TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Prijs van die raptor X is ook navenand natuurlijk
Price: $319.99 ![]()
250� is dat...
Ge kunt dan ook voor de 36 of 74GB versies gaan voor 110� en 160� respectievelijk. Maja k'zeg het, da's meer een extratje als ge echt een zeer snelle systeemschijf wilt hebben.
| quote: |
| Originally posted by krikke Toch nog altijd het meeste tevreden van de Maxtor-schijven. En wat de specificaties betreft, geen idee. ATA/SATA/IDE, de een is al wat sneller dan de andere (lees zoeksnelheid). Heb nu zelf een SATA van 250gb en die is wreed snel. Maar hangt er vanaf wat je ermee doet natuurlijk (opslag/games/...) |
Hier zal't ook ni lang meer duren ... 
| Originally posted by Phortastic Western Digital geeft 3 jaar garantie. Maxtor naar mijn weten geeft GEEN 3 jaar garantie meer. Vroeger wel... In men vorige pc zat ook een 5400rpm maxtor en daar had ik ook niet van te klagen, maar in de pc shop waar ik klant ben zeiden ze dat ze niet meer in maxtor deden na redelijk wat klachten van klanten en na hun verlaging van de garantie. En western Digital is toch wel echt een topmerk. Meeste schijven zijn ook SATA nu, dus een 200-250 gig 7200rpm SATA WD intern schijfke zou ik aanraden. Dan zijt ge er voor een dikke 100� vanaf en hebt ge 3 jaar garantie. Als ge extern gaat zit ge natuurlijk direct duurder. |
, zo'n 100 euro is echt wel nie veel, zijt ge daar zeker van?
Kheb mijn 7200rpm SATA WD schijf van 200gig in oktober vorig jaar 113� betaald. Wel intern he... Extern is automatisch duurder.
Voor zo'n zaken kan je best naar groothandelaar. Ik koop zo goed als alles bij Forcom in Edegem (en Merelbeke). Prijzen liggen daar zowiezo iets lager. En nen euro gepaard, is nen euro gespaard h� 
Heb die niet bij ne groothandelaar gehaald ze. Gewoon bij pcshop waar ik altijd ga en waar ge zeker zijt van goede service. En ge ziet dat de prijzen ook goed zijn. Voor die 5� verschil ofzo heb ik liever wat dichtbij en met perfecte service dan ne groothandelaar.
| Originally posted by Phortastic Heb die niet bij ne groothandelaar gehaald ze. Gewoon bij pcshop waar ik altijd ga en waar ge zeker zijt van goede service. En ge ziet dat de prijzen ook goed zijn. Voor die 5� verschil ofzo heb ik liever wat dichtbij en met perfecte service dan ne groothandelaar. |
God heeft mij gestraft voor het teveel posten hier: windows vastgelopen, alles moeten herinstalleren door een defect bestand en meer dan 200 GB kwijt.
De mp'3 en series is niets maar mijn foto's een oude schoolshit als herinnering daarentegen
Ach, het voordeel is een proper bureublad, dat was wel is nodig.
Les niet geleerd, ga me in de toekomst nog niet bezighouden met backups te maken.
| Originally posted by MikeVee Les niet geleerd, ga me in de toekomst nog niet bezighouden met backups te maken. |
graag had ik geweten hoe ik van die dagelijkse spam (ong 70/dag) afgeraak
voorbeelden
@HomeWorking.org
@walkerbd.force9.co.uk
@chapmanrealty.com
@cskinetgw.cskb.csk.co.jp
@marklyon.org
@rocklandsmiles.com
@eggroll.com
@pacbell.net
@purinmail.com
@clq.com
@omnicraft.com
@monphoto.com
@0451.com
@********
heb ze al zo geblokt in mijn outlook, maar dan vinden ze een andere manier op te spammen, vind het vrij irritant :/
heb nooit op hun sites geweest, geef nooit mijn pandora adres mee aan zo'n sites indien ik email adres opgeef (heb er een speciaal hotmailaccount voor dat ik nooit open doe)
en wat me ook opvalt is dat ze het naar adressen sturen dat iets of wat overeenkomt met mijn adres maar toch niet mijn adres is...
ik wil er echt vanaf zijn, hopelijk weet iemand raad
bij pandora is da precies een gewoonte.. kheb een emailadres bij telenet dak in feite nooit echt gebruikt heb en int begin krijgde ni echt spam, maar na een tijdje komt da precies automatisch, da zit in de service inbegrepen precies
hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze.. 
| Originally posted by ConFig hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze.. |
| Originally posted by ConFig hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze.. |
Hotmail heeft ne goeie spamfilter, ja. Zonde dat hun interface zo slecht is. Thank God for Gmail!

MailWasher is een goed programma om spam te verwijderen voordat je Outlook opent. Je krijgt dan een lijstje met alle inkomende email te zien en hij stelt zelf al voor wat hij zal verwijderen. Je kan er ook spam mee bouncen en dat is volgens mij de enige manier om het gespam te verminderen. Je stuurt dan nepberichten terug naar de spammer die zeggen dat je emailadres niet bestaat. Probleem is wel dat je dit consequent moet blijven doen.
staat je spamfilter bij telenet op domineesje?
Scheelt een pak ze, ik krijg er ook soms, maar dat is zo 1 per dag ofzo. Als ik die filter afzet zijnt er ook een pak meer.
| Originally posted by Push2005 Idd, Hotmail's spamfilters staan zo krachtig ingesteld dat je er amper zult krijgen hoor. Ze overdrijven er zelfs zo mee dat je soms zelfs geen newsletters meer kunt ontvangen enzo. In mijn hotmail adres dat ik nu toch al een jaar of 6-7 gebruik heb ik zelden tot nooit spam binnengekregen. |
| Originally posted by FenixStyle De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht. Zijn er nog mensen die hier last van hebben?� |
| Originally posted by ConFig jah.. ik ook, maar dat zijn mails van kennissen om te vragen of ge een looknmeet wilt aanmaken, wellicht werken ze daar met een 'credits-systeem' ofzo? ik zou het ni weten.. met looknmeet hou ik me ni bezig.. Het ambetante aan die mails is nie dat ge die 1 keer krijgt, maar dat die looknmeet gasten dan nog 2 of 3 reminders sturen ook :/ Echt ambetant. Vanaf dak zie dat ze looknmeet komen gaan ze de vuilbak in ze.. |
Ik heb weinig tot geen last van spam met hotmail ma de miserie is da er soms wel belangrijke mails (school, kameraden,...) in mene ongewenste post komen.
Dus het blijft altijd wel belangrijk om die te controleren natuurlijk
| Originally posted by FenixStyle De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht. Zijn er nog mensen die hier last van hebben?� |
| Originally posted by Phortastic staat je spamfilter bij telenet op domineesje? Scheelt een pak ze, ik krijg er ook soms, maar dat is zo 1 per dag ofzo. Als ik die filter afzet zijnt er ook een pak meer. |
| Originally posted by CygnusX Hotmail heeft ne goeie spamfilter, ja. Zonde dat hun interface zo slecht is. Thank God for Gmail! ![]() MailWasher is een goed programma om spam te verwijderen voordat je Outlook opent. Je krijgt dan een lijstje met alle inkomende email te zien en hij stelt zelf al voor wat hij zal verwijderen. Je kan er ook spam mee bouncen en dat is volgens mij de enige manier om het gespam te verminderen. Je stuurt dan nepberichten terug naar de spammer die zeggen dat je emailadres niet bestaat. Probleem is wel dat je dit consequent moet blijven doen. |

| Originally posted by domineesje dacht van wel, kan het niet controleren nu, mankeert daar weer iets :/ dit krijg ik als resultaat: Foutmelding Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen. |

Telenet's filter mag best wel iets strenger. Ik krijg nog altijd zo'n 10 � 15 spammails per dag op mijn beide adressen 
Ok, ben er precies vanaf, zonder Benny's tooltje
beetje zitten prutsen in Outlook opties zelf, de mogelijkheid is er ook dat ze direct verwijderd worden
resultaat vandaag ==> 3 spams