TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
| quote: |
| Originally posted by jp Misschien moest ik het eens opnieuw uploaden |
Effe kijken welke cd dat ook alweer was...
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=...8A2ZWODFQ1IV2MQ
alstublieft
![]()
vette shit ouwe!
ja die lichtstaafjes was echt heel vet idd, het werd later (of eerder) op TE ook al es gedaan.
en ik heb GVD nog zo'n ding op me kop gehad, maar goed, was vet feest en goeie set door PVD. (Alibi - Eternity!! VET)
Krijg gelijk kippenvel als ik er aan terug denk idd!
Dit samen met Judge Jules @ Qontact 2001 zijn toch wel mijn ultime feest-memories
Vroeger was alles beter, zeg het al jaren en niemand gelooft het 
aah..
sweet memories
Nice JP, heel erg Nice!
Dit kan ik nou vol trots aan mijn kleinkinderen laten zien. 
Tegen die tijd is Duncan dictator van de Germaans-Scandinavishe Alliantie, groeien er palmen op IJsland en wordt er op elk radiostation 24/7 urban gedraaid
Met twee van de drie kan ik best leven heur...
Dat was een lange zit, het hele topic doorlezen:P
Ook ik had een gratis kaartje, maar de verwachtingen waren niet hoog.. ik ging voor Booka shade en daarna zou ik het wel zien.
De sfeer was een beetje gelaten vond ik, niemand ging echt helemaal los. Het was wel raar om de 'lexion' figuren niet te zien op een feest als dit (denk aan 40+ opgepomt ed.) Die hebben plaatsgemaakt voor 13 jarige m**tjes
Maar ik heb het achteraf nog wel naar mn zin gehad. Het was net of dat ik in de Now en Wow was ofzo, er was een clubsfeertje gebrouwd in de hallen. Ze hadden beter Luxuxreus aan dit concept kunnen koppelen, want dit was niet het innercity gevoel imo!
Topper van de avond was Tiga!