TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj wie weet eh.. |
ik ga voor Signum 
Markus Schulz
sterk jasper 
yeye i know, a man can still dream cant he
Het begint met Leo en eindigt op Olier. 
^ wss... maar mss wel een andere NL'er. Let us dream 
| quote: |
| Originally posted by Real Het begint met Leo en eindigt op Olier. |
| quote: |
| Originally posted by diddi Daar geniet hij nu van se... |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Leon Scholier? |
| quote: |
| Originally posted by Real Is dat het kleine studentenbroertje van Bolier? Ik ben benieuwd hoe die z'n setjes klinken ! |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En de naam is ondertussen al genoemd, maar kvind het eigenlijk zelf ook wel leuk om jullie in spanning te houden |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather woohoo dus toch markus |
^ Slimme mens 
Maar ik herhaal: nog niks is zeker 
goed, dan geef ik m'n eigen feestje met Markus

| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather goed, dan geef ik m'n eigen feestje met Markus |
| quote: |
| Originally posted by Eagle` praise the lord da het niet schulz is met wat zouden we die betalen anyway, macdo ofzo |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj en als ik nu eens als hint 'traffic' zeg?! |
Zo moeilijk was het nou ook weer niet om te raden wie het is 
Zoals het er nu naar uitziet zal het feestje in februari doorgaan. Ik verwacht nog antwoord van 1 DJ, de andere 2 zijn al vrij die datum. 
^ das vreed goed nieuws. want 23 december zag ik niet echt zitten. en kzou het niet graag missen.
23 december was inderdaad ni echt een goeie datum. En januari was sowieso geen goeie maand, gezien de examens voor de meeste studenten. En een feestje in februari geeft ons ook genoeg tijd om alles deftig in orde te maken en lekker lang promotie te maken! 
seg ma komen er eigenlijk flyers? want als er flyers zijn kunnen we misschien een paar weken voor de beta-party is gaan proppen (of hoe noemt ge dat)
Dunno, we zullen wat moeten zien of het haalbaar is met het budget. 
Nu we meer tijd hebben om alles voor te bereiden hebben we natuurlijk ook meer tijd om sponsors te zoeken die extra budget opleveren. En dan zijn flyers misschien mogelijk 
Proppen is in ieder geval een heel goed plan! 
Hopelijk niet de 11de, want dan is het TE.
Daar wordt rekening mee gehouden 
Das een zaterdag trouwens, en deze zaal is alleen nog maar op vrijdag beschikbaar 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Dunno, we zullen wat moeten zien of het haalbaar is met het budget. ![]() Nu we meer tijd hebben om alles voor te bereiden hebben we natuurlijk ook meer tijd om sponsors te zoeken die extra budget opleveren. En dan zijn flyers misschien mogelijk ![]() Proppen is in ieder geval een heel goed plan! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.