u mss op de beta-party en da zal gene schone zijn met een paar blauw oge en een dikke kaak erbij |

kheb eig geen foto's op m'n pc staan,
kzal ne keer een paar mense hunne msn webspace afgaan zene
^ De enige die ik kon vinden ^ beetje marginaal
In't midde Bobby Ewing, moi erneffe, rechts mijn buurvrouw,
meisje links van me is vriendin, en die kerel links wil je niet kenne
FOTO ICI
Toni, ge laat steken vallen dude, laat u is ni zo inpakken.
go boy, *klets op de poep* you can do it
kheb hier gisteravond ook precies wa gemist 
| Originally posted by Toni_D2 Ik zie er het nut niet meer van in. Misschien als je het heel lief vraagt. |
| Originally posted by Antony misschien inees ��n waar dat strakke C-cup blondje mee op staat... |
| Originally posted by mellow_head As uw mama heet is moogde daar ook ne foto van poste. |