TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »
Flight United 93?
Eller menar du 9/11 (regi: Oliver Stone) som kommer lite senare?
S�g trailern till Oliver Stones film om WTC. M�ste varit bland det mest patriotiska jag sett. Hade lust att stoppa fingrarna i halsen 
| quote: |
| Originally posted by jofawe Flight United 93? Eller menar du 9/11 (regi: Oliver Stone) som kommer lite senare? |
| Originally posted by RebeL9 S�g trailern till Oliver Stones film om WTC. M�ste varit bland det mest patriotiska jag sett. Hade lust att stoppa fingrarna i halsen |
ser inte vad som var s� farligt med trailern..
Snakes on a Plane! Snakes on a Plane!! Snakes on a Plane!!!
![]()
Filmer jag ser fram emot
(i ingen speciell ordning)
Transformers
The Return
Jet Li's : Fearless
Ghost Rider
Spider Man : 3
Teenage Mutant Ninja Turtles
The Santa Clause : 3
The Reaping
| Originally posted by anuga Jet Li's : Fearless |
klart man blir tr�tt p� filmerna n�r det �r samma sm�rja om � om igen som pumpas ut. Sen verkar det vara uppf�ljarnas tid just nu ocks�, �r v�l bara en tidsfr�ga innan n�n dum uppf�ljare som typ Face off 2 dyker upp 
Men sen dyker ett � annat guldkorn upp ocks�, vissa blir h�jda till skyarna � andra h�r man ingenting om.
Jag diggade b�de garden state och Lost in translation.
Kanske f�r att de inte f�ljer den vanliga hollywoodhandlingen utan mer skildrar v�rlden i st�rsta allm�nhet.
| Originally posted by Vizay Jag diggade b�de garden state och Lost in translation. Kanske f�r att de inte f�ljer den vanliga hollywoodhandlingen utan mer skildrar v�rlden i st�rsta allm�nhet. |
| Originally posted by SMC Eller d�rf�r att de helt enkelt �r tv� riktigt fina filmer. |

| Originally posted by Vizay absolut ![]() det jag menade var att det knappt h�nder n�got i n�gon av dom om man j�mf�r med en vanlig hollywoodfilm, men �nd� �r de s� f�rbannat bra ![]() Lite underligt bara... |
Jag ser fram emot f�ljande film:
The Darjeeling Limited
Sin City 2 ftw, n�n som vet n�r den kommer ? .. den e v�l p� g ?
| Originally posted by Braxen Sin City 2 ftw, n�n som vet n�r den kommer ? .. den e v�l p� g ? |
THE DARK KNIGHT

http://filmforce.ign.com/objects/752/752133.html
| Originally posted by SMC THE DARK KNIGHT ![]() http://filmforce.ign.com/objects/752/752133.html |
| Originally posted by anuga Visst ja, men den �r planerad till sommaren 2008... l���ngt dit |
Som tur �r f�r man dock snart njuta av Chris Nolan, Chris Bale och Michael Caine i THE PRESTIGE.
| Originally posted by Vizay absolut ![]() det jag menade var att det knappt h�nder n�got i n�gon av dom om man j�mf�r med en vanlig hollywoodfilm, men �nd� �r de s� f�rbannat bra ![]() Lite underligt bara... |
| Originally posted by Laszlo S�kerligen f�r att de ljus�r mer verklighetsf�rankade �n vad 99% av all annan skit som spottas ur i Hollywood �r, samt tack vare att skaparna lyckas f�rmedla denna k�nsla till betraktaren p� ett s� tr�ffs�kert s�tt att det n�stan �r skr�mmande. |
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004)
Haha, tyckte denna film var s� kul. T�ntigt kul.
Skratta som fan.
S�g 'A night at the Roxbury' idag f�r f�rsta g�ngen 
| Originally posted by Braxen S�g 'A night at the Roxbury' idag f�r f�rsta g�ngen |
Haha sk�nast n�r han ska gifta sig � pr�sten drar hela 'lovar du att �lska henne i n�d och lust?'
'..yeah well, we already paid for the catering so..'

Originally posted by jofawe Det �r ju tidernas film! - Doug Butabi, Steve Butabi? - Yes - Are you brothers? - Nooo .... YEEEEES .. hahahaha |