TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Ha Siesta dus die mix is van jouw Ik dacht dat ie van Little Thesaus� was. Leuke mix man |
| Originally posted by DJ_Siesta haha dankje! ik vind beetje trance/progressive plaatjes aan elkaar mixen saai, dus ik ga liever wat stoeien met mn 1000tjes en djm600, zouden meer djs meoten doen imo |

| Originally posted by moogwai Inderdaad leuk om een beetje met vocalen te stoeien ![]() Maar hoor ik soms 3 tunes door elkaar, of zijn dat echte bootleg mixen |
Toch weer geen finale :/ Ben benieuwd naar de commentaren van andere juryleden
In ieder geval bedankt voor de support Snuggle, had niet gedacht dat ik die mix 18 zou zijn 
Voor de geinteresseerden mijn tracklist, zal proberen hem ook nog online te gooien.
01. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Original Mix) [Bedrock Records]
02. Nathan Fake - Coheed [Traum Schallplatten]
03. System 7 - Planet 7 (Holden Remix) [A-Wave]
04. Holden - A Break in the Clouds (Beats Tool) [Border Community]
--. N.E.R.D - She Wants To Move (Dj Jonny Blaze Bmore Acapella) [CDR]
05. Kriece - Heron Castle (Hernan Cattaneo Mix) [EQ Grey Ltd]
06. Roccomundo and O.N.N.O. - I Love You [Little Mountain Recordings]
07. Nick K Vs Roccomundo - Running With The Bad Guy [Lowriders]
08. Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Mix) [Astralwerks]
09. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel And Dresden 12 Step Program) [Spinnin' Records]
10. Jupiter Ace - 1000 Years (Instrumental Mix) [Oxyd Records]
| Originally posted by Ding Chavez Toch weer geen finale :/ Ben benieuwd naar de commentaren van andere juryleden In ieder geval bedankt voor de support Snuggle, had niet gedacht dat ik die mix 18 zou zijn ![]() Voor de geinteresseerden mijn tracklist, zal proberen hem ook nog online te gooien. 01. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Original Mix) [Bedrock Records] 02. Nathan Fake - Coheed [Traum Schallplatten] 03. System 7 - Planet 7 (Holden Remix) [A-Wave] 04. Holden - A Break in the Clouds (Beats Tool) [Border Community] --. N.E.R.D - She Wants To Move (Dj Jonny Blaze Bmore Acapella) [CDR] 05. Kriece - Heron Castle (Hernan Cattaneo Mix) [EQ Grey Ltd] 06. Roccomundo and O.N.N.O. - I Love You [Little Mountain Recordings] 07. Nick K Vs Roccomundo - Running With The Bad Guy [Lowriders] 08. Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont Versus Mix) [Astralwerks] 09. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel And Dresden 12 Step Program) [Spinnin' Records] 10. Jupiter Ace - 1000 Years (Instrumental Mix) [Oxyd Records] |
| Originally posted by SnuggLe Overigens zag ik de commentaren van mede juryleden, en het is toch een mixcontest? Mixen met meer mixfoutjes komen hier soms hoger dan mixen zonder mixfouten. Deels begrijp ik dat, maar deels ook apart... Mixfouten moeten ZWAAR meetellen... dat is wel zo objectief mogelijk namelijk, anders kijk je bijna puur naar je eigen smaak. Maarja, wie ben ik |
En het gaat niet alleen om het "mixen". track selectie & opbouw vind ik ook erg belangrijk.
ik ben het er ook wel mee eens, ik deed grotendeels mee omdat ik graag feedback wilde krijgen. Ik weet zelf ook wel dat ik vrij veel foutjes maak, ik had gehoopt dat de jury wat kon vertellen, beetje tips, en vertellen wat oke gaat en wat niet.... Nu hoor ik gewoon sndh je bent niet door, punt. Oke, maar DAT wist ik al op t moment dat ik mijn mix uploadde....
Ik snap aan de andere kant wel dat sommige mensen niet zitten te wachten om 'afgekraakt' te worden, zo voor heel TA...aan de andere kant, waarom doe je dan mee??
just my 2 cents..
| Originally posted by sndh ik ben het er ook wel mee eens, ik deed grotendeels mee omdat ik graag feedback wilde krijgen. Ik weet zelf ook wel dat ik vrij veel foutjes maak, ik had gehoopt dat de jury wat kon vertellen, beetje tips, en vertellen wat oke gaat en wat niet.... Nu hoor ik gewoon sndh je bent niet door, punt. Oke, maar DAT wist ik al op t moment dat ik mijn mix uploadde.... Ik snap aan de andere kant wel dat sommige mensen niet zitten te wachten om 'afgekraakt' te worden, zo voor heel TA...aan de andere kant, waarom doe je dan mee?? just my 2 cents.. |

Ik was in de veronderstelling dat Phor aan t eind alle commentaar zou posten? En mixen is meer dan beatmatchen alleen imo...
Kijk als de uitslag bekend is kan het commentaar gewoon gepost worden! Logisch toch
Ik dacht ook dat Phor dat zou doen.
oke misschien was dat nog wat onduidelijk. Als ik zo de thread lees werd me dat niet duidelijk. Ik zie naar alle commentaar uit!!
Ja sorry hoor maar alle commentaren selecteren is niet iets wat ik ga doen, enig idee hoeveel werk dat is? Ik heb er na de eerste ronde bij gezegd dat het de juryleden vrij staat om hun commentaar op de mixes zelf te posten.
Aangezien er geen 4e beoordeling voor Poule A binnengekomen is hou ik het op de huidige stand. Mixes 1 en 4 gaan door naar de finale. Afgevallen zijn 7 (Teagle/tijs08, erg close), 2 (TranceFool) en 5 (Real).
In de finale zitten dus mixes 1, 4, 16 en 17 (DJ David, ElSandro, Lynxx en Wilco). Elk jurylid mag in de finale beoordelen. Beoordelingen moeten uiterlijk maandag 1 augustus naar mij gePM'ed zijn. Kun je nog niet bij de mixes maar wil je wel graag jureren in de finale, stuur me dan even een PM.
Spijtig. Veel succes nog aan de finalisten !
Mijn tracklist:
| Originally posted by Phortje Ja sorry hoor maar alle commentaren selecteren is niet iets wat ik ga doen, enig idee hoeveel werk dat is? Ik heb er na de eerste ronde bij gezegd dat het de juryleden vrij staat om hun commentaar op de mixes zelf te posten. Aangezien er geen 4e beoordeling voor Poule A binnengekomen is hou ik het op de huidige stand. Mixes 1 en 4 gaan door naar de finale. Afgevallen zijn 7 (Teagle/tijs08, erg close), 2 (TranceFool) en 5 (Real). In de finale zitten dus mixes 1, 4, 16 en 17 (DJ David, ElSandro, Lynxx en Wilco). Elk jurylid mag in de finale beoordelen. Beoordelingen moeten uiterlijk maandag 1 augustus naar mij gePM'ed zijn. Kun je nog niet bij de mixes maar wil je wel graag jureren in de finale, stuur me dan even een PM. |

| Originally posted by Phortje Ja sorry hoor maar alle commentaren selecteren is niet iets wat ik ga doen, enig idee hoeveel werk dat is? Ik heb er na de eerste ronde bij gezegd dat het de juryleden vrij staat om hun commentaar op de mixes zelf te posten. |
Alleen... ik heb zelf mijn beoordeling niet meer
| Originally posted by Jasperovitsj Ik wil nu niet lastig doen Phor, maar mijn naam staat er niet tussen. ![]() Ik heb wel even het topic nagelezen, en TranceFool is 2 keer afgevallen...dus ik zal wss 1 keer in zijn plaats zijn afgevallen |
Als ik me niet vergist heb was mijn mix nummer 13 
| Originally posted by Jasperovitsj Als ik me niet vergist heb was mijn mix nummer 13 |
Zou me niet verbazen, met een semi-trainwreck in de mix 
| Originally posted by Jasperovitsj Zou me niet verbazen, met een semi-trainwreck in de mix |
DIe mixfout lag niet eens aan mezelf, m'n plaat vertraagde opeens zonder enige reden. Maar ja, wie gelooft dat als ik het zeg
Wel raar dat je de mix te duister en diep vond, ik had hem net met opzet wat toegankelijker proberen te maken. 
Nu ik er toch uitlig zal ik dan ook maar meteen de tracklist geven:
01. Kindred Spirits - Sugar mountain (First version)
02. Brahma & Drew NIchols - Submerged (Original mix)
03. The Proluctors - Star track
04. Madoka - Embedded (Original mix)
05. Nick Muir feat. Craig Walker - Savin' you (Original mix)
06. Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix)
07. Baggage Handlers - Vaportrail (Chris Micali remix)
08. The Proluctors - Expression
09. Ashtrax - Freeload (freelove)
10. Girl Nobody - Smile & beware (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas remix)
11. Son Kite - Focus (Shiloh remix)
| Originally posted by Jasperovitsj DIe mixfout lag niet eens aan mezelf, m'n plaat vertraagde opeens zonder enige reden. Maar ja, wie gelooft dat als ik het zeg Wel raar dat je de mix te duister en diep vond, ik had hem net met opzet wat toegankelijker proberen te maken. ![]() |
| Originally posted by Creamfields23 Ha Siesta dus die mix is van jouw Ik dacht dat ie van Little Theseus was. Leuke mix man |
| Originally posted by Little Theseus Ja ik was eerst wel van plan de cdj1000's en de 600 flink te gaan slopen maar ik was zelf al zo gesloopt na een week geen slaap en elke dag 12 uur werken dat toen ik die vrijdagavond voor inleverdatum mn setje ging opnemen ik maar met trillende handjes een progtechy setje heb neergezet. Tracklist: (sorry voor de onvolledigheid maar ik heb mn platen in de discotheek laten liggen en ik weet niet alle namen uit mn kop) Felix da Housecat feat. P. Diddy - Jack U Headman - It Rough (chicken lips dub) Greenskeepers - Groove Armada - Suntoucher (nextman submarine remix) Chocolate Puma - id Daft Punk - Rollin' & Scratchin' ?id ?id ?id Laurent Garnier - id James Holden - Break in the Clouds B-Kant Ik vind het best een peppie mix als zeg ik het zelf maar aangezien ik 1001 punten kan bedenken waarom deze mix het niet is geworden ben ik heel benieuwd wat de feedback van de jury is |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik wil nu niet lastig doen Phor, maar mijn naam staat er niet tussen. ![]() Ik heb wel even het topic nagelezen, en TranceFool is 2 keer afgevallen...dus ik zal wss 1 keer in zijn plaats zijn afgevallen |