TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by Phortastic on Aug-14-2006 00:33:

Prijs van die raptor X is ook navenand natuurlijk

Price: $319.99

250� is dat...

Posted by Synthesia on Aug-14-2006 08:00:

Ge kunt dan ook voor de 36 of 74GB versies gaan voor 110� en 160� respectievelijk. Maja k'zeg het, da's meer een extratje als ge echt een zeer snelle systeemschijf wilt hebben.

Posted by diddi on Aug-14-2006 08:44:

quote:
Originally posted by krikke
Toch nog altijd het meeste tevreden van de Maxtor-schijven. En wat de specificaties betreft, geen idee. ATA/SATA/IDE, de een is al wat sneller dan de andere (lees zoeksnelheid). Heb nu zelf een SATA van 250gb en die is wreed snel. Maar hangt er vanaf wat je ermee doet natuurlijk (opslag/games/...)

deze heb ik ook en staat vol voor de moment

Posted by krikke on Aug-14-2006 10:30:

Hier zal't ook ni lang meer duren ...

Posted by FCB_Fanatic on Aug-14-2006 17:57:

quote:
Originally posted by Phortastic
Western Digital geeft 3 jaar garantie.

Maxtor naar mijn weten geeft GEEN 3 jaar garantie meer. Vroeger wel...

In men vorige pc zat ook een 5400rpm maxtor en daar had ik ook niet van te klagen, maar in de pc shop waar ik klant ben zeiden ze dat ze niet meer in maxtor deden na redelijk wat klachten van klanten en na hun verlaging van de garantie.

En western Digital is toch wel echt een topmerk. Meeste schijven zijn ook SATA nu, dus een 200-250 gig 7200rpm SATA WD intern schijfke zou ik aanraden. Dan zijt ge er voor een dikke 100� vanaf en hebt ge 3 jaar garantie. Als ge extern gaat zit ge natuurlijk direct duurder.

damn , zo'n 100 euro is echt wel nie veel, zijt ge daar zeker van?

Kben laatst nog es in de mediamarkt geweest en khad toen al eens rondgekeken bij de harde schijven, zover ik het mij kan herinneren waren die schijven van > 200 gig daar toch een pak duurder, meer dan 200 euro als ik mij nie vergis

Posted by Phortastic on Aug-14-2006 18:15:

Kheb mijn 7200rpm SATA WD schijf van 200gig in oktober vorig jaar 113� betaald. Wel intern he... Extern is automatisch duurder.

Posted by krikke on Aug-14-2006 18:18:

Voor zo'n zaken kan je best naar groothandelaar. Ik koop zo goed als alles bij Forcom in Edegem (en Merelbeke). Prijzen liggen daar zowiezo iets lager. En nen euro gepaard, is nen euro gespaard h�

Posted by Phortastic on Aug-14-2006 18:37:

Heb die niet bij ne groothandelaar gehaald ze. Gewoon bij pcshop waar ik altijd ga en waar ge zeker zijt van goede service. En ge ziet dat de prijzen ook goed zijn. Voor die 5� verschil ofzo heb ik liever wat dichtbij en met perfecte service dan ne groothandelaar.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-14-2006 18:57:

quote:
Heb die niet bij ne groothandelaar gehaald ze. Gewoon bij pcshop waar ik altijd ga en waar ge zeker zijt van goede service. En ge ziet dat de prijzen ook goed zijn. Voor die 5� verschil ofzo heb ik liever wat dichtbij en met perfecte service dan ne groothandelaar.

probleem is da ge hier in de buurt nie echt heel veel hebt liggen waar ge voor zulke zaken terecht kunt. Kdenk twee vrij kleine verkopers, waarvan ��n van de twee al bekend staat nie echt goedkoop te zijn. De andere is mss qua prijs dan weer beter (kweet het nie echt) maar daar laat hebt ge dan te maken met ne mindere service

Posted by MikeVee on Aug-17-2006 02:50:

God heeft mij gestraft voor het teveel posten hier: windows vastgelopen, alles moeten herinstalleren door een defect bestand en meer dan 200 GB kwijt.

De mp'3 en series is niets maar mijn foto's een oude schoolshit als herinnering daarentegen

Ach, het voordeel is een proper bureublad, dat was wel is nodig.
Les niet geleerd, ga me in de toekomst nog niet bezighouden met backups te maken.

Posted by BZRK on Aug-17-2006 11:45:

quote:
Originally posted by MikeVee

Les niet geleerd, ga me in de toekomst nog niet bezighouden met backups te maken.

Ge kunt al beginnen met uw data niet op uw Windows partitie te zetten, dan komde zo geen stoten tegen

Posted by domineesje on Aug-20-2006 09:30:

graag had ik geweten hoe ik van die dagelijkse spam (ong 70/dag) afgeraak

voorbeelden
@HomeWorking.org
@walkerbd.force9.co.uk
@chapmanrealty.com
@cskinetgw.cskb.csk.co.jp
@marklyon.org
@rocklandsmiles.com
@eggroll.com
@pacbell.net
@purinmail.com
@clq.com
@omnicraft.com
@monphoto.com
@0451.com
@********

heb ze al zo geblokt in mijn outlook, maar dan vinden ze een andere manier op te spammen, vind het vrij irritant :/

heb nooit op hun sites geweest, geef nooit mijn pandora adres mee aan zo'n sites indien ik email adres opgeef (heb er een speciaal hotmailaccount voor dat ik nooit open doe)

en wat me ook opvalt is dat ze het naar adressen sturen dat iets of wat overeenkomt met mijn adres maar toch niet mijn adres is...

ik wil er echt vanaf zijn, hopelijk weet iemand raad

Posted by Config on Aug-20-2006 09:53:

bij pandora is da precies een gewoonte.. kheb een emailadres bij telenet dak in feite nooit echt gebruikt heb en int begin krijgde ni echt spam, maar na een tijdje komt da precies automatisch, da zit in de service inbegrepen precies
hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze..

Posted by Dark Apostle on Aug-20-2006 09:58:

quote:
Originally posted by ConFig

hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze..

Bij mij is dat met golven, soms dagen nix, dan ineens 16 stuks

Posted by Push2005 on Aug-20-2006 10:00:

quote:

Idd, Hotmail's spamfilters staan zo krachtig ingesteld dat je er amper zult krijgen hoor. Ze overdrijven er zelfs zo mee dat je soms zelfs geen newsletters meer kunt ontvangen enzo. In mijn hotmail adres dat ik nu toch al een jaar of 6-7 gebruik heb ik zelden tot nooit spam binnengekregen.

Posted by CygnusX on Aug-20-2006 10:38:

Hotmail heeft ne goeie spamfilter, ja. Zonde dat hun interface zo slecht is. Thank God for Gmail!

MailWasher is een goed programma om spam te verwijderen voordat je Outlook opent. Je krijgt dan een lijstje met alle inkomende email te zien en hij stelt zelf al voor wat hij zal verwijderen. Je kan er ook spam mee bouncen en dat is volgens mij de enige manier om het gespam te verminderen. Je stuurt dan nepberichten terug naar de spammer die zeggen dat je emailadres niet bestaat. Probleem is wel dat je dit consequent moet blijven doen.

Posted by Phortastic on Aug-20-2006 11:52:

staat je spamfilter bij telenet op domineesje?

Scheelt een pak ze, ik krijg er ook soms, maar dat is zo 1 per dag ofzo. Als ik die filter afzet zijnt er ook een pak meer.

Posted by FenixStyle on Aug-20-2006 12:08:

quote:
Originally posted by Push2005
Idd, Hotmail's spamfilters staan zo krachtig ingesteld dat je er amper zult krijgen hoor. Ze overdrijven er zelfs zo mee dat je soms zelfs geen newsletters meer kunt ontvangen enzo. In mijn hotmail adres dat ik nu toch al een jaar of 6-7 gebruik heb ik zelden tot nooit spam binnengekregen.

De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben?�

Posted by Config on Aug-20-2006 13:28:

quote:
Originally posted by FenixStyle
De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht.

jah.. ik ook, maar dat zijn mails van kennissen om te vragen of ge een looknmeet wilt aanmaken, wellicht werken ze daar met een 'credits-systeem' ofzo? ik zou het ni weten.. met looknmeet hou ik me ni bezig..
Het ambetante aan die mails is nie dat ge die 1 keer krijgt, maar dat die looknmeet gasten dan nog 2 of 3 reminders sturen ook :/ Echt ambetant. Vanaf dak zie dat ze looknmeet komen gaan ze de vuilbak in ze..

Posted by FenixStyle on Aug-20-2006 14:00:

quote:
jah.. ik ook, maar dat zijn mails van kennissen om te vragen of ge een looknmeet wilt aanmaken, wellicht werken ze daar met een 'credits-systeem' ofzo? ik zou het ni weten.. met looknmeet hou ik me ni bezig..
Het ambetante aan die mails is nie dat ge die 1 keer krijgt, maar dat die looknmeet gasten dan nog 2 of 3 reminders sturen ook :/ Echt ambetant. Vanaf dak zie dat ze looknmeet komen gaan ze de vuilbak in ze..

Mij lijkt het eerder dat die mails automatisch geforward worden naar iedereen in de lijst met contactpersonen, waarna bij die mensen opnieuw hetzelfde gebeurt...

Zo heb ik nu bijv. een uitnodiging van Frank Verstraeten in m'n mailbox...

Maar het begint echt wel vervelend te worden, zowat 1/3 van m'n mails is tegenwoordig van deze shit..

Posted by Bunz on Aug-20-2006 14:09:

Ik heb weinig tot geen last van spam met hotmail ma de miserie is da er soms wel belangrijke mails (school, kameraden,...) in mene ongewenste post komen.

Dus het blijft altijd wel belangrijk om die te controleren natuurlijk

Posted by domineesje on Aug-20-2006 14:48:

quote:
Originally posted by FenixStyle

die heb ik ook geblokt en krijg er niks meer van

quote:
staat je spamfilter bij telenet op domineesje?

Scheelt een pak ze, ik krijg er ook soms, maar dat is zo 1 per dag ofzo. Als ik die filter afzet zijnt er ook een pak meer.

dacht van wel, kan het niet controleren nu, mankeert daar weer iets :/

dit krijg ik als resultaat: Foutmelding

Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen.

quote:
Originally posted by CygnusX
Hotmail heeft ne goeie spamfilter, ja. Zonde dat hun interface zo slecht is. Thank God for Gmail!

MailWasher is een goed programma om spam te verwijderen voordat je Outlook opent. Je krijgt dan een lijstje met alle inkomende email te zien en hij stelt zelf al voor wat hij zal verwijderen. Je kan er ook spam mee bouncen en dat is volgens mij de enige manier om het gespam te verminderen. Je stuurt dan nepberichten terug naar de spammer die zeggen dat je emailadres niet bestaat. Probleem is wel dat je dit consequent moet blijven doen.

Hotmail weinig of geen last van, en die mailwasher zal ik eens proberen...

wat ik ook nog gedaan heb zijn al 2 accounts vd 4 gedelete op mijn pandora, hopelijk helpt die ook al voor een deel, waren ook trouwens accounts die geforward waren van mijn eerste hotmail adres van 8 jaar geleden

Indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantendienst. Je aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd.

Posted by Phortastic on Aug-20-2006 15:07:

quote:
Originally posted by domineesje
dacht van wel, kan het niet controleren nu, mankeert daar weer iets :/

dit krijg ik als resultaat: Foutmelding

Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen.

Later eens opnieuw proberen dus

Krijg dezelfde foutmelding trouwens, dus zal ff down zijn probby...

Posted by BZRK on Aug-20-2006 15:11:

Telenet's filter mag best wel iets strenger. Ik krijg nog altijd zo'n 10 � 15 spammails per dag op mijn beide adressen

Posted by domineesje on Aug-21-2006 05:18:

Ok, ben er precies vanaf, zonder Benny's tooltje
beetje zitten prutsen in Outlook opties zelf, de mogelijkheid is er ook dat ze direct verwijderd worden

resultaat vandaag ==> 3 spams

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »